MK3 swap do MK2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: Misza1122 » wt paź 01, 2013 22:43

A co tu kombinować :D demontować i tyle :D



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: malutki83 » wt paź 01, 2013 22:45

no już zdemontowany komora pusta, tylko coś w zamian muszę włożyć


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

MK3 swap do MK2

Post autor: imperfectCell » śr paź 02, 2013 00:15

trzeba pruc kable do samej skrzynki. Elektryka po 89roku wiec nic nie tniesz. Wypinasz odpowiednie wtyczki a w ich miejsce wpinasz instalacje z dawcy. http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; jak widac G1, G2, F i w zaleznosci jak to tam wyglada wtyczka S (wycieraczki).



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: malutki83 » śr paź 02, 2013 16:03

dobra kable wyprułem do skrzynki te do wycieraczek założę też z mkIII.

ale na instalacji został mi jeszcze jeden przekaźnik nie wiem od czego??
Obrazek



Jeszcze mam pytanie odnośnie poduszki silnika u mnie w g60 jest ona na 3 śruby ( ta od strony rozrządu z tyłu) a w mk3 jest na jedną. Mogę całą łapę przekręcić na tą od g60 będzie to pasować??


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: Misza1122 » śr paź 02, 2013 17:52

Tak ja najbardziej możesz przykręcić. Przekaźnik jest od silnika wieć zostaje. Zółta wtyczka pod + do skrzynki, mała czerwona też. 4 białe pod skrzynkę.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: toffic » śr paź 02, 2013 19:09

malutki83 pisze:i chce przejsc na 5x 100 to musze tylko piasty przeprasowac w moje lozyska czy cale zwrotnice zmienic?
Wystarczy same piasty, a z tyłu tarcze do zmiany (bębnów chyba nie było 5X100)



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

MK3 swap do MK2

Post autor: imperfectCell » czw paź 03, 2013 02:22

toffic, jestes pewien? wiem ze w przypadku zwrotnic z GTI przeprasowanie piast na 4x100 nic nam nie daje bo nie ma takich tarcz, ktore by pod to pasowaly.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: toffic » czw paź 03, 2013 13:24

imperfectCell pisze:jestes pewien? wiem ze w przypadku zwrotnic z GTI przeprasowanie piast na 4x100 nic nam nie daje bo nie ma takich tarcz, ktore by pod to pasowaly.
Jestem pewien, tzn do zwrotnic 4x100 dawałem piasty 5X100 a tak chce autor tego tematu



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

MK3 swap do MK2

Post autor: imperfectCell » czw paź 03, 2013 22:12

jezeli masz racje to przepraszam za to ze wprowadzilem kolege w blad. Wiem ze ficzynie piasty pasuja zamiennie miedzy tymi zwrotnicami jednak jak juz wczesniej napisalem, przy setupie zwrotnic z GTI/VR6 (5x100) i przeprasowaniu do nich piast 4x100 nie pojedziemy. Tarcze 280mm z rozstawem 4x100 w stosunku do tych 5x100 roznia sie glebokoscia osadzenia na piascie. Jezeli faktycznie jest jak mowisz to zostaje jeszcze koledze wymiana przegubów zewnetrznych, poniewaz piasty 5x100 maja inna ilosc zebow



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: rysiektr » czw paź 03, 2013 22:13

toffic pisze:Jestem pewien, tzn do zwrotnic 4x100 dawałem piasty 5X100 a tak chce autor tego tematu
dokładnie tak jest jak toffic mówi zmieniasz tarcze i piasty i wszystko jest ok
malutki83, chcesz wahacze z mk3 dawać ? czy źle coś przeczytałem ? Po co to robisz ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Re: MK3 swap do MK2

Post autor: malutki83 » czw paź 03, 2013 23:11

rysiektr pisze:
toffic pisze:Jestem pewien, tzn do zwrotnic 4x100 dawałem piasty 5X100 a tak chce autor tego tematu
dokładnie tak jest jak toffic mówi zmieniasz tarcze i piasty i wszystko jest ok
malutki83, chcesz wahacze z mk3 dawać ? czy źle coś przeczytałem ? Po co to robisz ?
Zostają te z mk2 nie mam potrzeby poszerzania auta jednak


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: toffic » pt paź 04, 2013 12:12

imperfectCell pisze:Tarcze 280mm z rozstawem 4x100 w stosunku do tych 5x100 roznia sie glebokoscia osadzenia na piascie. Jezeli faktycznie jest jak mowisz to zostaje jeszcze koledze wymiana przegubów zewnetrznych, poniewaz piasty 5x100 maja inna ilosc zebow
Są tarcze 280mm 4X100 płytkie jak 5x100, ciężko dostępne (w większości katalogów jako VR6 Passat B3)



Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

MK3 swap do MK2

Post autor: Misza1122 » pt paź 04, 2013 18:40

Produkowane tylko przez 2 lata i to nie całe. Jeden rocznik ma te tarczę.



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MK3 swap do MK2

Post autor: imperfectCell » sob paź 05, 2013 14:17

W takim razie Panowie jezeli dysponujecie numerem tych tarcz to wklejcie dla potomnych :) Ja swojego czasu przewalilem wiekszosc katalogow producentow tarcz i nic. Nawet w katalogu on line brembo, gdzie wpisujemy konkretne wymiary nic nie wyszukalem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości