Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
Cześć.
Mam dwa problemy z moim golfem. Pierwszy to taki że pali dużo około 8,5 litra, już tak miał odkąd go kupiłem. Po zmniejszeniu dawki- stał się istnym mułem a spalanie niewiele spadło, nie wiem już co z tym fantem zrobić. Byłem u pompiarza opisuje mu sytuacje co i jak, a on mowi ze pompa i wtryski suche i tak musi być. A drugi problem jest taki, ze od nie dawna się grzeje, wymieniłem czujnik temp i termostat i to samo. Po takim krótkim butowaniu go, wskazówka jest na 3/4 pola temperatury. Z racji tego zrobiłem sobie na krótko włącznik pod wentylator i tak aktualnie jeżdżę. Nie wiem co robić, sprzedawać go czy ratować ?. Silnik suchutki nie ma żadnych wycieków. Nie bierze oleju, ani oleju nie ma w płynie chłodzącym. Szkoda mi go trochę bo to w końcu mój 1-szy samochód.
Mam dwa problemy z moim golfem. Pierwszy to taki że pali dużo około 8,5 litra, już tak miał odkąd go kupiłem. Po zmniejszeniu dawki- stał się istnym mułem a spalanie niewiele spadło, nie wiem już co z tym fantem zrobić. Byłem u pompiarza opisuje mu sytuacje co i jak, a on mowi ze pompa i wtryski suche i tak musi być. A drugi problem jest taki, ze od nie dawna się grzeje, wymieniłem czujnik temp i termostat i to samo. Po takim krótkim butowaniu go, wskazówka jest na 3/4 pola temperatury. Z racji tego zrobiłem sobie na krótko włącznik pod wentylator i tak aktualnie jeżdżę. Nie wiem co robić, sprzedawać go czy ratować ?. Silnik suchutki nie ma żadnych wycieków. Nie bierze oleju, ani oleju nie ma w płynie chłodzącym. Szkoda mi go trochę bo to w końcu mój 1-szy samochód.
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: wt gru 15, 2009 15:07
- Lokalizacja: kalwaria Zeb
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
Co do spalania to sprawdź dokładnie czy w drodze miedzy pompą a bakiem paliwo gdzieś nie ucieka. Który czujnik temp wymieniałeś? Przy głowicy czy chłodnicy?? Wentylator się włacza??
W płynie chłodniczym masz tluste-oleiste plamy??
W płynie chłodniczym masz tluste-oleiste plamy??
1.6 TDic
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą do wymiany dmucha kompresje do układu chłodzenia. Proponuje złożyć od razu metalową z 1.9
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
Wymieniałem czujnik przy chłodnicy, a co do tej usterki z tą uszczelką to nic nie będzie widać na wierzchu ze się popsuła ? Silnik jest suchutki nigdzie się nie poci. A tłustych plam w płynie chłodniczym to nie ma.
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
- Lokalizacja: Baligórd/Sanok
- Kontakt:
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
A dymu za Tobą dużo czy nie? Jak dużo dymu, to sprawdziłbym w pierwszej kolejności wtryski czy dobrze rozpylają oczywiście jeśli układ wszędzie jest szczelny.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf 2 1,6 TD 70 KM. Dwa problemy.
Wtryskiwacze i kąt wtrysku
Boziu,daj mi taki sam dar,żebym mógł spojrzeć na silnik i postawić diagnozę
kodino08, spójrz jak opisane przez Ciebie problemy,szybko sprowadzę do jednego punktu.Ustaw kąt początku wtrysku,bo jestem przekonany,że jest sporo za wczesny,dlatego jest słaby,dużo pali i grzeje się
Możesz też dać wtryski do sprawdzenia,ale przede wszystkim to co wyżej napisałem.
Zmień pompiarza,bo mówiąc takie słowa
...czyli nie lejąkodino08 pisze:wtryski suche
Boziu,daj mi taki sam dar,żebym mógł spojrzeć na silnik i postawić diagnozę
kodino08, spójrz jak opisane przez Ciebie problemy,szybko sprowadzę do jednego punktu.Ustaw kąt początku wtrysku,bo jestem przekonany,że jest sporo za wczesny,dlatego jest słaby,dużo pali i grzeje się
Możesz też dać wtryski do sprawdzenia,ale przede wszystkim to co wyżej napisałem.
Zmień pompiarza,bo mówiąc takie słowa
daje do zrozumienia,że nie chce mu się robić...kodino08 pisze:Byłem u pompiarza opisuje mu sytuacje co i jak, a on mowi ze pompa i wtryski suche i tak musi być
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości