Ocena charakterystyki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajron_1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 01, 2011 00:29

Ocena charakterystyki

Post autor: ajron_1991 » sob paź 26, 2013 21:49

witam posiadam bore 1.9 ajm 115 i zrobiłem ostatnio hamownie i jakis dziwny ten wykres mam prosbe oceni ktos co sie zna na tym i podpowie co może byc nie tak:)Obrazek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena charakterystyki

Post autor: italiano_83 » sob paź 26, 2013 22:12

Auto po programie, a od czego ten dołek to się dowiesz jak zlogujesz kopciucha.. na wykresie widać skutek a nie przyczynę..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ajron_1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 01, 2011 00:29

Ocena charakterystyki

Post autor: ajron_1991 » ndz paź 27, 2013 10:33

A podpowiesz na jakich grupach sprawdzić i dokładnie jakie wartości mają być. Dostep do kompa mam bez problemu :-)



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena charakterystyki

Post autor: italiano_83 » ndz paź 27, 2013 10:44

W dziale diagnostyka jest podwieszony regulamin działu i poradnik które logi i jak wykonać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ajron_1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 01, 2011 00:29

Ocena charakterystyki

Post autor: ajron_1991 » ndz paź 27, 2013 12:21

a podpowiedz mi jeszcze byłem u kolegi który pracuje w warsztacie i zmierzył mi przepływiomierz i powiedzał że juz sie kończy i nie trzyma norm. może to byc tym spowodowane?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ocena charakterystyki

Post autor: italiano_83 » ndz paź 27, 2013 12:31

ajron_1991 pisze:a podpowiedz mi jeszcze byłem u kolegi który pracuje w warsztacie i zmierzył mi przepływiomierz i powiedzał że juz sie kończy i nie trzyma norm. może to byc tym spowodowane?
Skąd ja mam wiedzieć na jakiej podstawie i czy poprawnie zostało to zdiagnozowane.. Napiszę, że prawdopodobne - wymienisz przepływomierz na nowy, a potem będzie narzekania na nietrafną diagnozę i że nikt się na tym forum na niczym nie zna..

Chcesz diagnozy zrób logi będzie może coś więcej widać, może zmienna geometria się podwiesza i stąd taki dołek podczas rozwijania mocy, nie wiem - domysłów snuć można wiele, a na końcu się okaże, że żaden nie był powodem tej anomalii.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ajron_1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 01, 2011 00:29

Ocena charakterystyki

Post autor: ajron_1991 » ndz paź 27, 2013 12:53

no masz racje zrobie logi i od tego zaczniemy:)



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Ocena charakterystyki

Post autor: Detektor » śr paź 30, 2013 21:03

Widzę na wykresie tzw."fale Dunaju" :grin:
może to być wina przepływki ale bez logów to tylko "może" a jak mamy już wróżyć
z fusów to np. "może" to być też wina dziurawego ic-ka ale logi to podstawa.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości