Podczas jazdy auto gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Podczas jazdy auto gaśnie
Witam,jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość.Przejdzmy do problemu otóż.Posiadam Golfa 4 2003 r 1.9 tdi 130km.Auto ma przejechane niecałe 160tys.
Ok dwóch miesiecy temu miał wymieniany kompletny rozrząd,wszystkie płyny,filtr paliwa,od tamtego czasu pojawiają się dziwne sytuacje.2 tygodnie temu auto mi wariowało,miałem problem z odpalaniem,musiałem krecic ok 20-30 sekund zanim ruszy,kiedy już odpalilem wskazowka temp silnika ,dobijała do pierwszej kreski,po czym opadała na dól.Okazało się że czujnik temp do wymiany.Po wymianie jestem ponad tydzień problemów nie było,auto paliło od kopa,ąz do wczoraj.Wracałem z pracy było jakies 5 stopni na dworzu ,dojeżdzałem do świateł,nagle na desce zapaliła mi się kontrolka od Akumulatora,po czym auto straciło obroty,kierownica wspomaganie i zgasło.Przy próbie odpalenia pojawił się na fisie komunikat STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG,po ponownym długim kręceniu auto odpaliło ,przejechałem jakies 200m i znów to samo.Czytałem że to coś o ciśnieniu oleju ale nie mam pojęcia.Gdy chodził na wolnych obrotach na Fisie spalanie na 100km pokazywało mi od 15.6l i ciągle rosło do wartości ponad 28 litrów.Proszę o pomoc i porady .Dziekuję.
Ok dwóch miesiecy temu miał wymieniany kompletny rozrząd,wszystkie płyny,filtr paliwa,od tamtego czasu pojawiają się dziwne sytuacje.2 tygodnie temu auto mi wariowało,miałem problem z odpalaniem,musiałem krecic ok 20-30 sekund zanim ruszy,kiedy już odpalilem wskazowka temp silnika ,dobijała do pierwszej kreski,po czym opadała na dól.Okazało się że czujnik temp do wymiany.Po wymianie jestem ponad tydzień problemów nie było,auto paliło od kopa,ąz do wczoraj.Wracałem z pracy było jakies 5 stopni na dworzu ,dojeżdzałem do świateł,nagle na desce zapaliła mi się kontrolka od Akumulatora,po czym auto straciło obroty,kierownica wspomaganie i zgasło.Przy próbie odpalenia pojawił się na fisie komunikat STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG,po ponownym długim kręceniu auto odpaliło ,przejechałem jakies 200m i znów to samo.Czytałem że to coś o ciśnieniu oleju ale nie mam pojęcia.Gdy chodził na wolnych obrotach na Fisie spalanie na 100km pokazywało mi od 15.6l i ciągle rosło do wartości ponad 28 litrów.Proszę o pomoc i porady .Dziekuję.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Podczas jazdy auto gaśnie
podjedz do kogoś kto ma komputer w celu ustalenia przyczyny tego zachowania.
Podczas jazdy auto gaśnie
Zaznaczam,iż miałem rozszczelniony intercooler,mechanik nie wymieniał tylko go ścisnął,auto nie kopci,ale gdy mu depnę to taki dziwny syk powietrza słyszę jakby brał lewe powietrze.Coś czuję że po raz kolejny czeka mnie droga wizyta u mechanika .
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Podczas jazdy auto gaśnie
zmień mechanika to pierwszemayster87 pisze:mechanik nie wymieniał tylko go ścisnął
w pierwszym poście nic nie wspomniałeś o intercoolerze to drugiemayster87 pisze:Zaznaczam,iż miałem rozszczelniony intercooler
po trzecie istnieje coś takiego jak:
Podczas jazdy auto gaśnie
albo raczej wypycha powietrze z nieszczelności koło intercoolera lub wąż spadłmayster87 pisze:ale gdy mu depnę to taki dziwny syk powietrza słyszę jakby brał lewe powietrze
w pełni się zgadzam z opinią ciacho840,ciacho840 pisze:zmień mechanika to pierwsze
po czym to wnosisz - masz auto od nowości tj prosto z salonu? Bo ja np jestem pewny przebiegu swojego auta - 436tys bo znam go od wyprowadzenia z salonu.mayster87 pisze:Auto ma przejechane niecałe 160tys.
mechanik i jeszcze raz mechanik do .mayster87 pisze:Ok dwóch miesiecy temu miał wymieniany kompletny rozrząd,wszystkie płyny,filtr paliwa,od tamtego czasu pojawiają się dziwne sytuacje.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Podczas jazdy auto gaśnie
Jestem drugim właścicielem,auto posiada pełna książke serwisową więc na podstawie tego wnoszę ze przebieg jest rzeczywisty.No ale wiadomo że dzieją się różne rzeczy typu nowe książki itp.Wczoraj odpaliłem auto, na wolnych obrotach zuzycie paliwa dalej rosło,dobiło do 80litrów /100km ,podczas spalania l/h było 0,6-0,8 litra.Otworzylem maske i zaczeło coś stukac gdy silnik był włączony,z poczatku myśalałem ze obudowa drga i stąd te stuki ,ale to wyrażnie z górnej części po środku ,przy szybie.Odkręciłem korek wlewu oleju,zauważyłem że bardzo drga.Dziś jade do mechanika ,zdam relacje co i jak.Pytanie czy żle założony rozrząd może tak stukać i czy po wymianie rozrządu i przejechaniu ok 1000km ,dopiero może się pojawić problem?
Podczas jazdy auto gaśnie
Witam,auto stoi u mechanika.Na pytanie dlaczego gasł ? -pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku,mówiąc potocznie umarła(podłączona na krótko nie pracowała).Druga sprawa,do wymiany na pewno dwumasa,stąd bardzo drgało całym silnikiem.Intercooler nie jest rozszczelniony a wąż od niego się ''odłączył''.Rozrząd sprawdzony,wszystko wporządku.Do zespawania także tłumik,dziura na spawie za katalizatorem.Do wymiany simering na wale,nie kapie ale już powoli coś tam się sączy z niego.A co do podłączenia pod Vaga ,zero błędów. Myśle ze spokojnie 3k polecą z portfela.Pozdrawiam.
Re: Odp: Podczas jazdy auto gaśnie
Skoro masz przewidziane spawanie w okolicach katalizatora,to pozbądź się go od razu. Autko odrzyje,a z kata będzie trochę grosza
Wysłane z mojej Nokii 3310 2013 limited edyszyn
Wysłane z mojej Nokii 3310 2013 limited edyszyn
Podczas jazdy auto gaśnie
Autko od mechanika odebrane, 3 tyś pochłonęła mnie naprawa,ale martwi mnie jedna sprawa,mianowicie alternator.Gdy zapale autko po postoju,przez 5 sekund słysze buczenie z prawej strony.Mechanik mowił mi o tym,sprawdzał czy pasek jest dobrze napięty,czy wirnik się kręci na zgaszonym silniku.Mówi że wszystko w porządku,ale też stwierdził że może to być wina zamiennika.Wierzyć mu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 194 gości