
Ale tak na poważnie, nie dopuszczam do tego by usiadł na odbojach, więc obecny ping pong który u mnie występuje to wynik mojego sknerstwa przy kupnie gwintu 1 raz. Zdecydowałem, że wleci ten AP i opiszę wtedy odczucia

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ponad 2 krotnie droższy a jeżeli ktoś szuka gwintu na polskie ulice dzięki któremu obniży samochód i poprawi charakterystykę jego prowadzenia nie tracąc zbytnio na komforcie to gwint TA jest najlepszym rozwiązaniem. Mam nowe AP, Wojt4s ma nowe TA i zdecydowanie jego bolidem się jeździ bardziej komfortowo po dziurach, moim zdaniem lepiej wybiera nie równości.21:57:17
Ja w 100% popieram Bobbiego często ludzie dziwili się,że do fajnych aut wkładałem gwint TA ale tu nie chodziło o ceną moim zdaniem po prostu nie ma nic lepszego pod względem komfortu na nasze dziury, które ów gwint pięknie wybiera.
Jeździłem w życiu na KW, Weitec, AP, miałem też górnopółkowy gwint FK na wkładach Konii i żaden z w/w gwintów nie był lepszy na nasze dziury niż TA na wszystkich auto było taczkowate a po wjechaniu w dziurę czasem wcale nie dużą było mocne jeb
Markowy gwint wytrzyma dłużej zdecydowanie dłużej TA zazwyczaj wytrzymuje ok 2 sezonów tyle ze mi najlepiej jeździło się na TA po naszych dziurach.
Jeżeli szukał bym gwintu do auta zabawki używanego sezonowo czasem na torze itd kupił bym coś markowego porządnego jeżeli do auta codziennego użytku TA jedyny minus jaki ma to trwałość.
Jak dla mnie codzienna jazda na twardym gwincie po naszych dziurach to pomyłka.
Nie raz się w to wpakowałem i wydałem 3000-4000zł a nie nazwał bym tego upgrade wręcz przeciwnie bo autem na tych samych drogach musiałem jechać wolniej zamiast szybciej więc jaki to ma sens?
Tylko po to,żeby auto było niższe i lepiej wyglądało a objeżdża mnie byle passat 1.9 101KM? Bo moje auto podskakuje jak piłka?
Jedyny gwint na którym dało się jechać tak samo lub szybciej bo lepiej trzymał w górę to właśnie TA bo jest po prostu dość miękki. W tej chwili do auta codziennego tylko sprężyny(jeżeli ma oryginalnie amory m pakiet itd) ewentualnie cały kit jakiejś firmy lub gwint TA.
Największym minusem tego gwintu jest trwałość przy czym należy oddzielić TA technix od Tuning Art bo ta druga to ich tańsza marka i te gwinty psują się szybciej TA technix te 2 sezony 60-80tyś km wytrzymuje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości