[MK3 AAZ] Wycięcie kata - objaw?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin-kielce
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
dokładnie podtrzymuje zdania kolegów. Ja w swoim tdi wyciałem i też sa same plusy: jest elastyczniejszy da 2000 obr, nic nie jest głośniej itp zadnych minusów. A mój środek katalizatora z tdi ważył 630 gram x 150 zł/kg = 94,50 zł czyli zapłacisz za wycięcie, sprzedasz środek czyli tą platyne techniczną i zostaje ci jeszcze sporo kaski. Ja wstawiłem rurkę nie bawiłem sie w żadne strumienice bo moim zdaniem to mija sie z celem...
MIKLOSZ przecież policjant nie będzie się kład pod samochud i patrzył czy masz Katalizator.,
Panowie ja u siebie mam zrobione w swoim MK3 TDI 257 tyś km czy coś się może stać z silnikiem czy innymi pierdołami po wycięciu kata i czy nie będzie bardziej dymił.
Pozdrowionka
[ Dodano: 25 Paź 2006 23:16 ]
sorki że pisałem wszystko pogrubioną czcionką, zapomniałem wyłączyć
Panowie ja u siebie mam zrobione w swoim MK3 TDI 257 tyś km czy coś się może stać z silnikiem czy innymi pierdołami po wycięciu kata i czy nie będzie bardziej dymił.
Pozdrowionka
[ Dodano: 25 Paź 2006 23:16 ]
sorki że pisałem wszystko pogrubioną czcionką, zapomniałem wyłączyć
Gdzieś na forum czytałem, że można jakoś wybić bebechy z katalizatora i zostawić obudowę tą co była. Rezultat taki, że nic nie trzeba dorabiać i na przeglądach nie wyczają, że katalizatora brakuje.
Moje pytanie: Jak się zabrać do tej czyności, czy zrobię to w "domowych" warunkach?
Dziś będę grzebał pod autem to może i w górnika rud metali szlachetnych bym się zabawił...
Moje pytanie: Jak się zabrać do tej czyności, czy zrobię to w "domowych" warunkach?
Dziś będę grzebał pod autem to może i w górnika rud metali szlachetnych bym się zabawił...
----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wyciagasz katalizator, z obu stron jest skrecony. Przygotuj sobie jakas folie i na niej postaw kata od tej dluzszej strony. Niech ktos go trzyma a ty nawalaj mlotkiem + pret / srubokret. Kilka razy odwroc, wysyp zawartosc, az sie cala ceramika rozpadnie. Potem zobacz scianki wewnetrzne. Bedzie na nich jakby taka wata szklana, srubokretem plaskim ja oderwiesz, potem troche powietrza sprezonego jak masz i mozesz ponownie montowac juz pusta puszke. A jak odpalisz auto to delikatnie z gazem, wyjedz z garazu i w droge przedmuchac auto bo troche zakurzy na poczatku, u mnie po wywaleniu srodka syf lecial kolo minuty. Autko odzyskalo radosc zycia na pierwszych biegach, nic glosniej nie chodzi, a nawet lepiej bo u mnie w kacie byla wlasnie ta wata oderwana kawalkiem i obijala o scianke i byly drgania powodujace rezonans tlumika. Po wypatroszeniu wewnatrz auta cihutko jak w benzynietchopz pisze:Gdzieś na forum czytałem, że można jakoś wybić bebechy z katalizatora i zostawić obudowę tą co była. Rezultat taki, że nic nie trzeba dorabiać i na przeglądach nie wyczają, że katalizatora brakuje. Moje pytanie: Jak się zabrać do tej czyności, czy zrobię to w "domowych" warunkach? Dziś będę grzebał pod autem to może i w górnika rud metali szlachetnych bym się zabawił...
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości