Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								B_O_N_K							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 659
 		- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
 		
		
																- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: B_O_N_K » wt sie 29, 2006 13:01
			
			
			
			
			Witam.
Od niedawna mam mały problem z ręcznym w swoim mk2 GTI (tarcze z tyłu). Chodzi o to ze po spuszczeniu ręcznego nie odbija go do końca. Spuszczam ręczny, ruszam i autko przez jakiś czas zachowuje się jakby ręczny był lekko zaciągnięty.
Ktoś z Was wie jak rozwiązać ten problem?
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi i porady.
PozdróVWka 

 
			
									
									
		
		
				[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								faceman							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 88
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 01:08
 		
		
											- Lokalizacja: Stargard
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: faceman » wt sie 29, 2006 16:44
			
			
			
			
			Przyczyn może byś wiele.
Sprawdź czy nie spadły Ci sprężyny odciągające przy zaciskach, jeśli nie to,
zdejmij je i sprawdź czy cięgło od ręcznego odbija. Zaciągnij ręczny, puść sprawdź ręką przy zacisku czy cofnęło do końca, jeśli nie możesz psiknąć WD 40 i spróbować rozruszać. Jeśli to nic nie da, trzeba będzie zdjąć zacisk rozebrać i przesmarować. Jeśli jednak wszystko jest sprawne to sprawdź czy linki chodzą w pancerzu lekko. Zacznik oczywiście od sprawdzenia które koło Ci blokuje bo może tylko jedno. 
Daj znać co znalazłeś i będziemy radzić.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								B_O_N_K							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 659
 		- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
 		
		
																- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: B_O_N_K » wt sie 29, 2006 16:55
			
			
			
			
			faceman pisze:Daj znać co znalazłeś i będziemy radzić.
Dam znać pewnie dopiero w piątek bo zaraz kładę się do szpitala i wygląda na to że w domu będę na koniec tygodnia.
Tak czy inaczej dzięki za naprowadzenie na jakiś trop 
PozdróVWka 

 
			
									
									
		
		
				[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								misiek							
 
						- _

 			
		- Posty: 5821
 		- Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
 		
		
																- Lokalizacja: opolskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: misiek » wt sie 29, 2006 17:04
			
			
			
			
			faceman pisze: Jeśli jednak wszystko jest sprawne to sprawdź czy linki chodzą w pancerzu lekko
 warto jeszcze w pancerz linek hamulcowych wpuścić np: WD40 i je rozruszać
 
			
									
									
		
		
				
  ...
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								B_O_N_K							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 659
 		- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
 		
		
																- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: B_O_N_K » wt sie 29, 2006 17:31
			
			
			
			
			Dosam tylko że ze środka autka, ruszając dźwignią ręcznego, wygląda to tak że przez 1/4 zakresu ruchu dzwigni, chodzi ona bez żadnego oporu.
Ok, jeszcze raz dzięki za porady - w piątek zacznę coś kombinować.
PozdróVWka 

 
			
									
									
		
		
				[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Skorpion75							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 25
 		- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:52
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skorpion75 » wt sie 29, 2006 17:49
			
			
			
			
			Witam . Ostatnio miałem podobne zjawisko skończyło się to rozbieraniem zacisku ale tylko z lewej strony Prawa była OK. Ale teraz jest super, trzyma już na drugim ząbku i po spuszczeniu nic nie trzyma:) Pozdro !!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								B_O_N_K							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 659
 		- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
 		
		
																- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: B_O_N_K » wt sie 29, 2006 17:51
			
			
			
			
			Skorpion75 pisze:skończyło się to rozbieraniem zacisku
Rozebrałeś i co musiałeś z nim zrobić?
 
			
									
									
		
		
				[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Skorpion75							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 25
 		- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:52
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skorpion75 » śr sie 30, 2006 16:37
			
			
			
			
			Wyjciągłem tłoczek Potem pierscień segera . Wypadł sprężynka z taką osłonką . Wtedy mogłem rozebrac tą częśc od ręcznego która wypycha tłoczek jak zaciągasz ręczny . Był tam syf, więc drobnym papierkiem ściernym chyba 200 wyczysciłem potem WD 40 szmatka i znów papierek na koniec smar do zacisków hamulcowych i składanie w odwrotnej kolejności . Najwięcej  " frajdy" daje włożenie sprężynki i pierścienia segera . Zajeło mi to godzinkę 

( Dobrze jest miec zestaw naprawczy do zacisku, u mnie był to rozmiar 38, stare uszczelki są do wyrzucenia. Uszczelkę tłoczka zakładałem na tłoczek i dopiero wkręcałem w zacisk . Inaczej kiepsko to wychodzi . Pozdro i powodzenia 

)
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gregoreq							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 164
 		- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
 		
		
																- Lokalizacja: Kalisz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gregoreq » śr sie 30, 2006 18:28
			
			
			
			
			Ja mialem ostatnio poodbnie . Pomoglo wd-40 wpuszczone do pancerza linki.  Zeby byl lepszy dostep do linek zdemontowalem dzwignie recznego wyciagajac sworzen .
			
									
									
		
		
				Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3 
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								krzysiek1980							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 144
 		- Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
 		
		
											- Lokalizacja: gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1980 » śr sie 30, 2006 18:59
			
			
			
			
			WITAM a czy mk3 gti (tarcze tył) jest tak samo jak w mk2 bo ja mam zapieczone te dzwigienki jak cholera (linki mam luzniutki)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Skorpion75							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 25
 		- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:52
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skorpion75 » śr sie 30, 2006 20:36
			
			
			
			
			krzysiek1980,  Nie bardzo wiem jak jest w MK3 Ale wiem że w Audi B4 jest prawie tak samo bo robiłem zacisk z bratem w jego B4. Nie było praktycznie różnicy w budowie zacisku . To znaczy najpierw wykręcic tłoczek potem wyjąc pierscień i dopiero ruszysz mechanizm dociskający tłoczek przy zaciąganiu ręcznego 

)
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								krzysiek1980							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 144
 		- Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
 		
		
											- Lokalizacja: gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1980 » czw sie 31, 2006 19:51
			
			
			
			
			dzieki serdeczne no teraz to juz jestem pewien w 100% rozbieram i naprawiam WIELKIE DZIEKI
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości