jeżeli masz centralny dokładany to sprubuj przesunąć siłowniczek do góry aby mocniej otwierał .
Tobie się może wydawać że siłownik pracyje poprawnie ,ale poprubój różnych ustawień siłowniczka
MK4 - zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 12:05
- Lokalizacja: koszalin
dot zamka
miałem taki sam przypadek. Drzwi otwierały się normalnie a z piolota nie. u mnie trzeba było spradzić naciągnięcie linki od strony klamki z zewnątrz. jeżeli naciąg linki jest zbyt dużu drzwi bedą się blokować po zamknięciu centralnego zamka, natomiast normalnie będą się zamykać i otwierac. najprościej trzeba zdjąc zaślepkę klamki wykręcając śrubę od spodu, zakończenie liknki w kształcie prostopadłościanu u mnie ustawiłem mniej więcej po środku karbowanego miejsca. ta sytuacja spowodowana jest konstrukcyjnie w samym zamku , do tego doszliśmy kupując drugi zamek powodzenia
a może padł swich w zamku, miałem kiedyś taki problem
kawałek ruchomego metalowego elementu przetarł osłonkę w swich-u i starł go na popiół. zamek przestał działać z centralnym. po wymianie swich-a wszystko wróciło do normy. niestety swich został wyciągnięty ze starego zamka , VW nie sprzedaje tgo osobno. generalnie w ASO zaproponowano mi wymianę całego zamka grrrrrrrrrrrr.
może warto poszukać jakiejś "padliny" i wymontować ten swich? można też poszukać na giełdach elektronicznych. zdaje się było na nim napisane "BURGESS" ale głowy nie dam. cały zamek to poważny wydatek(oczywiście zależy na czyją kieszeń trafi )
pzdr
PS sprawdziłem. Switch firmy saia-burgess, model podobny do V4NCS, ale może być tak że dla VW firma ta robi korpus switcha z dwoma plastukowymi bolcami do montażu w zamku. z tego co pamiętam dale się tego switcha wybebeszyć i można by tylko wymienić tego dzyndzla. niestety mnie się nie udało znaleźć tego mikrostyku w ofercie jakiegoś sklepu internetowego. może poszukaj na giełdzie elektronicznej, albo jakiś znajomek elektronik coś poradzi. na zachodnich e-sklepach jest tego w kij
rzuć okiem na stronę producenta: http://www.saia-burgess.com/2302/2303/2 ... 0/2882.asp
gdyby ci przyszło do głowy wyciągać ten zamek to wyjmij go razem z całą płytą na której są zamontowane podnośniki szyby. inaczej wszystko może się w cholerę połamać (doświadczyłem tego ). najlepiej pojechać do jakiegoś ASO i pogadać z mechanikiem oni czasami mają pochowane zamki z porozbijanych aut. można się dogadać
pzdr
pzdr
PS sprawdziłem. Switch firmy saia-burgess, model podobny do V4NCS, ale może być tak że dla VW firma ta robi korpus switcha z dwoma plastukowymi bolcami do montażu w zamku. z tego co pamiętam dale się tego switcha wybebeszyć i można by tylko wymienić tego dzyndzla. niestety mnie się nie udało znaleźć tego mikrostyku w ofercie jakiegoś sklepu internetowego. może poszukaj na giełdzie elektronicznej, albo jakiś znajomek elektronik coś poradzi. na zachodnich e-sklepach jest tego w kij
rzuć okiem na stronę producenta: http://www.saia-burgess.com/2302/2303/2 ... 0/2882.asp
gdyby ci przyszło do głowy wyciągać ten zamek to wyjmij go razem z całą płytą na której są zamontowane podnośniki szyby. inaczej wszystko może się w cholerę połamać (doświadczyłem tego ). najlepiej pojechać do jakiegoś ASO i pogadać z mechanikiem oni czasami mają pochowane zamki z porozbijanych aut. można się dogadać
pzdr
hehe 2 tygodnie temu szlag trafił u mnie te zaczepy od szyby. zestaw naprawczy kosztował mnie 170 złych ale teraz łomem to trzeba będzie łamać :):) pacany z VW specjanie zrobili te zaczepy z lichego plastiku żeby się ten zestaw naprawczy dobrze sprzedawał.
mam nadzieję że zakładasz oryginalny VW-wy zestaw naprawczy?!
PS
mam prośbę mógłbyś przy okazji zobaczyć jakie jest oznaczenie na tym switchu w zamku.
może jest tam jakiś typ albo co?
thx
mam nadzieję że zakładasz oryginalny VW-wy zestaw naprawczy?!
PS
mam prośbę mógłbyś przy okazji zobaczyć jakie jest oznaczenie na tym switchu w zamku.
może jest tam jakiś typ albo co?
thx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 116 gości