Witam
nie wiedziałem gdzie to dać wiec z góry przepraszam
Teściu ma Passata B3 z 89r 1.6 poj. na jedno punkcie i LPG I generacja .
Sprawa wygląda tak, auto nie chce odpalić na PB i na LPG
-pompa sprawna
-aku nowe
-rozrusznik sprawny
-świece,kable i resztę elektryki nowe
Jest taka ciekawostka że jak odłączę przewód + ten gruby od alternatora auto o dziwo pali na Pb i LPG zmieniłem na drugi alternator i sytuacja ta sama po podłączeniu grubego + na alternator auto nie pali a jak rozłączę pali . Ten wybryk zdarzył się po tym jak teściowi padł moduł zapłonowy... Czy mógł paść sterownik silnika?
Nie wiem co takiego mogłem jeszcze ominąć, że auto może przez to nie palić.
Więc proszę o pomoc ,bo może komuś już takie coś się zdarzyło i wie jak to zrobić albo co jeszcze sprawdzić
Pozdrawiam
Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
Ten gruby Plus idzie do rozrusznika stamtąd do dodatniego bieguna alternatora i dalej do skrzynki bezpieczników na zacisk 30.
A w ogóle rozrusznik kręci ? Kontrolki się zapalają ? Czy wszystko martwe ?
A w ogóle rozrusznik kręci ? Kontrolki się zapalają ? Czy wszystko martwe ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
Odpalić na odłączonym i ostrożnie podłączyć w czasie pracy. Sprawdź też czy odłączenie małego przewodu os wzbudzenia nie da tego samego efektu.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
-ten mały tez odłączyłem i to samo jest jak z tym grubym kablem.
-Rozrusznik ma zachowanie rzadko kiedy zacinki a kontrolki normalnie świecą
- Jak podłączy się ten kabel do alternatora to auto zapali na sekundę tzn na tyle ile jest paliwa(PB) w układzie ale więcej nie idzie i na gazie to samo, wygląda na to jakby coś odcinało na gazie i PB prąd czy coś w tym stylu , a po rozłączeniu plusa z altka wszystko chodzi jak należy. Jutro wezmę sprawdzę co się stanie po dotknięciu plusa do altka w czasie pracy silnika...
Edit:
następne informacje są takie koledzy, że auto pali na PB ,LPG i do alternatora podłączony jest gruby kabel plusowy pod warunkiem gdy dwa cienkie kable( brązowy i fiolet albo niebieski to jest) rozłączy od klemy plusowej ale muszą być ze sobą połączone bo po rozłączeniu tych cienkich kabli auto automatycznie gaśnie
- gdzie dają zasilanie te dwa cienkie kable podłączone do klemy plusowej?
- z autem po rozłączeniu tych cienkich kabli od aku nic złego się nie dzieje
tylko nie piszcie ,że można tak jeździć jeśli auto pali bo wolałbym znać przyczynę czemu auto nie pali z podłączonymi tymi kablami pod klemę plusowa aku
-Rozrusznik ma zachowanie rzadko kiedy zacinki a kontrolki normalnie świecą
- Jak podłączy się ten kabel do alternatora to auto zapali na sekundę tzn na tyle ile jest paliwa(PB) w układzie ale więcej nie idzie i na gazie to samo, wygląda na to jakby coś odcinało na gazie i PB prąd czy coś w tym stylu , a po rozłączeniu plusa z altka wszystko chodzi jak należy. Jutro wezmę sprawdzę co się stanie po dotknięciu plusa do altka w czasie pracy silnika...
Edit:
następne informacje są takie koledzy, że auto pali na PB ,LPG i do alternatora podłączony jest gruby kabel plusowy pod warunkiem gdy dwa cienkie kable( brązowy i fiolet albo niebieski to jest) rozłączy od klemy plusowej ale muszą być ze sobą połączone bo po rozłączeniu tych cienkich kabli auto automatycznie gaśnie
- gdzie dają zasilanie te dwa cienkie kable podłączone do klemy plusowej?
- z autem po rozłączeniu tych cienkich kabli od aku nic złego się nie dzieje
tylko nie piszcie ,że można tak jeździć jeśli auto pali bo wolałbym znać przyczynę czemu auto nie pali z podłączonymi tymi kablami pod klemę plusowa aku
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
a to nie są jakieś dokładane kable ? zdób foto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Nie pali auto na podłączonym Alternatorze
Wybaczcie za dłuższą przerwę, ale teściu jeździł do pracy a ja znów nie miałem kiedy sprawdzić tych kabli co wcześniej pisałem.... więc te kable to są dokładane przez poprzedniego właściciela i idą do stacyjki ,podobno to są wzbudzające dla Alternatora....Odłączone są te cienkie kable od alternatora i auto jeździ... więc temat zamykam dziękuje za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości