

SILNIK:
R32 Audi TT BHE obecnie
2.9 ABV Turbo {sprzedany }
MOC:250 narazie
MODY POD MASKA:
Silnik
-ABV 2.912v +T {sprzedany}
frezowane tloki by Lamik
krotki kol. ssacy
kol.wydechowy zeliwny
turbo Gt35
WG 60mm
Blow off 50mm
panewki r32
metalowa uszczelka pod glowca +plyta odprezajaca 1,5mm zamiast oryginalnej
nowa pompa oleju +pierscienie ,rozrzad itd.
NAPĘD
GOLF IV 2.8 4Motion DRP , skrzynia ,dyfer ,wal i polosie +caly kpl. potrzebny do zamontowania
ZAWIESZENIE:
gwintowane
- przod FK+wklady koni z reg.twardosci
- tyl TA-technix
stabilizatory
-przod 23 Golf Rallye
-tyl 20mm Golf Rallye
rozporki przod gora i dol +tyl
tuleje poliuretanowe
-przod STRONGLFEX czerwone
-tyl POWERFLEX zolte/Douter Olkusz zolte
UKLAD HAMULCOWY:
-przod Passat VR6 B3 288 ---
-zaciski Brembo 4pot Alfa 164, tarcza 326mm
-obecnie zaciski Brembo 6pot Porsche Cayene 18Z,tarcza 345mm Golf 6R
-przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge
-tyl fabryczny Golf Rallye Syncro 239mm
-zaciski s8, tarcza wentylowana przednia z Passata b3 vr6 280
-obecnie zaciski Brembo 4pot Alfa 164, tarcza 326mm
-przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge,
-nastawny korektor sily hamowania z pokretlem OBP
-reczny hudrauliczny
KOLA:
-Zender Turbo 7x15 ,195/50/15
-RH Porsche Look 8x17 ,205/40/17
-obecnie Oz Superturismo 8x17,205/40/17
NADWOZIE:
Rallye Front + xenon 6000k
pakiet G60
lampy i kierunki Black Hella/fift
szyby zielone z GTI
buda bezwypadkowa ,zdrowa ,ogarnieta i polakierowana na lakier LC3U
WNETRZE:
deska z corrado flokowana
fotele MIRCO S2000/S3
pasy SCHROTH
klatka bezpieczenstawa
zegary digital
dodatkowe zegary temp. oleju,boost ,afr,egt
kierownica MOMO
boczki welur USA
el. szyby
reszta plastikow i podsufitka czarne
i inne
AUDIO:
zbedne kilogramy
Plany:
R32 +T
Zamontować pakiet Golfa Rallye
Witam, plan na mocnego golfa zrodzil sie po jezdzie z kolega jego corrado vrt

Corrado w miedzyczasie oddal silnik 16vg60 i to byl koniec tej przygody ,zapadla decyzja o sprzedazy i nie do konca z mysla o zastapieniu go golfem mk2 vrt .Poczatkowo bylem mocno zdesperowany i nastawiony jedynie na Golfa Rallye ewentualnie w gre wchodzily jeszcze Golfa G60 Edition One lub e30 Mtech2 ,jak wiadomo zdybac takie auto to lekko mowiac problem i doswadczylem tego na wlasnej skorze i kieszeni robioc kilkaset km. z laweta po Polsce ogladajac "proste"Rallye {na rdze bylem przygotowany } jak i zdrowe Mtechniki

Pewnego dnia kolega zadzwonil i powiedzial ,ze naprawia mk2 syncro jakiegos kolegi i moze by go sprzedal , wtedy w glowie znowu narodzila sie mysl o mk2 vrt syncro ,pojechalem obejrzalem i kupilem

Golf jest z 86r ,w Polsce dziewiec lat u jednego wlasciciela ,najlepsze ,ze buda absolutnie bezwypadkowa ,jedynie na prawym tylnym nadkolu byla wstawiana reperaturka bo poprzedni wlasciciel jezdzil bez nakladki i przez otworki montazowe dostawalo sie bloto i woda ,to w sumie zawazylo ,ze go kupilem .Plan na auto mialem juz niby ustalony pod maska vrt ,naped z passata vr6 syncro ,srodek kpl. wybebeszony ,jeden fotel , pleksa i z zew. odmalowany ,ale wiadomo jak juz zacznie sie robic od podstaw to szkoda nie ruszyc innych rzeczy ,zamontowac mocniejszych ,do tego sugestie innych osob ,ktore to juz przerabialy tez troche zmienily obrany wczesniej kierunek np. napedy z golfa IV zamiast syncro .Wszystkie te zmiany spowodowaly ,ze projekt znacznie przeciagnal sie w czasie i nie wyjechal na wakacje, gdzie i tak niewiele czasu mu poswiecalem jakies dwie godziny dziennie po pracy,a ja odpuscilem i postanowilem ,ze budowa bedzie inaczej wyglada , a auto bede robil na spokojnie ,tym bardziej ,ze w aucie wszystko robie sam od klatki ,lakierowania ,mechaniki ,adapterow ,itd. ,jedynie na montaz emu i strojenie oddam go w dobre rece ,bo porostu tego nie ograniam .
Dobra koniec tego pie... ,postaram sie pokolei pokazac zmiany ,jak i to co udalo mi sie do tej pory ogarnac
Corrado {zabawka )ktore ustopilo miejsca golfowi {bdb. go wspominam}


Zdjecia golfa zaraz po zakupieniu


Pierwsze zalozenie bylo takie



Zaraz po kupnie oględziny z czym mamy do czynienia i zabranie sie do roboty



Ogarniecie podlogi i zabezpieczenie nadwozia BRUNOXEM


Ogledziny blotnika i decyzja o wymianie poszycia,ktos wstawil reperaturke i nie zabezpieczyl ,przez otworki dostawała sie woda i znowu przerdzwewialo


Wycieczka na szrot i zakup blotnika PT ,drzwi nowy typ i blotnika PP


Karaoseria
Nastepnie wzialem sie za blacharke tj. odbudowa wlewu paliwa ,wstawienie poszycia i wstawka za podszybiu



Zabezpieczenie i konserwacja podlogi





Klatka "bezpieczenstwa" ,krzyz przykrecany {pierwsza robiona tylko prze zemnie ,nie zmarnowalem metra rury





Przygotowanie pod lakier karoseri + walcowane nadkola




Matowanie komory i wnetrza +podkad




Upragniona chwila i lakier



Przygotowanie karoseri + na to czarny podklad


I po kilku miesiacach w koncu ta chwila


Po tym wszystkim zabralem sie za zawieszenie przod i tyl +hamulce i adaptery stage I
przod zaciski brembo alfa 164, tarcza 326mm ,stabilizator z mk3 kombi 20mm ,rozporka dol i Powerfelx jeszcze pod skrzynie 5gang vr6 12v
piaskowane i polakierowane



tyl zaciski audi S8 ,tarcza 28x przednia z vry ,stabilizator z golfa Rallye i Strongflex i jeszcze wózek pod syncro
piaskowane i polakierowane


Wstepna polerka + wpadly felgi RH Porsche Look 17x8" 205/40
golf staną na kolach i stwierdziłem ze mikro to wygląda





Zawias przod +hebel STAGE II

Zawieszenie przód zostało jeszcze raz rozebrane ,wypiaskowane ,kielich przespawany bo wpadła skrzynia 6gang
Hamulec przod ,zmiana tarcz 326mm +zacisk brembo 4pot na tarcze golf 6R 345mm +zaciski 6pot ZR/L 18 PORSCHE + przewody w oplocie



















Zawias tyl + hebel
Wleciał dyfer z r32 ,do tego wyspawalem mocowanie ,polosie wyspawalem i hamulec
Hamulce tyl ,zmiana z tarcz vr6 288mm + zacisk s8 na tarcze ze scenica przod 326mm + zacisk 4pot brembo alfa romeo 166+ przewody hamulcowe w oplocie



























Wal i wdech
wykorzystałem oryginalny dwu-czesciowy z audi tt
typowo ,wal w tokarkę --uciety --ustawiona potrzebna długość --dotoczony w środek pręt --wprasowanie--spawanie

--sprawdzenie bicia --obróbka--

lakierowanie

dorobienie plyty pod podporę walu i ustawienie walu



i na auto

wydech ,tzn. rura 3" po calosc bez tlumikow


Deska roz.,tunel z corrado , kaseta zmiany biegow 6gang ,kolumna,wiazki +tapicerki





























zrobiłem hydrauliczny ręczny,zaciski 4pot i tarcza 326mm wymusilo to




sprytnie schowany





Natepnie wleciala deska corrado z flokowania + reszta plastikow i montaz "na gotowo "



Silnik
Poczatkowo plan byl na vr6 12v turbo i zaczalem kupowac i skladac
Glowica
plaszczyzna ,nowe prowadnice ,zawory polerowane do tego rozwiercone gniazda pod zaworami i wszystko dotarte
Blok
rozwiercany z 2.8 na 2.9,tloki z ABV frezowane by LAMIK ,pasowanie 0,04,do tego zrobienie plaszczyzny
garty uzyte do poskladania w calos to :
nowa pompa oleju febi
panewki korby r32 ASO
panewki gowne 2.8 24v KS z kanalem 360*
pierscienie Goetze ABV
uszczelka metalowa pod glowice
plyta odp. 1mm by Apsik
wal korbowy igla -kupowane do skutku az trafil sie idealny {w sumie trzy :] }
rozrzad nowy Febi/ASO
i wiadomo uszczenicze ,uszczelki itd . wszystko nowe
Turbo GT35,WG,BOV-k64 ,wydech zeliwny zmieniony na rurowy od Cieplaka ,IC 600x300,Bosch044 ,ssacy krotki alu.





















Zmiana silnika na R32
Wiec na vr6 12v trafil sie klient i sprzedalem z mysla o r32 i późniejszym uturbieniu jego
Ogarniecie i montaż silnika r32 i skrzyni 6gang





















Wgrudniu 2015 golf zostal pierwszy raz uruchomiony

[youtube][/youtube]




i byly pierwsze jazdy {na razie FWD}
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
po tym wszystkim było upalanie pod praca,zbite dwie lampy z rallye przez głupotę :wstyd: :wstyd: i ,ogarniecie wiązki pod maska na gotowo,wysłanie sterownika na usuniecie ecogówna


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0kwcr6oqkaI[/youtube]
tak od zimy do maja wiekszosc czasu stal i od czasu do czasu sprawdzalem wytrzymalosc skrzyni 6gang 02m ( niby nie do zabicia) az ze *#cenzura#*

różnicowy

jak juz nie mozna bylo upalac to go umyłem




i ,wbyly jak zwykle chwile zwatpienia i mysli o rozsprzedaży ,bo byli chetni praktycznie na wszystkie graty ,ale o dziwo zona powiedziała żebym nie sprzedawal :przestraszony: ,wiec w wakacje zabralem sie za robote ,ale :kwasny:
sparwy sie troche skompliowaly bo juz nie moglem tego wykonać u siebie w pracy

z pomoca przyszedl kolega SZOGI ,pozwolil mi przyprowadzić parcha i ogarnąć to do stopnia używalności
a wiec parch na lawete i kierunek Strzyżewice



na miejscu ,skrzynia aut

stało sie to co przypuszczałem ,pękł kolek zabezpieczający sworzeń satelit i zrobiło kabum :wstyd: ,a niby takie mocnete 02m


mialem brac sworzen i satelity z aso ,ale u Szogiego lezala dsg z roz... obudowa ,wiec rozebralem ja i okazalo sie ze satelity i sworzen sa takie same jak w drp

skrzynie na stol i złożyłem jedna sprawna

skrzynia i osprzet znowu lakierowana bo gdzies sie poobdzierała przy naprawie i demontażu ,do tego poraz kolejny kpl. uszczelniaczy i nowy olej

skrzynia w aucie ,trzeba zrobic testy

[youtube][/youtube]
wakacje minęły ,nic nie robilem i we wrzesniu zaczelo sie polerowanie :kwasny:


zamontowalem pojedyncza wycieraczke ,nie jakies tam rzemoislo tylko oryginalny produkt


nastepnie wlecial pakiet g60 kiedys tam polakierowany


montazu doczekal sie docelowy rallye front w stanie CYCEK :super:

zaszły jednak delikatne zmiany
lampy zostaly oklejone najjasniejsza czarna folia
czarne kierunki fifty
nowe halogeny ,ktore tez zostaly oklejone ta sama folia
do tego zamontowalem soczewki h1 z projektorow hella golf 3
jakis najtanszy henon hid h1
siadlo to tak


do tego bylo jeszcze dużo rzeczy do ogarnięcia ,wiązki,zaślepki,plastiknetrzedodatkowe zegary i inne pierdołki z którymi sie zeszło,z ciekawostek wpadl zbiornik spryskow z golfa mk1 oryginalnie pod spryski lamp

nie mniej ,tydzien temu cudok wrócił do lublina i prezentuje sie tak







[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
i wjazd na kanał :hyhy:
[youtube][/youtube]
i tyle,pazdzioch do wiosny bedzie sukcesywnie dopieszczany i eliminowane bolaczki wieku dziecięcego tym bardziej ze stoi znow w pracy wiec wieczorami bedzie co poprawiać i zakonczyc stage 1
a co dalej zobaczymy :zdrowko: :zdrowko:
BONUS

Kupno i utylizacja dwóch GOLFÓW RALLYE w celu wykorzystania pakietu i przeszczepieniu ich do mojego syncro























Jakies blotniki przod jak sie trafily na allegro + dokladka oryginal (ultra rarytasy na rynku wtornym




W czasie budowy skupowalem rozne graty

Rallye front w perfekcyjnym stanie bez ktorego nie wyobrazam sobie mk2

Digifiz

Fotele Mirco S2000 i S3 + 2x Schrothy

Boczki z USA +deska i tunel z Corrado flokowane

Przod BBS RS 061 8x16 et 20 ,tyl RS 022 9x16 et 24

OZ SUPERTURISMO 8x17 et35

Oryginalne Chinskie klamki


Flokowana deska FW MOTORSPORT Corrado


Pakiet G60+ szeroki zderzak

Zaciski 6pot porsche 1kpl. "banany" z panamery turbo,2kpl. ZR/L 18

i inne

Byl tez pożar






Przypominam ,tak wyglądał


teraz tak


Korzystajac z okazji chce podziekowac zonie :zawstydzony: za cierpliwosc i tolerowanie od 14lat wiecznego dlubania przy parchach
Pozdr.