chodziło mi o początkowy numer 037 a 058 czy sa one zamienne... a może trafił mi sie nowy wadliwy egzemplarz ?!Sev pisze:X na końcu oznacza tylko to że część jest fabrycznie regenerowana, tzn. korpus jest stary a sam przepływomierz nowy.
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: AGU. Problemy z przepływomierzem.
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Re: AGU. Problemy z przepływomierzem.
maxan pisze:chodziło mi o początkowy numer 037 a 058 czy sa one zamienne... a może trafił mi sie nowy wadliwy egzemplarz ?!Sev pisze:X na końcu oznacza tylko to że część jest fabrycznie regenerowana, tzn. korpus jest stary a sam przepływomierz nowy.
Wszystko możliwe. Wysłałem Ci PW z informacjami. Mógł byś logi dynamiczne zrobić takie jak ja robiłem.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Dobra, a wiec na poczatek sprawdzilem' kable - na 3 pinie mam 5V a na 4pinie masa ..o ile sie orientuje na 3 powinno być 12V a na 4 5V do tego pin 1 to masa a pin 2 i 4 idzie podobno do ECU ... nie wiem o co kaman.... ma ktoś może jakiś schemat ? skad bierze sie zasilanie przeplywomierza, a może jakiś bezpiecznik?
EDIT: znalazłem schemat i wydaje mi sie ze bezpiecznik F43 (10A) mogę mieć uwalony , czy to ten w skrzynce o numerze 43? xD glupie pyt ale pewno tak moze byc
schemat:
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=218469.0" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro podlkacze kompa skasuje bledy i sie okaże czy wszystko gra... bezpiecznik byl martwy' taki pierdół a ja zaj...mułem tyle sie z tym bawilem thx za pomoc
EDIT2: wszystko gra winny był bezpiecznik autko ma kopa jak ta lala 0 błedów na silniku(silnik tydzień temu po kapitalnym remoncie wliczajac rozrzad)
dzięki za pomoc
EDIT: znalazłem schemat i wydaje mi sie ze bezpiecznik F43 (10A) mogę mieć uwalony , czy to ten w skrzynce o numerze 43? xD glupie pyt ale pewno tak moze byc
schemat:
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=218469.0" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro podlkacze kompa skasuje bledy i sie okaże czy wszystko gra... bezpiecznik byl martwy' taki pierdół a ja zaj...mułem tyle sie z tym bawilem thx za pomoc
EDIT2: wszystko gra winny był bezpiecznik autko ma kopa jak ta lala 0 błedów na silniku(silnik tydzień temu po kapitalnym remoncie wliczajac rozrzad)
dzięki za pomoc
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
AGU. Problemy z przepływomierzem.
przeplywki raczje dostaja napiecie 5V. Nie jest potrzebne tam tak duze napiecia i prądy. Prad tylko zwrotny do ECM miescie sie w zakresie do wlasnie tych 5 V jako maksymalne wskazanie. Sprawdzajac napiecia z ECM i mase najlepiej to robic jakas mala zaroweczka na kabelkach ktora ma moc okolo 3 wat. Wtedy wiadomo czy tam dochodzi ten prad jakis sensowny a nie szczątkowy. Mase tez sprawdzamy bo jak jest brana z ECM to bywa tak ze sie w sterowniku cos tam ukrzaczy i lepiej nawet zapodac dodatkowa mase na kabel przy przeplywce.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
037 i 058 nie sa zamienne
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Raz jedzie, a raz nie.
Lecimy dalej!
Jak to być może że nie ma problemów w samochodzie? No nie może!
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
Korzystam z mojego starego tematu, mam kilka poszlak ale jednak proszę o pomoc, może czegoś nie przeanalizowałem:
Wrzuciłem przez przypadek stare logi w jednym pliku dlatego załączam zdjęcie:
Samochód zimny, wtedy kiedy wyłapuje ten błąd najczęściej, dlatego malutkie logi.
Problem taki: raz jedzie, raz nie jedzie.
Turbo dmucha 1.2-1.3.
Przepływka brudna, ale wyczyszczę dopiero w poniedziałek - kupie specjalny preparat bo kiedyś wyczyściłem i powstał ten temat
Dolot szczelny.
Cewki powinny być OK, odpala dobrze, nie przerywa czy jest - 15 czy pada deszcz.
Paliwo to 95 shell / BP.
LPG jest ( wg mnie )dobrze wystrojone, dla kogoś kto się wczuje w pomoc podeślę na priv wykres z hamowni który pokazuje jak jest wystrojone LPG.
Ogólnie po skasowaniu błędu auto jedzie tak jak powinno.
Po jakimś czasie losowo błąd wraca.
Niedawno wyczyściłem IC i wszystkie przewody za turbo do przepusnicy, ale wcześniej też występował ten problem.
Jadąc już z błędem, jak przeciągnę go na "5" to czasem się "odblokuje" i póżniej jedzie już normalnie.
Zrobiłem szybkie logi, takie jak widać, zaraz zabieram się za sprawdzenie świec. Może już się przepracowały?
Co jeszcze mogę sprawdzić, co doradzacie?
PS. Będę wymieniał węże podćisnienia. Jaką średnicę wewnętrzną zastosować? 4mm czy może 5mm? Przypominam że turbo dmucha 1.2-1.3 a pod dużym obciążeniem nawet 1.5
Jak to być może że nie ma problemów w samochodzie? No nie może!
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
Korzystam z mojego starego tematu, mam kilka poszlak ale jednak proszę o pomoc, może czegoś nie przeanalizowałem:
Wrzuciłem przez przypadek stare logi w jednym pliku dlatego załączam zdjęcie:
Samochód zimny, wtedy kiedy wyłapuje ten błąd najczęściej, dlatego malutkie logi.
Problem taki: raz jedzie, raz nie jedzie.
Turbo dmucha 1.2-1.3.
Przepływka brudna, ale wyczyszczę dopiero w poniedziałek - kupie specjalny preparat bo kiedyś wyczyściłem i powstał ten temat
Dolot szczelny.
Cewki powinny być OK, odpala dobrze, nie przerywa czy jest - 15 czy pada deszcz.
Paliwo to 95 shell / BP.
LPG jest ( wg mnie )dobrze wystrojone, dla kogoś kto się wczuje w pomoc podeślę na priv wykres z hamowni który pokazuje jak jest wystrojone LPG.
Ogólnie po skasowaniu błędu auto jedzie tak jak powinno.
Po jakimś czasie losowo błąd wraca.
Niedawno wyczyściłem IC i wszystkie przewody za turbo do przepusnicy, ale wcześniej też występował ten problem.
Jadąc już z błędem, jak przeciągnę go na "5" to czasem się "odblokuje" i póżniej jedzie już normalnie.
Zrobiłem szybkie logi, takie jak widać, zaraz zabieram się za sprawdzenie świec. Może już się przepracowały?
Co jeszcze mogę sprawdzić, co doradzacie?
PS. Będę wymieniał węże podćisnienia. Jaką średnicę wewnętrzną zastosować? 4mm czy może 5mm? Przypominam że turbo dmucha 1.2-1.3 a pod dużym obciążeniem nawet 1.5
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
lpg na afr strojony ?
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
GregorzG60, nie.
Dużo osób ma właśnie ten błąd na LPG, ja go nie miałem przez długi okres czasu od momentu aż sobie sam ustawiłem mapy.
Dużo osób ma właśnie ten błąd na LPG, ja go nie miałem przez długi okres czasu od momentu aż sobie sam ustawiłem mapy.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
przeziom-dużo osób ma właśnie ten błąd jesli jest lpg niewystrojone, po strojeniu na afr błędu nie ma .
blad moze pojawiac sie tez od zuzytej sondy lambda i niesprawosci silnika na pb.
blad moze pojawiac sie tez od zuzytej sondy lambda i niesprawosci silnika na pb.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Niesłychane:
Takie małe dzieciątko może mieć wpływ na prace sondy?
Zauważyłem to dziś, sprawdziłem i wylatują spaliny przez to. Minimalnie ale jednak.
Jak widać Sonda jest jakieś 3-5 centymetry od dziurki.
Zakleiłem taśmą aluminiową i będzie szczelne do momentu aż tam nie rzygnę czymś.
Takie małe dzieciątko może mieć wpływ na prace sondy?
Zauważyłem to dziś, sprawdziłem i wylatują spaliny przez to. Minimalnie ale jednak.
Jak widać Sonda jest jakieś 3-5 centymetry od dziurki.
Zakleiłem taśmą aluminiową i będzie szczelne do momentu aż tam nie rzygnę czymś.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
AGU. Problemy z przepływomierzem.
wątpie zeby to nylo to. Tu nie chodzi oto ze wylatuja sobie deczko spaliny tylko oto by tam ie dostawalo sie powietrze bo lambda wykryje uboga mieszanke.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Panowie, problem jest typowo techniczny. Kompletnie nie ma związku z działem speed. Nie usuwam go tylko dlatego, że został założony zanim zaczął obowiązywać nowy regulamin działu speed. Informuję jednak, że wszelkie wpisy w takich tematach są tu bardzo niemile widziane. Chcecie naprawiać i diagnozować - od tego jest dział techniczny, tam nalezy takie tematy zakładać.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości