Układ wydechowy Golf III 1.9TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt lut 15, 2005 19:48

nie mam pojęcia w papierach nr. brak. a samochód to golf III variant 1.9TDI 1996r.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

betap

Post autor: betap » wt lut 15, 2005 19:50

a masz nalpeke na obudowie od paska rozrzadu ? tam powinno byc 1z lub afn a moze jeszcze jakis inny



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lut 15, 2005 20:22

bigozz pisze:drogi użytkowniku betap sprawa ma się nastepująco. okazało się że poza łącznikiem mam walnięty n75. wymieniłem jedno i drugie. auto chodzi ciszej turbina pracuje jak należy ale niestety problem nie zniknął. auto zmiast gwizdać to burczy! chodzi ciężko i muszę go ciągnąć na biegach. zauważyłem jeszcze jedno jak na postoju wciskamn gaz to silnik ładnie się kręci do 4100 obr/min, nie puszczam gazu a silnik sam zwalnia do 3800 obr/min i dalej trzymam gaz a on wkręca się wtdy do 4500 ale nagle spada do 1000 i dziwnie cięzko chodzi - burczy, szarpie i cały się trzęsie, jak dodaje gazu to prawie żadnej reakcji. jak go zgaszę i odpale ponownie to chodzi idealnie ale po przegazowaniu sytuacja się powtarz. panowie co jest do jasnej qrwy z tym autem. zawsze chciałem mieć golfa TDI kombi ale teraz po miesiącu odkąd go kupiłem mam go po mału dosyć. POMOCY!!!
Masz dalej notlauf - VAG i diagnoza dynamicznie. Ten N75 to nowy był czy uzywka?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr lut 16, 2005 11:31

nowy oryginalny pierburg! a czy jest możliwe żeby były zapchane tłumiki?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr lut 16, 2005 22:04

na obudowie paska rozrządu nalepka jest już wypłowiała ale nad prawą lampą przynitowana jest płytka z takimi oznaczeniami
volkswagen AG
ABE F864
typ 1HX0
a pionowo jest nr. 0220666
czy można coś z tego wywnioskować?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob lut 26, 2005 03:25

umnie jest nalepka na pokrywie od zapasowki jak podniesiesz dywanik to powinna tam byc.a pozatym nawet jak nie ma numerow silnika to,seria powinna byc wybita,chyba ze cos bylo kombinowane,w mojej III a mam ten sam rok co ty i tez Variant mam AHU jak masz wersje 90konna topewnie tez bedziesz miał taki bo wtedy taki montowali zamiast 1Z,a te objawy to moze byc *#cenzura#* pompa,bo u mojego kuzyna w passacie B4,tez byly podobne objawy silnik strasznie szarpal i taki tam rozne i wlasnie siadla mu pompa znaczy wystarczy zmienic sama gore pompy,o ile u ciebie to to...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 101 gości