Golf III 1.9 GTD - zbyt szybko spadające obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Golf III 1.9 GTD - zbyt szybko spadające obroty

Post autor: coliniak » pn sie 28, 2006 21:46

jak dla mnie nowicjusza w temacie diesla to moj nowy golf 1.9GTD przy zmianie biegow ma tendencje do szarpania (nie wiem czy dobrze precyzuje tym slowem). Po krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow. Potwiedzcie lub zasugerujcie co to moze byc. Jezeli to to to gdzie ozna kupic i za ile , zeby sie nie nabic w butele

z gory dzieki


Coliniak

Failure is not an option...

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn sie 28, 2006 21:58

coliniak pisze:krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow.
Masz racje jak ten siłownik sie zepsuje to silnik tak jakby skacze z obrotów jak puścisz gaz



coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » pn sie 28, 2006 22:29

Gobo90 pisze:
coliniak pisze:krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow.
Masz racje jak ten siłownik sie zepsuje to silnik tak jakby skacze z obrotów jak puścisz gaz
gdzie to kupic i ile musze wybecelowac?

ile musze wybecelowac? i jak to sie fachowo nazywa?
Ostatnio zmieniony pn sie 28, 2006 22:41 przez coliniak, łącznie zmieniany 1 raz.


Coliniak

Failure is not an option...

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » pn sie 28, 2006 22:34

Może to zależy jeszcze od pompy wtryskowej czy coś, bo ja np. wogóle nie mam tego siłowniczka (już tak kupiłem) i jakiegoś szarpania, czy zbyt szybkiego schodzenia z obrotów nie zauważyłem...


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn sie 28, 2006 23:03

Witam
Mi też nie działa ten siłowniczek ale silnik chodzi normalnie , kolega mający działający siłowniczek stwierdził ,że u mnie lepiej chodzi pedał gazu ( lżej )

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt sie 29, 2006 00:22

ja mam to sprawne i na początku też szrpałem w starym dieslu biegi zmieniamy z lekkim miedzy gazem tzn nie odpuszczamy gazu do końca ja tak robie i jest płynnie
diesel ma wieksza kompresje od bęzynki i to wpływa na to ze szybciej zchodzi z obrotów i mocniej hamuje silnikiem


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » wt sie 29, 2006 10:56

szerszeniak pisze:ja mam to sprawne i na początku też szrpałem w starym dieslu biegi zmieniamy z lekkim miedzy gazem tzn nie odpuszczamy gazu do końca ja tak robie i jest płynnie
diesel ma wieksza kompresje od bęzynki i to wpływa na to ze szybciej zchodzi z obrotów i mocniej hamuje silnikiem
dokładnie o to mi chodzi ale wg mnie nie jest to problem nieumiejetnej zmiany biegow tylko tego silownika czy jakos tam :-) chcialbym to poprawic bo czaem zona bedzie jezdzic tez golfikiem i nie chce zeby sie zrazila. Ile to kosztuje i jak sie to nazywa?


Coliniak

Failure is not an option...

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt sie 29, 2006 13:40

Amortyzator był zakładany tylko w TD.
Chodziło o to żeby obroty silnika drastycznie nie spadały powodując zmnieszenie ciśnienia oleju doprowadzonego do turbiny .



coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » wt sie 29, 2006 15:26

marek29 pisze:Amortyzator był zakładany tylko w TD.
Chodziło o to żeby obroty silnika drastycznie nie spadały powodując zmnieszenie ciśnienia oleju doprowadzonego do turbiny .
dzieki widze ze jeszcze ktos mnie rozumie na tym swiecie

czyli mam pytac o amortyzator ale czego? W ostateczności moge go wymontowac i pokazac. Nie chce mi sie wierzyc ze nikt nie wie jak to sie fachowo nazywa :satan:


pozdro


Coliniak

Failure is not an option...

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt sie 29, 2006 16:06

coliniak pisze: nikt nie wie jak to sie fachowo nazywa
pytaj w sklepie o tumik wolnych obrotów albo amortyzator pompy wtryskowej - w dobrym sklepie napewno będą wiedzieli o co chodzi



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt sie 29, 2006 18:55

Ktoś na forum przerabiał ten temat-poszukaj.
Podobno podchodzi od jakiegoś merola i jest tańsza od ASO VW.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 152 gości