M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: jozeph32 » wt paź 01, 2013 22:18

Mam znajomego na wiosce który zajmuje się dieslami i ma stół to może jakoś dam radę


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » wt paź 01, 2013 23:08

barto125 pisze:
Orzeł_01 pisze:Na jaką wartość masz ustawiony kąt wtrysku?
Na oko. Pewnie tu będzie problem. Niestety nie mam w okolicy nikogo z zegarem.
To musi być dokładnie ustawione. Jak ustawisz na 1,40mm to będzie OK! Skąd jesteś?


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » wt paź 01, 2013 23:09

Żnin, kujawsko pomorskie.



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: jozeph32 » śr paź 09, 2013 08:59

Witam pany czy wtryski z silnika 2.5 tdi aat podejdą do mTDI?


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » śr paź 09, 2013 09:09

jozeph32, podejdą, ale nie interesuj się nimi... wydajnościowo coś jak 1z albo nawet trochę gorsze :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » sob paź 19, 2013 17:57

Pany pora trochę ruszyć temat...

wykres m-tdi... wtryski 210tki, k14 1.2 bara, pompa land rover ( ta lepsza ) z modami ( gov i timing mod ), podmieniony boostpin

Obrazek
Obrazek

Jak kolega tygrxek otrzyma wykres w formie elektronicznej to ponownie się go wklei. Na kartce są dwa wykresy... pierwszy to pompa składak -> :rotfl: , drugi to ori pompa z modami. Widać różnicę...?? Widać, dlatego ja zawsze będę za pompami ori.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » sob paź 19, 2013 19:52

Wiecie co to za spadek przy obr 4.200??? . . . ciekawe co? u mnie bylo podobnie... wina chwilowa zadyszka brakiem paliwa (spadek cisnienia w pompie) Ja jestem za tym zeby przy pompach 11 i 12mm dawac jednak pompy pomocnicze :jezor:



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » ndz paź 20, 2013 18:25

Zrób próbę i napisz o rezultatach :D



spatz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr maja 23, 2012 20:58

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: spatz » pn lis 04, 2013 19:44

marcinas1983, a jak z zadymieniem na tej 11 ,przyspieszenie do 100km , spalanie



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » śr lis 06, 2013 00:06

spatz, byś musiał napisać do właściciela tygrxek... niestety auto nie jeździ po moim mieście więc nie potrafię Tobie napisać to o co pytasz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: EnejVW » śr lis 06, 2013 20:09

spatz, mógłbyś sprecyzować pytanie, bo dym zależy głównie od turbiny, u mnie na dużej dawce jak depłem to zostawała jedynie chmurka, i może leciutka mgiełka, teraz mam 12mm i przy mniejszym dymie jeździ dużo lepiej. Spalanie bardzo małe.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: JABcok20 » śr lis 06, 2013 22:24

EnejVW, powiedz jak na tej 12mm wygląda kręcenie wysoko silnika. Zastanawiam się nad założeniem do tdi 12mm. Biznes88 ja mam spadek już przy 3700 na dwóch pompach.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: EnejVW » śr lis 06, 2013 22:34

JABcok20, podobnie jak na kążdym tłoczku z tym że wszystko zależy od dobrej fali, na pewno lepiej jedzie z dołu, u mnie do 4tyś rpm ciągnie tak jak powinien trochę wyżej moc już spada ale to wina timingu w pompie bo wcześniej na 11mm też tak się moc kończyła, wiem że zaraz pewnie ktoś napiszę że rozrząd ci się urwie, wałek w pompie ukręci, i tłoki się stopią, ale jeśli masz jakiś fany zdrowy zestaw, to polecam założyć przynajmniej na próbę :bajer:



arwam

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: arwam » śr lis 06, 2013 22:53

przy seryjnych małych wtryskach może nie stopienie tłoków ale przeskoczenie na pasku lub awaria tłokorozdzielacza jest możliwa, mi kiedyś ścieło klina na wałku pompy wtryskowej, a wtryski wtedy miałem od AFN.
ale nie powiem bo do 4000rpm się fajnie śmigało



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości