VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Witam
Mianowicie mój problem polega na mega dużym spalaniu jak to podałem w temacie w mojej polówce!
Silnik 1.0 Kat a spalanie 12l/100 w mieście!!
Mam pytanie jaka może być przyczyna tego o to właśnie spalania?
Mianowicie mój problem polega na mega dużym spalaniu jak to podałem w temacie w mojej polówce!
Silnik 1.0 Kat a spalanie 12l/100 w mieście!!
Mam pytanie jaka może być przyczyna tego o to właśnie spalania?
Re: VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Spróbuje wymienić sonde i zobaczę co będzie działo się, bo czujnik temperatury raczej jest dobry bo nie zaświeca się żadna kontrolka na czerwono czy coś żeby był zły...
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Nic nie wymieniaj na pałę! Troszkę widzę, że nie ogarniasz więc poradzę Ci żebyś jechał do mechanika. Tak będzie najłatwiej. Sondę trzeba sprawdzić multimetrem a czujnik temperatury sprawdzić jego rezystancję. Więc znajdź kogoś kto potrafi to zrobićjusia1992 pisze:Spróbuje wymienić sonde i zobaczę co będzie działo się, bo czujnik temperatury raczej jest dobry bo nie zaświeca się żadna kontrolka na czerwono czy coś żeby był zły...
Re: VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Czujnik to koszt 20-40 zł to można zmienić na nowy, z sondą trochę gorzej....
VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Powinien, ale tylko 1 na 10 umie, a tylko 1 na 20 ma do tego pełen osprzęt i umie z niego korzystać.jusia1992 pisze:Każdy jeden elektromechanik powinien umieć to sprawdzić?
Sondę sprawdza się na odpowiednim testerze, można do tego użyć oscyloskopu, multimetrem nic nie zbadasz (no, chyba, że to totalny trup bedzie).Fafik258 pisze:Sondę trzeba sprawdzić multimetrem
Re: VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
To jakie zmiany Ty preferujesz skoro sądzisz że elektrycy nie umieją zbadać sondy.... Bo to nie jest nie możliwe że taki mały silnik tyle jara....
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Totalny trup jak najbardziej nie mając innego sprzętu. Przy sprawnej sondzie oczywiście nie pokaże Ci on tak dokładnych i płynnych zmian napięcia.ozzy1979 pisze:Sondę sprawdza się na odpowiednim testerze, można do tego użyć oscyloskopu, multimetrem nic nie zbadasz (no, chyba, że to totalny trup bedzie).
[youtube][/youtube]
VW Polo II, 1.0 Kat Mega spalanie!!
Masz na mysli ten marketowy miernik? Kompletnie nie miarodajny pomiar. Weź pod uwagę, że nie wiesz co ten miernik mierzy naprawdę (taki szit zazwyczaj mierzy wartość srednią napięcia po prostowniku pełnookresowym, a więc kompletnie nie nadaje się do napieć innych niż idealnie stałe lub idealnie przemienne).Fafik258 pisze:Totalny trup
Co innego miernik TrueRMS, ale to już koszty od 250-300 zł za miernik.
Jechać do porządnego zakładu diagnostycznego, gdzie diagnosta na hasło "badanie czasu odpowiedzi sondy na pobudzenie" nie zrobi gał tylko powie, że to oczywiste. Tu masz mój temat:jusia1992 pisze:To jakie zmiany Ty preferujesz skoro sądzisz że elektrycy nie umieją zbadać sondy
viewtopic.php?f=139&t=484039" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak się bada sondę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości