![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_4e75bb29566f96ec7b25ecb2c19d5.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_efccaf33d09a83eb3635602be9541f.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_6d858e3186e0031deaaddbd1e8683.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bcc9164754165f31e3b25da242fcd.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_bc65b38fcafcbbcf45a6fa7aa80c.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_28c93be548489b3ae95a994dbdd889.jpg)
Po mojemu to tam coś pękło, tylko pytanie czemu, nie słyszałem żeby w 2-kach coś takiego miało miejsce.
Czy mechanizm dźwigni hamulca i sprzęgła jest jako jeden element i można go wymienić w całość -jeżeli tak to czy łatwo to wymienić , i czy trzeba dokonywać regulacji po wymianie.
Moje auto to Golf 2 1.3 NZ jak zakupie część od innej wersji silnikowej będzie pasowało, oczywiście pomijając automat??
To skrzypienie po prostu dobija
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)