marcinas1983 pisze:Pany pora trochę ruszyć temat...
wykres m-tdi... wtryski 210tki, k14 1.2 bara, pompa land rover ( ta lepsza ) z modami ( gov i timing mod ), podmieniony boostpin
Jak kolega tygrxek otrzyma wykres w formie elektronicznej to ponownie się go wklei. Na kartce są dwa wykresy... pierwszy to pompa składak -> , drugi to ori pompa z modami. Widać różnicę...?? Widać, dlatego ja zawsze będę za pompami ori.
Ladnie to jedzie jak na mini turbo z TD... spalanie przy dosc agresywnej jezdzie 100% miasto , korki i dosc krotkie odcinki 8 litrow napewno nie przekracza...zobaczymy zima
Jedynie problem teraz mam jakis dziwny opor/dlawienie np na 1 i 2 biegu obroty silnika do 2000 rosna ladnie a potem jest wyrazny opor... nie wiem oco chodzi
BTW na dniach bedzie dlusza skrzynia bo teraz jest seria AAZ / mocniejsze sprzeglo / wtryski 230
i bedziemy zdawac kolejna relacje + hamownia