Przepływomierz AFH50-14

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: Zwi3rzu » pn lis 11, 2013 17:19

W aucie mam wsadzony w rure dolotową przepływomierz AFH50-14.
Jak mogę zdiagnozować czy działa poprawnie?
Czy ten przepływomierz nadaje sie do silnika 2E?
Jakie powinny być wartości nominalne rezystancji?

Sprawdzam go gdyż:
- dosyć ciężko odpala
-trzyma na jałowym 1500 obrotów



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: rysiektr » czw lis 14, 2013 19:08

Zwi3rzu pisze:AFH50-14
Jeśli to nie jest przepływomierz klapkowy to się nie nadaje. Jesteś pewien że masz silnik 2E ? Bo takie przepływomierze montowane były w silnikach AGG/ADY/AFT


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: Zwi3rzu » czw lis 14, 2013 21:20

rysiektr,

Dzieki za odzew juz straciłem nadzieje:)

Klapki to tam żadnej nie ma jest taki drucik a cały przepływomierz jest wsadzony w rurę bo mam zrobiony zimny dolot.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: rysiektr » czw lis 14, 2013 22:08

Pokaż zdjęcie silnika bo coś mi się wydaje, że albo nie masz 2E albo ktoś coś nie źle pomodził


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: Zwi3rzu » czw lis 14, 2013 22:27

viewtopic.php?f=88&t=515552

Na pierwszej stronie posta na dole jest zdjecie.
Tyle że czujnik jest wstawiony i rura wypolerowana:)

Dodam ,że prawdopodobnie (tak sie domyślam) sygnał w SMT6 został przesterowany w taki sposób aby ten przepływomierz działal poprawnie.
Silnik to 2E na 100%.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: rysiektr » czw lis 14, 2013 22:45

Zwi3rzu,
Aaaaaa to zmienia postać rzeczy :bigok:
trzeba było od razu pisać że masz SMT6. Pytanie jak ktoś to zrobił / poustawiał. Bez VAGa ciężko sprawdzić tą przepływkę - a z drugiej strony masz 2E na digi co ma słabą samodiagnozę i jeszcze SMT6, więc VAG tej przepływki nie zobaczy. Gdzieś w googlach kiedyś czytałem, jak ktoś sprawdzał taką przepływkę miernikiem, na którymś pinie napięcie się powinno zmieniać. Ale to musiałbyś poszukać o przepływkach Hitachi z AGG/ADY


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Zwi3rzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 19:49
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo

Przepływomierz AFH50-14

Post autor: Zwi3rzu » czw lis 14, 2013 23:04

Tak zrobie :D

Na VAG nie pokazuje błędów z tym związanych. Jutro zmieniam regulator ciśnienia paliwa i mam nadzieje ,że wszystko wróci do normy.
W sumie już mało co zostało do sprawdzenia, dobrze że to auto do zabawy a nie na co dzień bo bym dymał autobusem do pracy.
:okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości