drgania silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukaselmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 21:05
Lokalizacja: WLKP

drgania silnikiem

Post autor: lukaselmo » pt paź 18, 2013 07:33

Witam.Kupiłem tourana 2.0 tdi,2008 rok.Silnik ma delikatne drgania,odpala na ciepłym i zimnym super,nie dymi,byłem na kompie i jedna pompka ma złe parametry.Kumpel mi poradził wymienić uszczelniacze i to zrobiłem,niby delikatna poprawa jest ale nadal drgania są.Co polecacie?Kupić używke pompke i nie ma pewności czy regenerować bo są boscha?I jeszcze pytanko;nr pompki to 03G130073G ale dużo się też trafia na końcu numeru jest +,czy to te same pompki?


lukas

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: drgania silnikiem

Post autor: doggie » pt paź 18, 2013 11:10

lukaselmo pisze: Co polecacie
wymienisz pół osprzętu a telepać będzie nadal, przeważnie to urok tych silników, podnieś sobie obroty jałowego do około 900-920 rpm to poczujesz zdecydowaną poprawę

pokaż dane z bloków 013, 018 i 023 to się zobaczy w jakim stanie są a ty od razy chcesz wszystko wymieniać,



lukaselmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 21:05
Lokalizacja: WLKP

Re: drgania silnikiem

Post autor: lukaselmo » pt paź 18, 2013 21:29

zgodze się,dzisiaj też mnie uświadomił pewien pompiarz,mam sobie dać spokój bo używanej pompki dobrej nie kupie i podawał mi kilka przykładów a poza tym podał mi jaki może być maksymalny odchył a dużo brakuje jeszcze,mówił,z mam sobie posprawdzać poduszki silnika i skrzyni.Gostek mi dał preparat do przeczyszczenia układu,kazał wlać do baku i to wyjechać.Nie wiem o jakie blogi chodzi,mam tylko wydruk z serwisu a tego tam nie widze,mają swoje oznaczenia.Jedynie to wartości pomiaru:
-0.38 mg/H
-0.54 mg/H
-0.07 mg/H
1.11 mg/H
Dzisiaj jak gostek podłączył kompa to dane były lepsze,ten ostatni to był 0.80 mg/H


lukas

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

drgania silnikiem

Post autor: doggie » pt paź 18, 2013 21:36

ja z dawką 1.1 mg/suw też na 4 cylindrze jeździłem 5 lat, nie zmieniała się ani w dół ani w górę przez ten czas, poza tym szczerze proponuje podwyższyć obroty jałowego jak pisałem wyżej, zobaczysz że odczujesz poprawę



black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

drgania silnikiem

Post autor: black raven » sob paź 19, 2013 07:19

Pozwole sobie zapytać w tym temacie mimo, że dotyczy innego silnika - jak podnieść obroty jałowego w silniku ASZ?



lukaselmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 21:05
Lokalizacja: WLKP

Re: drgania silnikiem

Post autor: lukaselmo » ndz paź 20, 2013 12:32

Dzięki doogie,pocieszyłeś mnie z tym,musze zrobić tak jak mówisz i dać spokój z wymyślaniem.Dzięki .


lukas

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: drgania silnikiem

Post autor: doggie » pn paź 21, 2013 09:40

black raven pisze:Pozwole sobie zapytać w tym temacie mimo, że dotyczy innego silnika - jak podnieść obroty jałowego w silniku ASZ?

ASZ o ile dobrze pamiętam kanał 002 adaptacji sterownika silnika po zalogowaniu kodem 12233



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości