Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: AGR90 » ndz lis 03, 2013 10:31

Panowie mam szybkie pytanko. Wczoraj zmieniałem olej i jak byłem pod autkiem to chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Czyżby się przytarło ? Czy po prostu w AGR musi ciężko chodzić? Jeżeli chodzi o notlauf to raz odetnie przy 140 a raz przy 160 .



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: bzdzioch1 » ndz lis 03, 2013 10:44

żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć :bajer: posiłuj sie ma chodzic z oporem ale płynnie jak nie ruszysz masz przyczynę notlaufa ale bardziej przyjrzałbym się zaworkowi n75 najczęstsza przyczyna :chytry:



Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: AGR90 » ndz lis 03, 2013 10:46

zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: bzdzioch1 » ndz lis 03, 2013 10:55

AGR90 pisze:zaworek wymieniony jak i wężyki muszę zrobić logi.
w logach bedzie widać co się dzieje z doładowaniem ale skoro masz nowy zaworek i wężyki (dobrze podłączone?)być może i WG sie przycina



Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: AGR90 » ndz lis 03, 2013 12:34

Wężyki na 100% są dobrze podłączone zrobie logi i wyjdzie co w trawie piszczy ;).
Trudno się czyści WG?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: bzdzioch1 » ndz lis 03, 2013 12:43

możesz psikać wd40 i ruszać nia może pomoże a jak nie to wymiana :bajer:



Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: AGR90 » ndz lis 03, 2013 12:54

a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: munior » ndz lis 03, 2013 15:04

bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi :hmm: Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie :grin:
AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lis 03, 2013 15:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
AGR90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: czw wrz 05, 2013 09:06
Lokalizacja: Darłowo

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: AGR90 » ndz lis 03, 2013 15:09

Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: munior » ndz lis 03, 2013 15:27

AGR90 pisze:Panowie a czy jak bym chciał zmienić trubinę na taką od golfa ARL 150km to dużo roboty jest ?
co jest potrzebne Turbina ,Kolektor od arl zawór n75 podciśnieniowy i co jeszcze?
Sterownik ecu ,który by ogarnął sterownie turbiną VNT :hmm: Atak na marginesie ,to moc nie bierze się z samego powietrza i nawet na twojej turbinie i tuningowym programie ,uzyskasz znacznie więcej ,bo ok.110 koni ,a po zmianie wtrysków na powiedzmy AFN -y ,powyżej 120 ...niż po zmianie turbiny ,na taką jaką chcesz. O stosunku włożonej pracy do efektu ,w przypadku zmiany samej turbiny ,nawet nie wspomnę :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Re: Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: bzdzioch1 » ndz lis 03, 2013 16:08

munior pisze:
bzdzioch1 pisze:żeby ja poruszyc trzeba trochę siły uzyć
AGR90 pisze:a gdzie najlepiej w razie W kupić WG w aso ?
Zacięte WG ,to bardzo rzadki przypadek,co nie znaczy że się nie zdarza...ale zwykle tylko w jednym przypadku .Kiedy kilka lat ,auto śmigało z nie chodzącą gruszką ,co jest rzadkim przypadkiem .Nic prostszego ,jak odkręcić gruszkę ze wspornikiem i sprawdzić ...i raczej na pewno chodzi :hmm: Prędzej grucha stanęła od korozji w środku ,niż ośka klapki upuszczającej spaliny ...czasem w gruszce jest pełno oleju ,który również blokuje normalne jej działanie ,ale to można szybko stwierdzić organoleptycznie :grin:
AGR90 pisze: chciałem sprawdzić jak działa sztanga gruszki do zaworu turbinki. I ku mojemu zdziwieniu nie mogłem jej poruszyć ręką (za bardzo się nie siłowałem bo nie chciałem niczego zepsuć).
Gołą ręką ,raczej trudno tam cokolwiek zepsuć i żeby ruszyć sztangę ręką ,trzeba użyć znacznej siły :chytry:

munior munior :kac: organoleptycznie :rotfl:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zatarta sztanga w turbo z WG (agr 90KM)

Post autor: munior » ndz lis 03, 2013 19:02

bzdzioch1 pisze:munior munior :kac: organoleptycznie :rotfl:
Przy pomocy wzroku znaczy :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości