mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.
-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.
Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic
Pozdrawiam.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.
-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.
Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic
Pozdrawiam.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
montujesz i juz nic nie przerabiasz wsystko pasuje, polosie pasuja, łapa silnika z vr6Flamaster pisze:Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.
-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.
Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic
Pozdrawiam.
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Wszystko tak latwo nie bedzie pasować. Owszem silnik bez problemu wkrecisz w kołyske TDI ale z półosiami jest haczyk. połosie z TDI beda bez problemu pasować do VR6 natomiast polosie z VR6 a dokładniej przeguby z VR6 nie wejda w piaste z TDI.
Proponuje od razu inwestować w hamulce jezeli masz zamiar jeździć "szybciej" bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować. na dniach to wywalam.
Proponuje od razu inwestować w hamulce jezeli masz zamiar jeździć "szybciej" bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować. na dniach to wywalam.
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
tez takie mam ATE+TRW +pompa 25 i dobrze to hamuje35i pisze:bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Dziku VR6, hebel 256 przy takim ciezkim silniku daje rade? Mysle, ze 2, gora 3 mocniejsze hamowania chociazby 160 i byloby po hamulcach.. a pompa przy tym rozmiarze hebla raczej nie ma wielkiego wplywu
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Tak bedą 280 jak te się już skońcą. 3-4 hamowania z około 200km/h w lato i koniec hamowania ale śmigałem mk3 vr6 i podobnie, fakt ze klocki miał lipne.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
daj sobie spokoj z 280tkami tez, jesli i tak musisz zainwestowac.. wsiadaj od razu na 288 i bedzie git )
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Luki1608, a no tak.. zapomnialem o tym.. co nie zmienia faktu, ze i tak warto ale cos tam mozna zachachmecic i zostac na 4 szpilach.. trzebaby w necie poczytac
- killerblue
- Użytkownik
- Posty: 278
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 22:26
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Zawsze można założyc heble od G60 i mieć rozstaw 4x100 przy heblach 280
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
taki zamiar tylko te jeszcze w dobeym stanie to szkoda
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
Troche kotlet, ale napisze co pasuje a co nie pasuje, co trzeba zrobić aby zrobic swap z 1z/afn na vr6
-półosie pasuja z tdi
-lapa przy rozruszniku pasuje z tdi, tylna silnika musi byc z vr6
-pedał gazu wraz z linka zakładasz od vr6 (wystarczy przełożyć tylko pedał gazu)
-no oczywiście komputer+instalacja
-trzeba dać pompe paliwa w zbiornik i poprowadzić do niej 2 kabelki od skrzynki (zasilanie pompy, bo w tdi idą tylko 2 kable od czujnika poziomu paliwa, a w benzynie 4 kable ida)
-półosie pasuja z tdi
-lapa przy rozruszniku pasuje z tdi, tylna silnika musi byc z vr6
-pedał gazu wraz z linka zakładasz od vr6 (wystarczy przełożyć tylko pedał gazu)
-no oczywiście komputer+instalacja
-trzeba dać pompe paliwa w zbiornik i poprowadzić do niej 2 kabelki od skrzynki (zasilanie pompy, bo w tdi idą tylko 2 kable od czujnika poziomu paliwa, a w benzynie 4 kable ida)
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości