Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Witajcie Jak w temacie mój silnik 1.4 16v akq kopci z rury wydechowej przy ponad 4 tys obrotów i czuć spalony olej. Co może być tego przyczyną?
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Zła mieszanka, ale znając 1.4 na pewno wpierdziela olejxXAdiXx pisze:bardziej podchodzi mi to pod czarny kolor XD
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Wylej ten syf, zalej Mobila 1 5W50 lub lepiej Agipa 5W50 Eurosports (poprzedzonego płukanką). Ten syf zwyczajnie nie wyrabia przy butowaniu. Klasa 10W40 nie nadaje się do butowania. Potwierdza się jednak opinia o Castrolu, że to słaby olej. Z doświadczenia wiem, że nawet hiper klasa 10W60 w wykonaniu Castrola wymieka przy 5W50 Mobila.xXAdiXx pisze:10w40 castrol
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
jeśli ci wpierdziela przy 4tys obrotów to zrób jedno doświadczenie - rurę odmy przedłuż i wsadź do jakiejś bańki po oleju (wąż nie może zostać załamany tylko zagięty) a tam gdzie wchodziła rura do filtra wąż zakorkowany. I przjedź ze 100km faktycznie z dużą prędkością obrotową. Jeśli tyle co ubędzie to będzie w bańce oleju to silnik do roboty a nie jakieś tam oleje 5W50 czy 10W60
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Mam ten sam silnik, pracowal na 5w50 na 10w40 i jest to samo, tak jak pisze grg474, tylko remont
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Kolego - troszę poczytaj o olejach, nie będę tłumaczył po raz setny pewnych rzeczy. "Rzadki" to jest XXW20.xXAdiXx pisze:a czy 5w50 nie jest troszkę za rzadki ?
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Witajcie ponownie zobaczę to z tym wężem. Mam rozumieć że jak bedzie olej w bańce to wina bedzie lezec po stronie pierścieni a jak nie to po stronie uszczelniaczy ?
Kopci przy ponad 4 tys obrotów
Sprawdziłem ten wąż i troszkę tego oleju było 3 setki a ogólnie dolalem 1 l dostał konkretnie po garach przy tych 1000km. więc co to może być ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości