A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
jak się wszyscy chwalą co zrobili to i ja się pochwale ostatnim tygodniem
auto dostało nowe ramki na rejestracje mała rzecz a cieszy
wczoraj odebrałem auto z korekty lakieru i została położona powłoka Cquartz UK:
Dokładny opis co zostało zrobione:
Kilka zdjęć z korekty lakieru i aplikacji Cquartz UK. Przed korektą auto zostało dokładnie oczyszczone z nalotów i opiłków pyłu hamulcowego. Stan lakieru w miarę ale korekta był umiarkowanie trudna bo lakier był dość twardy a kolor biały i nie bardzo było widać co zeszło a co zostało. Przejrzałem na szybko zdjęcia swoich prac i wydaje mi się, że było to pierwsze białe auto na którym robiłem mocną korektę. Efekt końcowy zadowalający, niestety zdjęcia nie ukazują idealnie wyglądu auta na żywo, niestety słońce się nie pokazało i mogłem zrobić zdjęć na zewnątrz. Podziękowania dla Andrzeja z CDS za pomoc przy przygotowaniu i aplikacji powłoki. Kwarc zdecydowanie łatwiej i szybciej kładzie w dwie osoby. Dodatkowo felgi, wnęki drzwi i poszycia wewnętrzne drzwi zabezpieczone CG Bare Bones, na szybie przedniej powłoka Gtechniq, elementy plastikowe lakierowanie i w strukturze - powłoka kwarcowa CarPRO. Oczyszczanie z nalotów Iron X i ValetPRO Dragon's Breath, oczyszczenie felg ValetPRO Blue Gel. Ponieważ zima już za pasem dodatkowo felgi zimowe zostaną zabezpieczone powłoką kwarcową.
poniżej moje zdjęcia jak odbierałem auto
a tutaj pełna foto relacja z prac nad autem
auto dostało nowe ramki na rejestracje mała rzecz a cieszy
wczoraj odebrałem auto z korekty lakieru i została położona powłoka Cquartz UK:
Dokładny opis co zostało zrobione:
Kilka zdjęć z korekty lakieru i aplikacji Cquartz UK. Przed korektą auto zostało dokładnie oczyszczone z nalotów i opiłków pyłu hamulcowego. Stan lakieru w miarę ale korekta był umiarkowanie trudna bo lakier był dość twardy a kolor biały i nie bardzo było widać co zeszło a co zostało. Przejrzałem na szybko zdjęcia swoich prac i wydaje mi się, że było to pierwsze białe auto na którym robiłem mocną korektę. Efekt końcowy zadowalający, niestety zdjęcia nie ukazują idealnie wyglądu auta na żywo, niestety słońce się nie pokazało i mogłem zrobić zdjęć na zewnątrz. Podziękowania dla Andrzeja z CDS za pomoc przy przygotowaniu i aplikacji powłoki. Kwarc zdecydowanie łatwiej i szybciej kładzie w dwie osoby. Dodatkowo felgi, wnęki drzwi i poszycia wewnętrzne drzwi zabezpieczone CG Bare Bones, na szybie przedniej powłoka Gtechniq, elementy plastikowe lakierowanie i w strukturze - powłoka kwarcowa CarPRO. Oczyszczanie z nalotów Iron X i ValetPRO Dragon's Breath, oczyszczenie felg ValetPRO Blue Gel. Ponieważ zima już za pasem dodatkowo felgi zimowe zostaną zabezpieczone powłoką kwarcową.
poniżej moje zdjęcia jak odbierałem auto
a tutaj pełna foto relacja z prac nad autem
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Odpaliłem
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Dzisiaj skończyłem kompletować zestaw Jutro montaż
- zaciski 6cio tłoczkowe z Porsche Panamery Turbo - zeregenerowane (nowe tłoczki, gumki, prowadniczki, odpowietrzniki itd) pomalowane w seryjny niebieski kolor
- oryginalne klocki Brembo,
- przewody w stalowym oplocie HoseTechnik - również niebieskie,
- płyn hamulcowy Motul RBF660,
- dystanse 20mm aby zmieścić to wszystko pod seryjne OZ Aristo
- zaciski 6cio tłoczkowe z Porsche Panamery Turbo - zeregenerowane (nowe tłoczki, gumki, prowadniczki, odpowietrzniki itd) pomalowane w seryjny niebieski kolor
- oryginalne klocki Brembo,
- przewody w stalowym oplocie HoseTechnik - również niebieskie,
- płyn hamulcowy Motul RBF660,
- dystanse 20mm aby zmieścić to wszystko pod seryjne OZ Aristo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
UcHo jaki koszt takich hebli...? i to jeszcze z Panamery kozacko teraz to będziesz mógł poćwiczyć przeciążenia jak piloci myśliwców a jakiej średnicy tarcze tam wchodzą? a ten kolor niebieski to seria od czego?
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
U kolegi w R32 też takie siedzą i wyglądają naprawdę dobrze. )
Na jakiej tarczy będziesz to montował?
Re: A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Pewnie na PCCB 410 mmantoś pisze:Na jakiej tarczy będziesz to montował?
Re: A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Hejka
zamontowałem na seryjnej tarczy, ze względu iż mam na niej nalatane ok 11 tkm, wiec szkoda mi je wyrzucać...
Jeżeli chodzi o montaż, zajął cały dzień - jednak w mkIV R32 problemem jest tak płytko umieszczona tarcza i mała odległość czoła tarczy i powierzchni piasty. Po założeniu okazało się że tak szeroki zacisk wadzi przy skręcie o dolny wahacz w miejscu gdzie jest sworzeń. Ale podtentegosiliśmy parę rzeczy i jest ok. Wszystko pasuje idealnie. Muszę jeszcze tylko stoczyć 20mm dystans na 17mm aby koło się lepiej schowało.
Zdjęcia jutro
zamontowałem na seryjnej tarczy, ze względu iż mam na niej nalatane ok 11 tkm, wiec szkoda mi je wyrzucać...
Jeżeli chodzi o montaż, zajął cały dzień - jednak w mkIV R32 problemem jest tak płytko umieszczona tarcza i mała odległość czoła tarczy i powierzchni piasty. Po założeniu okazało się że tak szeroki zacisk wadzi przy skręcie o dolny wahacz w miejscu gdzie jest sworzeń. Ale podtentegosiliśmy parę rzeczy i jest ok. Wszystko pasuje idealnie. Muszę jeszcze tylko stoczyć 20mm dystans na 17mm aby koło się lepiej schowało.
Zdjęcia jutro
Re: A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Z przodu jeszcze siedzi 20mm, stoczę go na 17 mm bądź 16 muszę dokładnie pomierzyć.Rapix pisze:a jaki dałeś więc na tył dystans skoro przód 20mm ?
Na tył włożyłem również 20mm ale spokojnie 25mm wejdzie przy seryjnych Aristo.
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
właśnie o to mi chodzi że przód zapewne teraz jest mocno wypchnięty, a tył nie...
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Jacek, dawaj fotki hebelków!
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
UcHO teraz to powinieneś wzmocnić przednią szybę żeby ktoś Ci przez przypadek od środka jej nie wypchnął
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Re: A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
w tle na sprężynie oparty stary zacisk, różnica wielkości masakra
Uploaded with ImageShack.us
Zdjęcie zrobione kalkulatorem
Rapix: nie bój żaby jest ok, i przód i tył jest wypchnięty. Można powiedzieć że jak zdejmę 4 mm z przodu to przód będzie głębiej
Złoś: temat o którym dziś rozmawialiśmy już opanowany, okazuje się że w eR nie można zakodować pompy gdyż już jest zakodowana największa wartość. Hamulce się docierają i zupełnie inaczej czuję już pedał - zaczął rosnąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości