Wiazka RP problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wiazka RP problem
Robie swapa z nz na rp. Mam tu problem z elektryką.Otóz wiązki juz podmienione powtykane z puszkę,
ale został mi jeden kabel i nie wiem do czego go wpiąć. Mała czarna wtyczka na 1 pin. Następna sprawa to
Jakiś dodatkowy przkeaźnik jest przy wiążce. Jest całe gniazdo ale brakuje mi tego przekażnika, jaki powinien mieć nr?
Foto pogladowe:
Jakby ktos wiedzial jak to ogarnąc, albo może ktoś kto ma RPka by sprawdził by mi co i jak
Druga sprawa to ta cała puszka w podłużnicy ten separator węgla czy cuś, wiem ze mozna sie go pozbyć poprostu zaślepiając
idące od niego wężyki. Tylko co z tym czymś niebieskim? (foto poniżej) Jest tam jakaś wtyczka co z nią?
Napewno nie jeden to ogarniał ;]
ale został mi jeden kabel i nie wiem do czego go wpiąć. Mała czarna wtyczka na 1 pin. Następna sprawa to
Jakiś dodatkowy przkeaźnik jest przy wiążce. Jest całe gniazdo ale brakuje mi tego przekażnika, jaki powinien mieć nr?
Foto pogladowe:
Jakby ktos wiedzial jak to ogarnąc, albo może ktoś kto ma RPka by sprawdził by mi co i jak
Druga sprawa to ta cała puszka w podłużnicy ten separator węgla czy cuś, wiem ze mozna sie go pozbyć poprostu zaślepiając
idące od niego wężyki. Tylko co z tym czymś niebieskim? (foto poniżej) Jest tam jakaś wtyczka co z nią?
Napewno nie jeden to ogarniał ;]
Bordowy mk2 US - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=423642" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wiazka RP problem
Przekaznik nr 1 - sluzy do zasilania jeza pogrzewajacego kolektor ssacy. Przekaznik jest sterowany z czerwonego czujnika który jest w krocu z plynem chlodzacym z przodu silnika.
Dlaczego chcesz wywali c zbiornik z weglem?
Jeżeli zależy Ci na jego wywaleniu to zaslep wężyki a wtyczke zostaw podpieta do czujnika. Jak odpeniesz wtyczke od zaworu to sterownik zapisze blad co raczej niczym nie będzie skutkowało w tym silniku.
Dlaczego chcesz wywali c zbiornik z weglem?
Jeżeli zależy Ci na jego wywaleniu to zaslep wężyki a wtyczke zostaw podpieta do czujnika. Jak odpeniesz wtyczke od zaworu to sterownik zapisze blad co raczej niczym nie będzie skutkowało w tym silniku.
Re: Wiazka RP problem
Super o to mi chodzilo. Ten filtr chce wywalic bo wyglada jak szrot i szpeci komore. A ta wtyczka mala czarna nie wiesz od czego to?
Bordowy mk2 US - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=423642" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wiazka RP problem
Zolty z czarnym paskiem. Na fotkach go widac tych pierwszych co dalem.
Przy silniku zakonczony konektorem z gumowym plaszczem.
Przy silniku zakonczony konektorem z gumowym plaszczem.
Bordowy mk2 US - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=423642" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wiazka RP problem
No z tym befzie problem bo nie opidalem tych konektorow a sa takie dwa. Jeden byl przy glowicy z boku drugi mie wiem. Musze gdzies podskoczyc do kogos kto ma RP podpietego i sprawdzic...
Bordowy mk2 US - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=423642" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiazka RP problem
Daruj sobie ten przewód , to jest przewód diagnostyczny czyli kody błyskowe .Prosze http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Wiazka RP problem
Diagnostyczny to szedł pod mieszek lewarka od biegow oraz był w okolicach cewki zapłonowej w zoltej oslonie konektora.
Wiazka RP problem
To jak na schemacie może idzie do czujnika temperatury włączania jeża .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Wiazka RP problem
Diagnostyczny jest przy cewca taki z zolta obudowa jak mowi kolega. Dzis na szrocie obadalem w jakim RPku gdzie ten kabel dalej idzie i laczy sie z calym czarnym i znika w wiazce pod podloga niestety nie zdazylem wiecej obadac bo juz zamykali a przy silniku jest on zakonczony takim kapturkiem jak na 2 foto. Tu okurat inny kapturek przy glowicy. Dopiero w tygodniu bede przy swoim i sprawdze czy jest tam taki czarny kabel. Jakies sugestie?
Bordowy mk2 US - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=423642" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości