Dzieciak naoglądał się lamerskich reklam-gdybyś chociaż raz zdjął pokrywę zaworów w silniku zalewamym "magicznym magnetycznym castrolem"to wiecej tego syfu nie wlał byś do silnika nawet jak by Ci za to mieli zapłacić.bazylek pisze:Ja tam zawsze stawiam na Castrol i jestem zadowolony
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Polemizowałbym kolego, i bynajmniej mógłbyś uszanować moją opinie bo w tym momencie sam zachowujesz sie jak dziecko.
Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Nie wypowiadamy sie na forum technicznym nie posiadając podstawowej wiedzy w temacie.Nie porównuj pseudo oleju castrola (który nie posiada nawet własnej rafinerii tylko zamawia u rożnych producentów oleje które sygnuje swoim logiem) do produktów Motul-a czy Liqui Moly ale zapewne o takich nawet nie słyszałeś.bazylek pisze:Polemizowałbym kolego, i bynajmniej mógłbyś uszanować moją opinie bo w tym momencie sam zachowujesz sie jak dziecko.
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Masz dowód na to, że latał na prawdziwym Mobilu od rzetelnego dostawcy czy tylko na "Mobilu" z polskiego warsztaciku z beczki??1208Krzysiek pisze:widzialem silnik w ktorym obrocilo korbe silnik od 89tys jezdzil na mobilu w srodku miod syf itd
bazylek pisze:Mam kumpli w warsztacie i wiem co widziałem , wszyscy w rodzinie i znajomych leją castrol
Ja mam kumpla w Browarze i wszyscy JEGO znajomi i rodzina piją Piasta...
Buahahahahahaha No jasne, że polecają, hahahahahahahaha Aleś naiwny, nie mogę.bazylek pisze:zresztą popytaj w warsztatach, polecą castrol, i ja równiez polecam
Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Masz dowód na to, że latał na prawdziwym Mobilu od rzetelnego dostawcy czy tylko na "Mobilu" z polskiego warsztaciku z beczki??1208Krzysiek pisze:widzialem silnik w ktorym obrocilo korbe silnik od 89tys jezdzil na mobilu w srodku miod syf itd
bazylek pisze:Mam kumpli w warsztacie i wiem co widziałem , wszyscy w rodzinie i znajomych leją castrol
Ja mam kumpla w Browarze i wszyscy JEGO znajomi i rodzina piją Piasta...
Buahahahahahaha No jasne, że polecają, hahahahahahahaha Aleś naiwny, nie mogębazylek pisze:zresztą popytaj w warsztatach, polecą castrol, i ja równiez polecam
Dokładnie.psilos1 pisze:Nie wypowiadamy sie na forum technicznym nie posiadając podstawowej wiedzy w temacie
Dodałbym jeszcze kilka porządnych marek, ale po co - koledzy z warsztatu polecają Castrolapsilos1 pisze:Nie porównuj pseudo oleju castrola (który nie posiada nawet własnej rafinerii tylko zamawia u rożnych producentów oleje które sygnuje swoim logiem) do produktów Motul-a czy Liqui Moly ale zapewne o takich nawet nie słyszałeś.
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Panowie odchodzimy od tematu
Krzysiek ja mam dosłownie to samo rozrząd do wymiany więc chcialem za jednym razem to zalatwić a szpilki wymienić czy obciąć i co z tymi panewkami też wymienić czy nie? A co do olejów to powiem z doświadczenia mojego i znajomych że wszystko zależ gdzie dany olej jest rozlewany bo czasem było tak ze niemiecki byl lepszy od tego naszego a czasami wręcz odwrotnie chociaż w tym 2 przypadku sądze ze to tak na powaznie nie był castrol a tylko bańka z tego oleju Kazdy olej o odpowiednich parametrach jest dobry
Krzysiek ja mam dosłownie to samo rozrząd do wymiany więc chcialem za jednym razem to zalatwić a szpilki wymienić czy obciąć i co z tymi panewkami też wymienić czy nie? A co do olejów to powiem z doświadczenia mojego i znajomych że wszystko zależ gdzie dany olej jest rozlewany bo czasem było tak ze niemiecki byl lepszy od tego naszego a czasami wręcz odwrotnie chociaż w tym 2 przypadku sądze ze to tak na powaznie nie był castrol a tylko bańka z tego oleju Kazdy olej o odpowiednich parametrach jest dobry
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
a i jeszcze jedna sprawa jak bym wymieniał zawory to trzeba rozwiercać gniazda czy nie ? tak samo czy z tymi panewkami też trzeba robić szlif wału ?
- 1208Krzysiek
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Bez urazy xXAdiXx ale po twoich pytaniach moge ci doradzic jedno , daj auto do mechanika , bo marnie widze to jak sam sie za to wezniesz
Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
no to ja dorzucam. Zacznijmy od olejów - siostra ma AHW czyli bliźniaka AKQ. Tez jej konsumuje olej - na razie kazałem jej zmienić z Mobila 10w40 NA MOTULA 10W40 - efekt - taki - konsumpcja spadła o połowę a to już coś.
Silnik.
Zacznijmy od głowicy - jej nie zrobisz sam tylko do warsztatu i na 90% 8 zaworów będzie do wymiany, do tego wymiana kompletu uszczelnieczy i polerowanie gniazd no i planowanie. Teraz pierścienie - j abym zalecał inne niż oryginalne czyli nie 3 częsciowe (pierścień uszczelniający składa się z 3 blaszek w tym jednej falistej)bo wg mnie tu jest pies pogrzebany), do tego oględziny bloku i tłoków (może być tak że tłoki będą się kwalifikowały do wymiany). Skoro zrzucisz tłoki to panewki też wyjmiesz a ich koszt cię raczej nie zwali z nóg, chociaż ja w swoim AKQ nie zmieniałem.
Silnik.
Zacznijmy od głowicy - jej nie zrobisz sam tylko do warsztatu i na 90% 8 zaworów będzie do wymiany, do tego wymiana kompletu uszczelnieczy i polerowanie gniazd no i planowanie. Teraz pierścienie - j abym zalecał inne niż oryginalne czyli nie 3 częsciowe (pierścień uszczelniający składa się z 3 blaszek w tym jednej falistej)bo wg mnie tu jest pies pogrzebany), do tego oględziny bloku i tłoków (może być tak że tłoki będą się kwalifikowały do wymiany). Skoro zrzucisz tłoki to panewki też wyjmiesz a ich koszt cię raczej nie zwali z nóg, chociaż ja w swoim AKQ nie zmieniałem.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- 1208Krzysiek
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów
To ja dorzuce jak tak pieknie napisales , zaczne od oleju, moze wlej z 2 moto doktory to calkiem przestanie brac olej,wogle co to zametoda gestym olejem silnik naprawiac,jak silnik mial chodzic na 5w to co za pomysl zeby lac 10w?Glowice mozesz zrobic w domu ale to metoda 50% na 50%,mi sie udalo.Najbardziej mie czepie jak slysze o planowaniu glowicy zapewne planowanie bardziej ja z********* niz pomorze , cala reszta sie zgodze co tu napisales, tloki panewki do sprawdzenia nie do wymiany.grg474 pisze:no to ja dorzucam. Zacznijmy od olejów - siostra ma AHW czyli bliźniaka AKQ. Tez jej konsumuje olej - na razie kazałem jej zmienić z Mobila 10w40 NA MOTULA 10W40 - efekt - taki - konsumpcja spadła o połowę a to już coś.
Silnik.
Zacznijmy od głowicy - jej nie zrobisz sam tylko do warsztatu i na 90% 8 zaworów będzie do wymiany, do tego wymiana kompletu uszczelnieczy i polerowanie gniazd no i planowanie. Teraz pierścienie - j abym zalecał inne niż oryginalne czyli nie 3 częsciowe (pierścień uszczelniający składa się z 3 blaszek w tym jednej falistej)bo wg mnie tu jest pies pogrzebany), do tego oględziny bloku i tłoków (może być tak że tłoki będą się kwalifikowały do wymiany). Skoro zrzucisz tłoki to panewki też wyjmiesz a ich koszt cię raczej nie zwali z nóg, chociaż ja w swoim AKQ nie zmieniałem.
Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Ostatnio zmieniony śr lis 20, 2013 09:13 przez xXAdiXx, łącznie zmieniany 1 raz.
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Krzysiek nie obraź się ale sam napisałeś pobieżnie jak naprawiałeś więc nie dziw sie że takie pytania przyszły mi do głowy. Wiem że planowanie nie robi sie ręcznie a maszynowo Pytałem o szlif bo różnie ludzie robią i różne są do tego komentarze a ja myśle że jak robić to raz a dobrze a nie na pałe a i jeszcze taka ciekawostka z mojej strony że u mnie od nowości był lany 10w40 więc nie wiem skąd to 5w? (jestem właścicielem od nowości)
Grg474 będe pamiętał o tych pierścieniach tak jak mówisz,z co do oleju zmieniłem na mobil jak narazie to widze tylko że pracuje ciszej niż na castrolu. dzięki wszystkim za podpowiedź względem części teraz moje ostatnie pytanie do was to takie gdzie je kupić najtaniej i z jakiej firmy?
Grg474 będe pamiętał o tych pierścieniach tak jak mówisz,z co do oleju zmieniłem na mobil jak narazie to widze tylko że pracuje ciszej niż na castrolu. dzięki wszystkim za podpowiedź względem części teraz moje ostatnie pytanie do was to takie gdzie je kupić najtaniej i z jakiej firmy?
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Panowie jakie tłoki jak by co te nadwymiarowe o 0.50mm http://allegro.pl/oryginalny-tlok-tloki ... 59925.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy raczej te nominalne http://allegro.pl/nowe-tloki-tlok-vw-go ... 50793.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ile ma wynośić różnica miedzy śr tłoka a śr cylindra chodzi o tolerancje żeby nie było za ciasno ?
czy raczej te nominalne http://allegro.pl/nowe-tloki-tlok-vw-go ... 50793.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ile ma wynośić różnica miedzy śr tłoka a śr cylindra chodzi o tolerancje żeby nie było za ciasno ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości