mk4 swap ajm na alh

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pavwloo84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: śr lut 06, 2013 07:06
Lokalizacja: koscian

mk4 swap ajm na alh

Post autor: pavwloo84 » sob lis 16, 2013 22:24

Witam mam kompletny swap silnika alh. Moje pytanie, czy mozna bezproblemowo wsadzic alh zamiast ajm lub asz?oczywiscie mam cala wiazke, kompa I skrzynie



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

mk4 swap ajm na alh

Post autor: bugalon » wt lis 19, 2013 00:26

Mozna, ale nie rozumiem dlaczego chcesz wsadzac skrzynie 5b zamiast 6b. Jesli masz polosie z 6b to bedziesz je musial zmienic na te z 5b bo sa inne.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

pavwloo84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: śr lut 06, 2013 07:06
Lokalizacja: koscian

mk4 swap ajm na alh

Post autor: pavwloo84 » wt lis 19, 2013 07:15

Chce zmienic auto na nowsze,a nie chce silnika na pd chociaz ma swoje zalety.stad ten pomysl.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

mk4 swap ajm na alh

Post autor: bugalon » wt lis 19, 2013 12:51

Rozumiem powod do zmiany, ale dalej nie rozumiem po cholere wymieniac skrzynie ? Kazda skrzynia z PD siadzie ci spokojnie na silnik na pompie, tyle ze zamach z dwumasem bedziesz musial przerzucic z pd do silnika z pompa.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

pavwloo84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: śr lut 06, 2013 07:06
Lokalizacja: koscian

mk4 swap ajm na alh

Post autor: pavwloo84 » wt lis 19, 2013 21:03

A wiec radzisz przelozyc skrzynie 6 b Do silnika co, ale czy w tej konfiguracji wszystko pasuje p2p?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

mk4 swap ajm na alh

Post autor: bugalon » wt lis 19, 2013 21:31

Pasuje elegancko. Zamach z dwumasem i sprzeglo z PDka przekladasz do silnika VP i nie ma zadnego problemu.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

pavwloo84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: śr lut 06, 2013 07:06
Lokalizacja: koscian

mk4 swap ajm na alh

Post autor: pavwloo84 » śr lis 20, 2013 14:45

Tylko czy warto zmieniac skrzynie, skoro mam gotowy swap?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

mk4 swap ajm na alh

Post autor: bugalon » czw lis 21, 2013 00:16

Rób jak uwazasz :) przekrecic skrzynie i sprzeglo to max 1,5 godziny roboty jak masz wszystko wybebeszone na wierzchu, jak wolisz jezdzic ze skrzynia 5 i zmieniac pod nia poloski (bo ci szkoda tej 1,5 godziny) to Twoj wybor.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

pavwloo84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: śr lut 06, 2013 07:06
Lokalizacja: koscian

mk4 swap ajm na alh

Post autor: pavwloo84 » czw lis 21, 2013 07:59

Chodzi mu tylko o to czy skrzynia 6b w porownaniu do 5b bedzie miala tyle plusow. Moze mniejsze spalanie, a a dynamika I elastycznosc?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk4 swap ajm na alh

Post autor: spawacz » pn lis 25, 2013 19:19

Tak jak pisze Bugalon, zostaw mu 6B nie bedziesz zalowal.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości