Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal_GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:24
Lokalizacja: WZW

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: rafal_GT » śr lis 20, 2013 16:22

ja bym sprawdził jeszcze kostkę w stacyjce ;) kosztuje kilka zł a też może być powodem


Moja kabina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seba0210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 06, 2013 14:07
Lokalizacja: Sławno

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: seba0210 » śr lis 20, 2013 18:51

dzisiaj dalej troche sprawdzałem auto pod kompem i dalej te 2 błędy ten z wtrysku jest dokladnie z czujnika powietrza czy jak on tam sie nazywa dokladnie, powiem szczerze ze zaciekawił mnie tam silniczek krokowy bo mialem drugi ze startego wtrysku i jest różnica troche po podlaczeniu ale podejrzewam ze ten w aucie tez bedzie walniety. tylko musze poszukac jak on prawidłowo powinien sie zachowywać bo na tym jednym co jest bolczyk to wyczuwalem wibracje tylko a silnik w aucie chodzi nie rowno dodam skaczą obroty na biegu jałowym a po chwili gasnie



arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: arturo936 » czw lis 21, 2013 08:58

silniczek krokowy nie ma nic do szarpania na wysokich obrotach. Co najwyżej będzie ci trzymał niskie obroty lub gasł jak zimny



arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: arturo936 » czw lis 21, 2013 08:59

Zrób jak mówię sprawdz ustawienia tps, miernik w rękę i będziesz wiedział czy jest ok



seba0210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 06, 2013 14:07
Lokalizacja: Sławno

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: seba0210 » sob lis 23, 2013 22:43

w tej chwili nie mam miernika ale w tyg juz sprawie sobie, wczoraj wmieniłem jeden czujnik i poprawiła sie praca silnika i pracuje równiej i nie gaśnie jak ostatnio, ale jeszcze jest nie to dzisiaj latajac w trasie sprawdzałem jak bedzie sie zachowywał przy róznych predkosciach, było ogolnie ok ale tylko jeden przypadek kiedy lekko szarpał tak jak by mu brakowało paliwa kiedy powiedzmy jechałem za autem chyba 70km/h i jak zacząłem wyprzedzac to wtedy zaczynał szarpac wtedy moja predkosc przy takim skoku była w granicach 100-110km/h. a w ustawienia tps musze troche sie wgłębic bo chce autko doprowadzic tak jak powinno byś.



arturo936
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 30, 2010 08:13
Lokalizacja: pomiechówek

Szarpanie silnikiem na wysokich obrotach

Post autor: arturo936 » ndz lis 24, 2013 09:24

O ustawieniach tps jest na forum



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości