Witam, szukam pomocy odnosnie mojego Golfa mk3 Gti z silnikiem 2.0 o kodzie 2e z 1992r. przeszlosci nie znam ale nie wydaje mi sie zeby mial kiedys zalozony gaz. Bardzo czesto faluja obroty o 500 do 2000 ale nie gasnie ani nie przygasa. prawie caly czas trzyma okolo 1800 obrotow. Silnik po remoncie wymienione wszystkie uszczelki i gumki na zaworow, rozrzad, wszystkie filtry, wszystkie plyny, chlodnica. zamontowany jest stozkowy filtr powietrza. Przepustnica i caly kolektor wyczyszczony. Silniczek krokowy nowy tyle ze zamiennik kupiuony na allegro jako nowy. kable swiece wymienione. dodam ze spalanie w normie na zimnym silniku jakies 10 litrow na mfa.
Macie jakies pomysly co to moze byc?
Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lis 20, 2013 15:57
- centek1991
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 18:46
- Lokalizacja: Gorzeń CNA
Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e
Czujnik Temperatury w krućcu ??
Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI
ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów
- vp-tdi
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt paź 11, 2013 15:15
- Lokalizacja: mazowieckie ,gostynin ,gąbin
Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e
wyczysc przepustnice ( umyj w rozpuchu ) oraz ten ala silniczek krokowy co jest na głowicy. u mnie tak bylo i pomogło .
sprzedam na czesci VW golf II 1.3mh 5d 88r i VW golf III 1.9D 1y tanio.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lis 20, 2013 15:57
Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e
witam, silnik po remoncie wszystko bylo gruntownie wyczyszczone, ale kolega centek cos o kruccu mowi o co chodzi z tym?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z obrotami Golf mk3 3 2.0 2e
o czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale to nie to.
Szukaj nieszczelności w dolocie i odmie, zwłaszcza że dolot został przerobiony pod stożek więc czy te cienkie wężyki podciśnieniowe co szły do klapki pod filtr powietrza są zatkane? Poza tym stan przepływomierza (opis jak posprawdzać na forum) i ważne jest ustawienie rozrządu, wyprzedzenia zapłonu i wstępne ustawienie przepustnicy (śrubą regulacyjną), to nic że silnik remontowany ale właśnie w tych ustawieniach mogła nastąpić pomyłka
Szukaj nieszczelności w dolocie i odmie, zwłaszcza że dolot został przerobiony pod stożek więc czy te cienkie wężyki podciśnieniowe co szły do klapki pod filtr powietrza są zatkane? Poza tym stan przepływomierza (opis jak posprawdzać na forum) i ważne jest ustawienie rozrządu, wyprzedzenia zapłonu i wstępne ustawienie przepustnicy (śrubą regulacyjną), to nic że silnik remontowany ale właśnie w tych ustawieniach mogła nastąpić pomyłka
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości