Przepływomierz AFH50-14
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przepływomierz AFH50-14
W aucie mam wsadzony w rure dolotową przepływomierz AFH50-14.
Jak mogę zdiagnozować czy działa poprawnie?
Czy ten przepływomierz nadaje sie do silnika 2E?
Jakie powinny być wartości nominalne rezystancji?
Sprawdzam go gdyż:
- dosyć ciężko odpala
-trzyma na jałowym 1500 obrotów
Jak mogę zdiagnozować czy działa poprawnie?
Czy ten przepływomierz nadaje sie do silnika 2E?
Jakie powinny być wartości nominalne rezystancji?
Sprawdzam go gdyż:
- dosyć ciężko odpala
-trzyma na jałowym 1500 obrotów
[img]<a%20href=http://zapodaj.net/10d969c846b9.jpg.htm ... 263.JPG</a>[/img]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Przepływomierz AFH50-14
Jeśli to nie jest przepływomierz klapkowy to się nie nadaje. Jesteś pewien że masz silnik 2E ? Bo takie przepływomierze montowane były w silnikach AGG/ADY/AFTZwi3rzu pisze:AFH50-14
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Przepływomierz AFH50-14
rysiektr,
Dzieki za odzew juz straciłem nadzieje:)
Klapki to tam żadnej nie ma jest taki drucik a cały przepływomierz jest wsadzony w rurę bo mam zrobiony zimny dolot.
Dzieki za odzew juz straciłem nadzieje:)
Klapki to tam żadnej nie ma jest taki drucik a cały przepływomierz jest wsadzony w rurę bo mam zrobiony zimny dolot.
[img]<a%20href=http://zapodaj.net/10d969c846b9.jpg.htm ... 263.JPG</a>[/img]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Przepływomierz AFH50-14
Pokaż zdjęcie silnika bo coś mi się wydaje, że albo nie masz 2E albo ktoś coś nie źle pomodził
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Przepływomierz AFH50-14
viewtopic.php?f=88&t=515552
Na pierwszej stronie posta na dole jest zdjecie.
Tyle że czujnik jest wstawiony i rura wypolerowana:)
Dodam ,że prawdopodobnie (tak sie domyślam) sygnał w SMT6 został przesterowany w taki sposób aby ten przepływomierz działal poprawnie.
Silnik to 2E na 100%.
Na pierwszej stronie posta na dole jest zdjecie.
Tyle że czujnik jest wstawiony i rura wypolerowana:)
Dodam ,że prawdopodobnie (tak sie domyślam) sygnał w SMT6 został przesterowany w taki sposób aby ten przepływomierz działal poprawnie.
Silnik to 2E na 100%.
[img]<a%20href=http://zapodaj.net/10d969c846b9.jpg.htm ... 263.JPG</a>[/img]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Przepływomierz AFH50-14
Zwi3rzu,
Aaaaaa to zmienia postać rzeczy
trzeba było od razu pisać że masz SMT6. Pytanie jak ktoś to zrobił / poustawiał. Bez VAGa ciężko sprawdzić tą przepływkę - a z drugiej strony masz 2E na digi co ma słabą samodiagnozę i jeszcze SMT6, więc VAG tej przepływki nie zobaczy. Gdzieś w googlach kiedyś czytałem, jak ktoś sprawdzał taką przepływkę miernikiem, na którymś pinie napięcie się powinno zmieniać. Ale to musiałbyś poszukać o przepływkach Hitachi z AGG/ADY
Aaaaaa to zmienia postać rzeczy
trzeba było od razu pisać że masz SMT6. Pytanie jak ktoś to zrobił / poustawiał. Bez VAGa ciężko sprawdzić tą przepływkę - a z drugiej strony masz 2E na digi co ma słabą samodiagnozę i jeszcze SMT6, więc VAG tej przepływki nie zobaczy. Gdzieś w googlach kiedyś czytałem, jak ktoś sprawdzał taką przepływkę miernikiem, na którymś pinie napięcie się powinno zmieniać. Ale to musiałbyś poszukać o przepływkach Hitachi z AGG/ADY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Przepływomierz AFH50-14
Tak zrobie
Na VAG nie pokazuje błędów z tym związanych. Jutro zmieniam regulator ciśnienia paliwa i mam nadzieje ,że wszystko wróci do normy.
W sumie już mało co zostało do sprawdzenia, dobrze że to auto do zabawy a nie na co dzień bo bym dymał autobusem do pracy.
Na VAG nie pokazuje błędów z tym związanych. Jutro zmieniam regulator ciśnienia paliwa i mam nadzieje ,że wszystko wróci do normy.
W sumie już mało co zostało do sprawdzenia, dobrze że to auto do zabawy a nie na co dzień bo bym dymał autobusem do pracy.
[img]<a%20href=http://zapodaj.net/10d969c846b9.jpg.htm ... 263.JPG</a>[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości