MODEL: Seat ibiza
SILNIK: AGR
ROCZNIK: 2000r
KOLOR: Imperial Blue inaczej Indigo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moc- 90 koni/seria
Wyposazenie:
-Klimatronic
-el. szyby
-el. lustra
-centralny z pilota
-abs
-4 poduchy
-halogeny
-dodatkowe wskazniki
-pólkubelkowe fotele
-wszystkie szyby przyciemnione
wersja wyposazenia: sport
Plany:
-pomalowac dokladki w kolor
-lampy cupra
-program na ok. 120 koni
-i wiele wiele innych...
Fotki jeden dzien po kupnie i po mojej polerce
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Fotki:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img202/7390/m0kw.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img441/7426/xw8d.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img69/4188/nj65.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img819/6443/uc12.jpg)
2 miesiace z ibiza przyniosly:
Lakier prosil o dodatkowa korekte i wyglada on tak na calym samochodzie jak na tym blotniku od ktorego zaczynalem:
![Obrazek](http://img90.imageshack.us/img90/3848/2xqj.jpg)
zlozylo sie Car Audio:
-RADIO JVC KD-R601 fajna zabawka
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-subwoofer w skrzyni MTX Thunder 5500
-Wzmacniacz Climax Bullet 800 podobno 2x400 Real Watt
-sygnalowy 5 metrów 2xRCA kabel LX Z408
-zakupiony nowy akumulator 72Ah firmy Voltmaster za 275 zl, a wiec zadna rewelacja, ale 2 lata gwarancji w razie co
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-wymiana klocków i szczek hamulcowych + podciagniecie recznego
-olej wymieniony na polsyntetyk Mobil
-odnowione plastiki na zewnatrz auta
-polamane plastiki oraz porysowane ktore znajdowaly sie w srodku zostaly sklejone i oklejone folia
-odpicowanie silnika
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img43/4873/mzc5.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img13/3609/dv49.jpg)
Przerobiony zostal panel wraz z ori radiem na radio 1 din
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/974/wlx3.jpg)
Problemy sprawial wyswietlacz ktory nie wyswietlal tak jak powinien ale dzisiaj juz zostalo to przeze mnie zrobione, a problemem byla przerwana sciezka pod LCD przy przerobce panelu
Calosc prawie jest ukonczona z wyjatkiem podswietlenia dolnych przyciskow za ktore na dniach sie zabiore, wyglada to tak:
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/648/lye5.jpg)
Najswiezsze fotki:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img706/5025/vj2m.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img138/2350/ss9c.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img266/4578/y95g.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img7/2796/y88v.jpg)
Na przyszly sezon planuje troszke poprawic osiagi, zastanawiam sie nad:
1. wtryski 0.216 + program 135 koni-seryjne sprzeglo i turbo do tej okolicy jest bezpieczne
2. sam program na ok. 120 koni- bardziej realne
Na ta chwile moja ibi idzie równo z golfem IV 110KM do 160 km/h wiec kondycja silnika + masa robia swoje
A filmik od 0-100 mozna obejrzec tutaj
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[youtube][/youtube]