Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
goni
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 33
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:32
- Lokalizacja: Świerklaniec
Post
autor: goni » sob sie 26, 2006 19:33
witam
kupilem golfa III 95r 1,8 90 KM.jak zapalam zimny to czasami kopci przez chwile na niebiesko.zrobilem nim jakies 2 tys km i oleju raczej nie ubywa.przynajmniej nie zauwazylem.czy to ze kopci moze to byc katalizator wyekploatowany??samochod ma przejechane 164tys niby bo kto wie ile naprawde
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 21:06 przez
goni, łącznie zmieniany 1 raz.
-
dziejo
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 8880
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
- Lokalizacja: Kantorowice
- Silnik: AFN
Post
autor: dziejo » sob sie 26, 2006 19:57
witaj tak, jest taka mozliwość że kat jest zapchany napwewno odczuł byś nieznacznie na mocy na wszelki wypadek zwróć uwagę na poziom cieczy chłodzącej !!!!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1e ... 0eb67.html
[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 20:14 ]
poczytaj o tym i zwróć uwagę na poszczególne podzespoły
-
Kand
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 360
- Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
- Lokalizacja: Koszalin
-
Kontakt:
Post
autor: Kand » sob sie 26, 2006 22:38
Według mnie poszły uszczelniacze zaworowe olej po nocy spływa do cylindrów więc jak rano odpalisz to spala ten olej Wystarczy mała ilość Sprawdzaj stan oleju
-
SToRM
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 1770
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
- Lokalizacja: GOP
Post
autor: SToRM » ndz sie 27, 2006 00:19
"Gumki" na zaworach wymienic - uszczelnaicze powiedzialy juz dosyc
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
kawowy19
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1147
- Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
- Lokalizacja: Złotów
-
Kontakt:
Post
autor: kawowy19 » ndz sie 27, 2006 00:36
być moze uszczelniacze ale ja bym sprawdził tak jak napisałdziejo, stan cieczy chłodzącej - bo to moze być rowniez przyczyna niebieskiego dymu jak sie przedostaje ciecz do wnetrza silnika
-
SToRM
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 1770
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
- Lokalizacja: GOP
Post
autor: SToRM » ndz sie 27, 2006 00:41
kawowy19 pisze:stan cieczy chłodzącej - bo to moze być rowniez przyczyna niebieskiego dymu jak sie przedostaje ciecz do wnetrza silnika
Plyn chlodniczy "spala" sie na gesty na bialy dym.. Pozatym wtedy kopcil by caly czas
-
Smaczny
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1007
- Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
- Lokalizacja: Koluszki
-
Kontakt:
Post
autor: Smaczny » ndz sie 27, 2006 01:11
Kand pisze:Według mnie poszły uszczelniacze zaworowe olej po nocy spływa do cylindrów więc jak rano odpalisz to spala ten olej Wystarczy mała ilość Sprawdzaj stan oleju
moja diagnoza jest identyczna.
goni, czy tylko przy rannym uruchomieniu Ci kopci? Sprawdź to dobrze.
FORD
Fix Or Repair Daily
-
goni
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 33
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:32
- Lokalizacja: Świerklaniec
Post
autor: goni » ndz sie 27, 2006 08:44
tak tylko rano mi kopci i to nie zawsze poziom cieczy OK nie jest w niej olej i nie ubywa jej.zobacze ten katalizator bo faktycznie troche mułowatszy jest niz kolegi z tym samym silnikiem.aha jak sie stanie za katalizatorem to chuc "ze dziala" to chyba jednak beda te uszczelniacze.thx za odp bede obserwowal wszystko i zobacze ten katalit i napisze
-
WilQ
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 203
- Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: WilQ » ndz sie 27, 2006 09:29
Tak, sprawdzaj stan oleju, niebieski tym od razu się z tym kojarzy. Mój znajomy miał kiedys golfa 1,4 z 92 roku który kopocił na niebiesko jak cholera czy zimny czy nie!!! Wchodzimy tutaj w inną kwestie, mianowicie przebieg.
Chciałbym tutaj powiedzieć ze w Polsce istnieje jakas dziwna teoria ze 200.000 km to jest duzy przebieg. Jestem w 100% przekonany ze 80% przebiegów z samochodów uzywanych które kupujemy są bite i to nie raz. Przykład - mojego brata bmw 3 coupe z 95 roku. Jezdzi po prostu przepieknie ma napisany przebieg 210.000 tys km wiec kto by pomyslal ze kiedykolwiek ktokolwiek przestawiał licznik. A jednak... w E36 mozna sprawdzic samemu rzeczywisty przebieg bez zadncyh problemów. I wiece ile jest?? 360.000 tys!!!!!!! To jest wporst nierealne jak auto z takim przebiegiem moze jezdzic, w jakim stanie jest silnik i zawieszenie!! Nie pali też nic oleju!!
Zmierzam do tego, że jezeli którykolwiek samochod czy to golf czy nie z przebiegiem do 200.000 pali na niebiesko i kopci olej to przygotujmy sie ze na 100% był przestawiony licznik i to o nie mało!. Pozdro
-
emgrala
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 09:37
goni pisze:kupilem golfa III 95r 1,8 90 KM.jak zapalam zimny to czasami kopci przez chwile na niebiesko.zrobilem nim jakies 2 tys km i oleju raczej nie ubywa.przynajmniej nie zauwazylem
SToRM pisze:"Gumki" na zaworach wymienic - uszczelnaicze powiedzialy juz dosyc
jak gumki to i olej by bralo
-
Tommi - Kozmo
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: wt sie 29, 2006 23:53
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Tommi - Kozmo » śr sie 30, 2006 01:20
Witam!!
Ja mam trochę inny problem. u mnie ubywa oleju (około 600 ml na 1000). Jakieś 5 tyś temu robiłem pierścienie. Po przejechaniu 2 tyś zmieniłem olej i filtr. Dziwne jest to, że jak samochód jedzie to nie dymi, a jak postoi na jałowym biegu (w korku lub na parkingu) i wcisnę gaz to wyrzuca chmurki siwo-niebieskiego dymu. Wczoraj byłem na pomiarze ciśnienia i sprawdzali odme. Ciśnienie jest w okolicy 14 barów. Samochód o którym piszę to mkIII z silnikiem 2e i zamontowaną instalacją gazową. Bardzo proszę o pomoc i jakieś podpowiedzi.
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
-
ck
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 855
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: ck » śr sie 30, 2006 06:17
Tommi - Kozmo, wskazuje na to,ze uszczelniacze zaworowe do wymiany
-
Tommi - Kozmo
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: wt sie 29, 2006 23:53
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Tommi - Kozmo » śr sie 30, 2006 12:59
mam pytanko a czy przy uszczelniaczach nie było by widać śladów oleju w kolektorze??
(jeżeli pytanie jest głupie to się nie śmiejcie, mechanik mi podpowiedział a ja się nie znam)
-
ćwikła
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
-
Kontakt:
Post
autor: ćwikła » śr sie 30, 2006 13:51
WilQ pisze:Tak, sprawdzaj stan oleju, niebieski tym od razu się z tym kojarzy. Mój znajomy miał kiedys golfa 1,4 z 92 roku który kopocił na niebiesko jak cholera czy zimny czy nie!!! Wchodzimy tutaj w inną kwestie, mianowicie przebieg.
Chciałbym tutaj powiedzieć ze w Polsce istnieje jakas dziwna teoria ze 200.000 km to jest duzy przebieg. Jestem w 100% przekonany ze 80% przebiegów z samochodów uzywanych które kupujemy są bite i to nie raz. Przykład - mojego brata bmw 3 coupe z 95 roku. Jezdzi po prostu przepieknie ma napisany przebieg 210.000 tys km wiec kto by pomyslal ze kiedykolwiek ktokolwiek przestawiał licznik. A jednak... w E36 mozna sprawdzic samemu rzeczywisty przebieg bez zadncyh problemów. I wiece ile jest?? 360.000 tys!!!!!!! To jest wporst nierealne jak auto z takim przebiegiem moze jezdzic, w jakim stanie jest silnik i zawieszenie!! Nie pali też nic oleju!!
Zmierzam do tego, że jezeli którykolwiek samochod czy to golf czy nie z przebiegiem do 200.000 pali na niebiesko i kopci olej to przygotujmy sie ze na 100% był przestawiony licznik i to o nie mało!. Pozdro
A jak niby sprawdzasz ten przebieg w bmw...tylko mi nie mów ze z wcisnietym przyciskiem i na zaplonie...heh bo wiekszosc tak robi i mysli ze to jest przebieg....heh bzdura.....co do tego ze wiekszosc aut ma krecone przebiegi to sie zgodze....nie wiem dlaczego u nas tak sie utarlo ze ponad 200 tys to juz duzo...w niemczech czy w belgi nie dziwi nawet przebieg rzedu 300tys...widzialem passata w tdi w firmie z przebiegiem 700tys ponad......co do kopcenia...to prawda jest taka ze 90% aut w grupy vw za branie oleju obwinia sie gumki...zadko padaja pierscionki..no chyba ze autko ma niewiadomo juz jaki przebieg....radze zmierzyc cisnienie..ale skoro autko kopci na niebiesko to na 100% uszczelniacze zaworowe...czyli nic powaznego a nawet powiedzialbym normalna rzecz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości