1.6abu problem z silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6abu problem z silnikiem
Witam. Mam problem z moim golfem 1.6abu benzyna bez gazu. Mianowicie jadąc na ciepłym silniku pod niewielkie wzniesienie brakuje mu mocy . Czasem musze redukować do 3biegu. Podczas deszczu bardzo szatkuje i przerywa. Spala ogromne ilości paliwa. Ostatnio na trasie wziął 14L/100km. Podpiąłem go pod Vaga pokazał 2błędy sonda lambda oraz czujnik halla. Kupiłem aparat wraz z czujnikiem i błąd juz sie nie wyświetla , a błąd sondy usunąłem i też juz nie wyrzuca go. Obecnie żadnych błędów nie ma. Więc skąd takie spalanie? I dlaczego nie ma mocy? Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pt gru 17, 2010 12:44
1.6abu problem z silnikiem
Tak duże spalanie jest od sondy. Pojeździj teraz troszkę i sprawdź spalanie
- piotrek.radom
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
- Lokalizacja: Radom
1.6abu problem z silnikiem
Zapłon do ustawienia. 5 minut roboty a autko odzyska wigor i spalanie spadnie.
1.6abu problem z silnikiem
Sonda wymieniona. Ale nadal przebiera i brakuje mu siły . Zwłaszcza jak sie nagrzeje , bo na zimnym chodzi normalnie. Jaki powinien być kąt ustawienia zapłonu w tym silniku?
- piotrek.radom
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
- Lokalizacja: Radom
Re: 1.6abu problem z silnikiem
Wartość do ustawienia to 5 stopni plus - minus 1 stopień.Tu masz linka co i jak viewtopic.php?f=139&t=433891" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6abu problem z silnikiem
Panowie w jaki inny sposób można ustawić zapłon w tym silniku , bo ja lampy nie mam bylem w pobliskim zakładzie mechanicznym i też nie mają. A chciałbym to zrobic by miec problem z głowy.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
1.6abu problem z silnikiem
Zmień kable, świece, kopułkę i palec. Najlepiej świece ori NGK BUR6ET
Jest różnica wielka po tej wymianie.
Zapłon na lampę albo na słuch
Jest różnica wielka po tej wymianie.
Zapłon na lampę albo na słuch
1.6abu problem z silnikiem
Panowie , bo nie chcę zakładać nowego tematu Jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku mojego golfa 1.6abu po wymianie pierścieni ?
Re: 1.6abu problem z silnikiem
Witam ponownie. Zapłon ustawiłem lampa stroboskopową i samochód dalej nie jedzie tak jak powinien. Dławi sie i jest strasznie slaby. Wymieniłem aparat zapłonowy, sonde lambda, czujnik temperatury, świece, palec wraz z kopułka , przewody WN i dalej jest to samo. Vag pokazuje cały czas brak błędów. Gdzie szukać przyczyny? Czy możliwe jest ze katalizator sie zapchał i stąd moje problemy z tym autem? Ale czy wtedy gdyby był zapchany objawy powinny być cały czas a nie tylko po nagrzaniu (choć ostatnio na zimnym też go muli). Juz nie mam bladego pojęcia gdzie szukać przyczyny. Pomóżcie
1.6abu problem z silnikiem
Rozrząd jest ok ustawiony na znakach. W najbliższym czasie wytne kata i jeśli to nie pomoże to już nie wiem.
A mam jeszcze jedno pytanie. Czujnik temperatury który miałem wcześniej (zepsuty) był koloru niebieskiego a nowy który dostałem jest żółty ma to jakieś znaczenie?
A mam jeszcze jedno pytanie. Czujnik temperatury który miałem wcześniej (zepsuty) był koloru niebieskiego a nowy który dostałem jest żółty ma to jakieś znaczenie?
1.6abu problem z silnikiem
Katalizator wytłuklem w środku i załozyłem pusty spowrotem. Zapłon ustawiony , świece nowe , przody WN też kopułka z palcem nowe rozrząd nie przestawiony filtr paliwa wymienilem na nowy a on dalej muli. Teraz doszedł nowy objaw. Gdy samochód sie zagrzeje do 90'C i wyprzedzam inny pojazd redukując do trójki to przy 80km/h na trojce silnik odcina zapłon i po chwili następuje wybuch z rury wydechoej i samochód ciągnie dalej do 100km/h . Na dwójce dzieje sie tak przy ok 45km/h. Ogólnie gdy sie zagrzeje to ledwo jedzie , traci moc. Pomożcie bo nie mam juz pomysłów.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
1.6abu problem z silnikiem
Hah ja miałem to samo MlodyKoguT jak jechał za mną to później się śmiał że strzelałem do niego przy redukcji taki ogień był z wydechu .
Kombinowałem na wszystkie sposoby bo też nie mogłem dojść do ładu z tym... Wymieniłem kable, świece, kopułkę, palec, czujników temperatury chyba z pięć, nawet inny wtrysk miałem (cały - wtryskiwacz, przepustnicę i czujnik powietrza nad wtryskiem), sonda nówka, wszystkie filtry... Normalnie ręce mi opadały... Uporałem się z tym problemem poprzez SWAP
Kombinowałem na wszystkie sposoby bo też nie mogłem dojść do ładu z tym... Wymieniłem kable, świece, kopułkę, palec, czujników temperatury chyba z pięć, nawet inny wtrysk miałem (cały - wtryskiwacz, przepustnicę i czujnik powietrza nad wtryskiem), sonda nówka, wszystkie filtry... Normalnie ręce mi opadały... Uporałem się z tym problemem poprzez SWAP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości