NZ ciągłe problemy

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

NZ ciągłe problemy

Post autor: zawa44 » sob paź 12, 2013 15:08

witam
mam problemy z moim golfem na NZcie . mianowicie zdarzają mi sięprobloemy z odpaleniem, aż tak że trzeba go palić z popychu, do tego od jakiegoś czasu czuję że w czasie jazdy , dajmy na to 100km/h odczówalne jest delikatne przyhamowywanie silnika tak jakby na krótkie chwile silnik tracił dawkę benzyny. na wolnych obrotach obroty są równe ale rzuca silnikiem , słychać ciche strzelanie z wydechu.ostatnio badałem kompresję i wyszło 10 10 9,5 7,5. czy to może być wina słabej kompresji na ostatnim cylindrze ? próby olejowej nie robiłem ale jedna ze szklanek od czasu do czasu lubi solidnie pograć , czasami chwilkę a czasami przez kilka km jazdy aż do rozgrzania silnika więc może to być wypalone gniazdo, oprócz tego trochę wali paliwem z oleju .
co do czujników lambdy nie sprawdzałem ale spalanie trzyma się na 8l/100 , niebieski wydaje się być sprawny (pomiar właściwy) przepływka działa chyba dobrze , klapka się otwiera , nie przywiesza , ale czujnika nie mierzyłem , czujnik przepustnicy klika ale nie sprawdzałem czy łączy , grucha od wyprzedzania zapłonu szczelna ,regulator ciśnienia też, brak paliwa w wężyku. aku mam słabe (stąd nie mogę długo krtęcić ale kilkanaście sek zawsze da radę , jak nie odpala to w tym czasie się nie wyrobi... to chyba tyle co wiem ,może ktoś coś wymyśli


dodam jeszcze że silnik przerywa tak jak ta honda
[youtube][/youtube]


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

NZ ciągłe problemy

Post autor: Paweł Marek » sob paź 12, 2013 22:34

Kolego problem polega na tym że 7 atmosfer to już granica zużycia do remontu, plus różnice pomiędzy resztą cylindrów. I teraz marna kompresja może jest a może nie jest jedynym problemem ale jeśli zaczniesz szukać innej przyczyny w osprzęcie to stracisz czas a i tak idealnie nie będzie. Ponieważ osprzęt w tym silniku jest banalnie prosty to ja na twoim miejscu zostawiłbym to na potem a teraz oceniłbym silnik pod kątem czy opłaca się go naprawiać, czyli zrobić tzw mały remont polegający na naprawie głowicy i zmianie pierścieni, bo jeśli tłoki i cylindry są zużyte to lepiej będzie szukać lepszego silnika. Czyli jeszcze pomiar ciśnienia oleju i powtórka kontroli sprężania z próbą olejową.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zawa44
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:51

NZ ciągłe problemy

Post autor: zawa44 » sob paź 12, 2013 23:49

W jakim celu cisnienie oleju i jak to wykonac?


kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości