Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » czw paź 03, 2013 22:25

a poco powiekszac drogie i lipne koncowki. ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda. jak chcecie szybko rozwalic silnik to powodzenia z tymi p261 .ja takich wynalazkow nie zalecam.zwzgl na wysoka emisje roznych syfow z tlumika.nie fajnie jechac za takim trupem.lepiej pompe lepsza i mniejsze dziurki wtryskow i to zgrac.po co kombinowac z jakimís cudami z kombajna.heh


nie ma mnie

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: krzysiek1606 » pt paź 04, 2013 06:49

speckom pisze:.ja takich wynalazkow nie zalecam
to co polecasz a co powiesz o koncowce firad 270? jakie cisnienia ustawic?
i co z pompa?


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krawczuk666 » pt paź 04, 2013 07:34

speckom pisze:ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda.
:satan: AXG "DSLA 150P 1019" lub odpowiednik tego Bosio DLC 764 , 0.216 były dwa rodzaje i któryś z nich jest lepszy , słyszał ktoś o 0.226?



karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: karolp1 » pt paź 04, 2013 10:01

Szatannnn pisze:Nie licz na to że ktoś powie tobie jak wygląda końcówka do wtrysku jedno czy dwu-sprężynowego ani jak jest zbudowany wtryskiwacz jedno-sprężynowy.
Proszę tutaj zdjęcia iglic gdzie widać że od jednospreżynowego końcówka nie podejdzie do dwu spreż.

Obrazek

Jak jest zbudowany wtrysk jedno czy dwusprezynowy to wiem bo to żadna filozofia tego pełno w necie tylko ciekawią mnie podpowiedzi Speckom :D
Co do tych rozpylaczy od rovera dsla150p261 to pierwsze ciśnienie wynosiło 200bar tyle wiadomo i pompa jaka była montowana to bosch nr 0460414030 czyli tłokorozdzielacz 11mm więc co takiego się kryje w tych końcówkach że będzie problem z ich regulacja?????
speckom pisze:a poco powiekszac drogie i lipne koncowki. ja z sdi takie zrobie jak bym chcial i beda oznaczenia takie jak w sdi a bedzie np 0.230mm i to bosch i nic nie bede szlifowal.ot takie cuda. jak chcecie szybko rozwalic silnik to powodzenia z tymi p261 .ja takich wynalazkow nie zalecam.zwzgl na wysoka emisje roznych syfow z tlumika.nie fajnie jechac za takim trupem.lepiej pompe lepsza i mniejsze dziurki wtryskow i to zgrac.po co kombinowac z jakimís cudami z kombajna.heh
no właśnie to po co większość zakłada wtryski z końcówkami które maja większe otworki od seri np z 0.205 na 0.230???? piszesz ze z sdi ori końcówek możesz np zrobić 0.230mm bez żadnych ingerencji mechanicznych ale ciśnienie wtrysku pozostaje ori (220/300bar)?????



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » pt paź 04, 2013 13:35

mozna i takie ale ciezko bedzie.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
czarodziej6969
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 691
Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: czarodziej6969 » pt paź 04, 2013 15:55

Panowie mam zamiar regenerować swoje 4 wtrysi na końcówkach firada 1043AL, mam zapłacić 450,- za sztuke na moich korpusach. Teraz pytanie do znawców czy to normalna cena? :chytry:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt paź 04, 2013 16:43

drogo zdaj mi sie. Podobna operacj au cowboya byla za komplet 4 szt duzo taniej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » pt paź 04, 2013 23:15

speckom, To wg ciebie lepiej było by zamiast tych koncówek p261 założyć 0.240 firad albo bosio 0.230?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: eden1992 » pt paź 04, 2013 23:16

speckom, To wg ciebie lepiej było by zamiast tych koncówek p261 założyć 0.240 firad albo bosio 0.230?
karolp1 pisze:od jednospreżynowego końcówka nie podejdzie do dwu spreż
a nie odwrotnie?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: karolp1 » pt paź 04, 2013 23:40

odwrotnie tym bardziej, pokazałem fotke iglic czym się róznią, co do końcówek to p261 robi właśnie firad



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » sob paź 05, 2013 07:28

z tego co slyszalem to firady maja bardzo dobra opinie nawet chyba lepsza jak bosio.
Co do tego jakie maja cisnienia otwarcia rowery czy inne to nie wiem czemu patrzycie na rozpylacze pod tym kątem- przeciez o cisnieniu otwarcia decyduje sila nacisku sprezyny na iglice. Im wieksza sila nacisku na iglice tym wieksze musi byc cisnienie paliwa by pokonac ta srezyne pierwsza i unisc nieco glice i wtedy jest przedwtrysk. Jelsi cisnienie wzrosnie jescze do teog gornego progu to mamy pokonanie drugiej sprezyny i mamy wtrysk główny. Owszme konstrukcja rozpylacza zastosowana w roverze czy innych mimo ze z wygladu bedzi etaka sama jak w tdi moze miec wplyw taki ze zakladajac ten rozpylacz do korpusu vaga moga wyjsc cisnienia calkiem inne. Nie musi byc tak ze jesli rover ma 200 na 300 to i w korpusie vagowskim bedzie to samo. Moze wysjc 150/350 czy jeszcze jakies inne. Moim skromnym zdaniem to lepiej nie gdybac tylko zapodac firady i bedzie po sprawie. Takie zabawy czy podejda od innej marki to by sie oplacalo testowac jakiemus pompiarzowi zeby to opanowac i sprzedawac wtedy na szeroka skale. Sam dla siebie na zrobienie jednego kompletu czy dwóch to sie nie opalaca inwestowac kasy, testowac i kombinowac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: speckom » sob paź 05, 2013 13:08

no wreszcie ktos sie madrze wypowiedzial


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Szatannnn » sob paź 05, 2013 18:43

wesol pisze: Owszme konstrukcja rozpylacza zastosowana w roverze czy innych mimo ze z wygladu bedzi etaka sama jak w tdi moze miec wplyw taki ze zakladajac ten rozpylacz do korpusu vaga moga wyjsc cisnienia calkiem inne. Nie musi byc tak ze jesli rover ma 200 na 300 to i w korpusie vagowskim bedzie to samo. Moze wysjc 150/350 czy jeszcze jakies inne.
Nie zgadzam się z tym. Faktycznie ciśnienie może wyjść inne bo końcówka jest nowa więc trzeba regulować. Ale średnica otworków nie ma wpływu na ciśnienie otwarcia wtryskiwacza! Zakładając końcówkę od sdi czy dlsa150p261 do korpusu TDI ciśnienie otwarcia będzie identyczne. Poza tym p216 nie różni się niczym od końcówki p672 tylko średnicą otworku. Osobiście jeździłem na p261 i nic złego się nie działo. Regulując końcówkę p261 nie odczułem że regulacja jest trudniejsza.



Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Szatannnn » sob paź 05, 2013 18:47

Wczoraj dotarły do mnie końcówki p448 iglicę wrzuciłem na tokarkę ustawiłem ciśnienia 230/310. Wstawiłem do mojego ALH i praktycznie bez dymu na doładowaniu 1.57bara



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości