Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
Witam wszystkich,mam problem odnośnie zaworu EGR w Borze 1.9 PD zawór cieknie i czasami w trakcie jazdy szaleje przerywa mi auto a po odłaczeniu jest ok po ponownym podłaczeniu jest dobrze caly dzien a nastepnego znow lub za jakis czas to samo.
Kupiłem juz nowy egr ale z Passata i gruszka jest z drugiej strony i moje pytanie czy da się ją przełożyć zeby była z drugiej strony EGRU???
Kupiłem juz nowy egr ale z Passata i gruszka jest z drugiej strony i moje pytanie czy da się ją przełożyć zeby była z drugiej strony EGRU???
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
Chcesz pruć sterowanie klapy gaszącej zamontowanej w EGR, to nie będzie takie łatwe już pomijam fakt mocowania - pewnie wprasowane, to na dodatek klapkę gaszącą trzeba będzie odciąć od wałka do którego jest "zgrzana" bo inaczej nie go nie wyciągniesz.
EGR ciekł z tych dwóch "dziurek" ? czy z pod grzybka czy z łączenia z kolektorem .. jak z dziurek z pod grzybka, to zawsze można zostawić starą obudowę EGR wraz z klapą gaszącą i jedynie zlikwidować całkowicie EGR- zaślepiając go klasycznie z dołu i wyciągając sworzeń nim sterujący i zaślepiając jego prowadnicę z góry.
EGR ciekł z tych dwóch "dziurek" ? czy z pod grzybka czy z łączenia z kolektorem .. jak z dziurek z pod grzybka, to zawsze można zostawić starą obudowę EGR wraz z klapą gaszącą i jedynie zlikwidować całkowicie EGR- zaślepiając go klasycznie z dołu i wyciągając sworzeń nim sterujący i zaślepiając jego prowadnicę z góry.
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
aha rozumie to kupie nowy juz,a cieknie olej z tych dwóch dziurek pod grzybkiem ,a moze ktoś wie dlaczego jak jest podłaczony egr (n18) to szarpie dosc czesto a jak odłacze to spokój,wyraznie widać ze egr sie zamykał w trakcie jazdy bo kiedys widziałem
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
Uszkodzona jest prowadnica więc jest nieszczelność, co za tym idzie nie ma płynnego sterowania membraną która jest w tym "grzybu" - więc spaliny lecą sobie w dolot jak chcą, a nie jak tego sobie życzy sterownik.
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
ponawiam temat odnosnie przerywania zaworu bo kupiłem nowy EGR i testowalem caly dzień i bylo ok a na drugi dzień już zaczęło szarpać autem zamyka się w czasie jazdy tak mi się wydaje bo widziałem kiedys jak był stary i jest znów to samo brak pomysłow co może być nie tak
jest nowy EGR
nowy zaworek zwrotny czarno-biały
był kupiony nowy zawór od sterowania egrem czy moze być wadliwy???(nie jestem pewny czy był dobry)
weze podcisnieniowe są ok wymienione prawie wszystkie
jest nowy EGR
nowy zaworek zwrotny czarno-biały
był kupiony nowy zawór od sterowania egrem czy moze być wadliwy???(nie jestem pewny czy był dobry)
weze podcisnieniowe są ok wymienione prawie wszystkie
Problem z EGR (PRZERYWA) - wymiana zaworu
dzis wyciągnołem elektrozawór od egr nie ten z pod podszybia tylko ten co jest na kolektorze i podłaczałem na krótko cyka więc raczej dobry a ten n18 nie był jeszcze wymieniany moze on się zacina i takie jaja powstają ??? moze ktoś wie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości