Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Ile wynosi ta podziałka na bagnecie?do końca tego zakropkowanego miejsca uzupełnia się olej?
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
golfgolf123, czy codziennie bedziesz wymyslal po jednym pytaniu na temat silnika AXR?, nie dziwie sie ze temat jak to napisales "sie tak rozwija..". Oleju wg mnie powinno byc na 3/4 miarki, od min do max masz okolo 1l
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Oczekuje tylko waszej porady nic więcej.Zastanawiam się jaki olej wybrać wiem że ma to być 5w40 505.01 ale nie wiem czy Castrol czy Motul jaki bedzie waszym zdaneim najlepszy dla tego silnika?(któego będzie mniej zużywał)
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Motul wg mnie lepszy olej od Castrola który aktualnie ma dawną renomę a nie jakość
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
ja u siebie używam Mobil 3000 XE 5w-30 - między wymianami dolewam max 200ml,
świece żarowe grzeją poniżej 5 stopni(odczyt czujnika)-nie mylić z temperaturą otoczenia,
na bagncie masz takie "zagięcia" miedzy którymi jest kratkowane pole- ja staram się utrzymywać poziom oleju max u góry tego kratkowanego pola(mam nadzieję ze rozumiecie o co chodzi).
świece żarowe grzeją poniżej 5 stopni(odczyt czujnika)-nie mylić z temperaturą otoczenia,
na bagncie masz takie "zagięcia" miedzy którymi jest kratkowane pole- ja staram się utrzymywać poziom oleju max u góry tego kratkowanego pola(mam nadzieję ze rozumiecie o co chodzi).
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Ostatnio zaobserwowałem biały dym podczas zimnego rozruchu mojegomk4,na moje oko jest to para i jest bezwonna,na co mam zwrócić uwagę,czego to jest wina?
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Na temperaturę za oknem...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Ale dlaczego u mojego kolegi któy ma tez mk4 z takim silnikiem tak sie nie dzieje i u taty który ma mk4 tdi alh?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Bo pewnie tata i kolega robią duże odcinki(dużo jeżdżą samochodem) i samochód jest dogrzany. wilgoć zdąży porządnie odparować a w twoim mkIV pewnie jazdy było troche mniej i stąd ten biały dym przy porannym odpaleniu. Na dymienie przy porannym rozruchu ma także wpływ obecna aura. Ważne aby w miarę rozgrzewania się sinika dym się ograniczał.
Jeśli dymi non stop w dużych ilościach do można sprawdzić płyn układu chłodniczego czy nie dostaje się do komór spalania(poprostu czy go nie ubywa)...
Jeśli dymi non stop w dużych ilościach do można sprawdzić płyn układu chłodniczego czy nie dostaje się do komór spalania(poprostu czy go nie ubywa)...
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Dzięki za poradę,tak oczywiście jak tylko przejde kawałęk ten biały dym znika i juz się nie pojawia.Obserwuje kilka dni poziom płynu głodniczego nic nie ubywa ani nie wzrasta,olej też w normie.
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Panowie,przeczytałem ostatnio trochę postów na temat podwyższenia mocy,wiem że można założyć pompki od ARL,turbine z 3.o TDI przystosowaną pod 1.9TDI,większy FMIC.Mam prośbę czy mógłby ktoś wycenić ile te poszczególne części kosztuje i jak do odbije sie na wzroście mocy i momenntu obrotowego?
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
komplet dobrych pompek 1500, turbo z przerobkami tez kolo 1000, fmic + rury 500, zestrojenie tego z 1000...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- golfgolf123
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
- Lokalizacja: Płock\Okolice
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok
Zalezy kto i jak go wystroi, od tego to glownie zalezy - nie liczac wad ukrytych.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 129 gości