[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » wt wrz 10, 2013 19:10

No jeśli glebisz na 195/65/15 to ok ;)
Ale 80-90% ludzi bierze 18". 19" to mały procent projektów. Więc założenie jest takie, że na podstawie 18" szukamy różnic w obniżeniu.
Przy takim samym profilu i szerokości opony, a średnicy różnej o 1", różnica wynosi 2,54cm. Czyli koło się chowa o 1,27cm bardziej w budę.


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Shmatan » wt wrz 10, 2013 19:44

Nosz qfa... ale na 18" zakłada się seryjnie 225/40 (jahre, R) więc to do tej opony powinno się porównywać inne.



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » wt wrz 10, 2013 19:48

To mi znajdź górę zdjęć mk4 położonych na gwincie z 225/40/18. Nie ma.
Dlatego punktem odniesienia do wysokości gwintu nie jest 19" tylko 18 (3/4 opon na 18" w mk4 to 215/35)


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: Shmatan » wt wrz 10, 2013 21:11

Widzę że dyskusja nie ma sensu. Przy porównaniach odnosimy się do seryjnych opon, bo wbrew temu co Ci się wydaje znakomita większość mk4 na 18" jeździ na rozmiarach bliskich seryjnym. Zakładanie podwymiarówek ma sens tylko przy bardzo dużej glebie.

Co do zdjęcia - masz mojego na -90 wg. ostatnich pomiarów - 225/40 z tyłu. Wheel gap zerowy.



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » wt wrz 10, 2013 21:40

Tak jest. Podwymiarówki przy dużej glebie. Czyli to czego tyczy się temat ;)

Dziękuję za info. FK jest jednym z lepszych rozwiązań na tył :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » sob wrz 21, 2013 13:58

Udało mi się dorwać gwint tył FK i od razu zrobiłem małe porownanie.
Porównanie sprężyn z gwintów FK i MTS.
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
septic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 12:00
Lokalizacja: Kęty/Gorliczyna itp

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: septic » czw wrz 26, 2013 13:17

peacenotwar, jak chcesz to mam gwinta FK na wkladach koni moge zmierzyć wysokosc tylnich sprężyn :grin:



Awatar użytkownika
peacenotwar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
Lokalizacja: Łódzkie / Głowno

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: peacenotwar » pt wrz 27, 2013 14:11

septic, ale te sprężyny na zdjęciu są moje. Fajnie na FK się tył położył. Niestety musze jeździć na MTS, bo było za nisko z tyłu a za wysoko z przodu ;)

Wrzucę zdjęcie później ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
septic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 12:00
Lokalizacja: Kęty/Gorliczyna itp

[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.

Post autor: septic » pt wrz 27, 2013 23:19

peacenotwar, wybacz nie dopisalem ze mam niebieskie FK ciekawe czy sie czyms różnią :grin: :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości