Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » śr paź 23, 2013 16:42

to ciekawego,że czytaj post wyżej,masa z rezerwą na dwóch wagach kombii ahf 1360,a na wykresie masa ponad 1500kg



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr paź 23, 2013 17:02

czekaj a 1360 + 2 osoby

jedna kieruje druga loguje

niech kazdy ma po 80kg czyli 1360+160=1520 kg

ale to dynomet, wiec i tak pomiar przyblizony...

ciekawy jest bardzo rozbudowany setup pod te 216 i moze stąd taki wynik



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » śr paź 23, 2013 17:37

to i tak nie będzie,bo trójka lżejsza jest,a do tego słyszałem już jak 199KM z dynometu okazało się mieć granice 180KM.Tam ma wpisane 1560kg masa auta



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » śr paź 23, 2013 18:32

Wszystko zależy jak skalibrowano dynomet stąd taki wynik...dynomet liczy tak samo jak rolki pod warunkiem ze obsługuje je kompetentna osoba..
moj golf variant waży z 2ma osobami 1580KG
1390KG waży z połowa zbiornika paliwa bez kierowcy i pasendżera
Mam swoj własny dynomet i testowałem różne ustawienia i wychodza ciekawe wyniki...liczy sie odpowiednie ustawienie w programie wygładzanie itp
dynomet jak i hamownia umożliwia manipulacje wynikiem...
Niemniej jednak trzeba bezwzglednie stosowac ustawienia podane przez producenta i podczas szkolenia przy kupnie urządzenia ,Wszelkie inne działania ,swiadome wprowadzanie wartosci niezgodnych prawdą prowadzi do fałszowania wyniku!!!

Mam pomiary róznych auto zrobione u mnie a potem na hamowni i sie niemal pokrywają.


Jest na forum kolega z Płocka ,który ma A3 na BRD ode mnie i reszte gratów podobną...strojony u rogala wynik 214KM z silnika AGR


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » śr paź 23, 2013 21:46

ale tutaj jest trójka golf,a jest spora różnica między czwórką,do tego na 230tkach podobne wyniki udaje się robić



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » śr paź 23, 2013 22:00

na 216 boscha+wałek z td i 11 wyszło ok 190KM wiecej si enie dało pomimo prądu na max na nastawnik


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » śr paź 23, 2013 22:18

JohnyWalker pisze:ale tutaj jest trójka golf,a jest spora różnica między czwórką,do tego na 230tkach podobne wyniki udaje się robić
ile razy jeszcze napiszesz ze to 3 a 4 :kac:
i powiadom swoiego kolesia od mocno lejacych pomp :ass:
ze zrobie pomiar na maha :jezor:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JohnyWalker » czw paź 24, 2013 02:02

Jakiego kolesia?A po tym poście widać jak u Ciebie z wykształceniem i kulturą.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw paź 24, 2013 09:08

koledzy, prosze o spokoj

nie ma co od razu wszystkim zarzucac oszustwa !!

trzeba sie cieszyc z mocnych wyników, bo widac ze cos idzie do przodu



Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Szatannnn » pt paź 25, 2013 15:58

Rozmawiałem z zakładem WUZETEM Jest szansa produkcji końcówek DSLA150P764. Minimalna wielkość partii 200szt czas oczekiwania 5miesięcy. Co wy na to ?



MarsNapada
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr cze 19, 2013 15:51
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: MarsNapada » sob paź 26, 2013 15:45

Witam

nie znam się na wtryskiwaczach na tyle żeby wnieść coś nowego do tematu ale wiem co nie co o obróbce matalu i co do wypowiedzi Speckom na temat robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość i mamy wtedy pożądne końcówki Bosch z potęcjałem takim jaki się nam zamarzy.. prawdopodobnie oto cała tajemnica...


176 Km 340 Nm
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » sob paź 26, 2013 17:01

MarsNapada, ta tajemnica została już dawno odkryta, jest w Polsce kilka takich zakładów które to ogarniają. Jednak do tej pory nie wiadomo jak takie wtryski wyczarowuje kolega z postów wyżej bo nic konkretnego na PW się od niego nie dowiedziałem, jeśli jest ktoś kto już ten temat przerabiał to byłbym zainteresowany wszelkimi wiadomościami.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz paź 27, 2013 14:01

MarsNapada pisze:robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość
Na laserze :jaja: normalnie sie usmialem jesli myslisz ze otworki sa wypalane laserem to do gwiezdnych wojen powinienes sie cofnąć.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

MarsNapada
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr cze 19, 2013 15:51
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: MarsNapada » ndz paź 27, 2013 14:10

wesol pisze:
MarsNapada pisze:robienia większych wtrysków na bazie końcówek z SDI to chodzi pewnie o to że dawał je żeby mu na laserze powiększyli otworki bo jest taka możliwość
Na laserze :jaja: normalnie sie usmialem jesli myslisz ze otworki sa wypalane laserem to do gwiezdnych wojen powinienes sie cofnąć.
na elektrodrążarce wgłębnej dokładnie... faktycznie może slangiem nie powinienem pisać bo może wprowadzić to kogoś w błąd

jeszcze w kwestii wyśmianego lasera to jest takie urządzenie służące do między innymi bardzo dokladnego miejscowego hartowania metali jeden z największych laserow w Europie został zbudowany przez Nas i znajduje sie w Warszawie pół Europy zwozi do Nas części do hartowania a całą śmietankę polskiej myśli technicznej spija kilku niemców którym to ów laser został sprzedany przez polaków w czasie przewrotów ustrojowych jak to zwykle za psi grosz...czasami to aż ręce opadają nie?
sorki za OT ale to tak w formnie ciekawostki


176 Km 340 Nm
Hamulce 312 mm przód 256 mm tył

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości