Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » pt wrz 20, 2013 11:13

Koledzy mam taki problem ze mam bardzo słaby dół w aucie czy to na seryjnej mapie czy na innj takiej 200 km np , jest nowa przepływka,map sensor,zawór n75,zawor dv,nowa turbina,świeci,szczelny dolot, mam głupie wrażenie ze to wszystko sie zaczeło jak założyłem fmic to pogroszyło się auto z dołu ale nie jestem pewien pomocy ... Ja mam 1.8 t AUM, u mojej dziewczyny w Audi a3 ARZ na zwykłej seri zero muła, czy jest sens podmieniać np,cewki do sprawdzenia, niestety nie mam możliwości zrobienia logów , co o tym sądzicie ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt wrz 20, 2013 22:39

brylantx8, też coś ostatnio mi turbo później wstaje bo przy około 2500-2600 mam 0,6b a czuć dopiero w okolicach 3000obr że auto jedzie. VAG błędów nie wyrzuca test szczelności jest ok ale za to test pompy paliwa pokazuje że paliwa jest mało bo wydajność pompy to około 60L/H muszę teraz sprawdzić jeszcze regulator paliwa, filtr paliwa i pompę paliwa. Jak wcześniej coś znajdziesz to daj znać może u mnie też coś podobnego będzie.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » sob wrz 21, 2013 22:30

brylantx8 - zrob logi najlepiej , podjedz na spota i ktos Ci zrobi, choć moim zdaniem to Twoj tuner powinien Ci to ogarnąć....
mozesz miec tez popekana strone gorace turbo i nici z szybkiego wstawania turbo.....


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Vaxh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 03, 2012 13:15
Lokalizacja: Radom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Vaxh » ndz wrz 22, 2013 12:47

Panowie mam okazje zakupic k-04 to mojego golfa 1.8t k-03 AGU 150ps co będę potrzebował jeszcze podmienic zeby wszystko sie zgrywało. Takze czy jak zastąpie k-03 k-04 to musze dawac dodatkowo jakis program czy wystaczy podmienic i moc wzrosnie po samej podmianie.



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pusieq » ndz wrz 22, 2013 13:11

Vaxh, przewody olejowe i chłodzenia, kolektor wydechowy, kawałek DP, TIP do turbiny, obudowa przepływki, wtryski wydajniejsze i pompa paliwa, FMIC, wydech przelotowy, nowe śrubki, uszczelki i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem. Przyrostu mocy się nie spodziewaj po samym założeniu turbo, musi to wszystko ktoś kumaty wystroić



Vaxh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 03, 2012 13:15
Lokalizacja: Radom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Vaxh » ndz wrz 22, 2013 14:02

pusieq, ee to chyba zostane przy k03 bo widze ze tu bez 4 tys. sie nie obejdzie



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » ndz wrz 22, 2013 18:04

4tys same graty , plus strojenie....


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » czw wrz 26, 2013 16:07

Może nie ten dział, ale proszę o szybką odpowiedź. Może mi ktoś powiedzieć czy przy zmianie silnika i sterownika trzeba zmieniać pestkę od immobilajzera?



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » czw wrz 26, 2013 23:10

Jeżeli ECU zakodujesz jak trzeba z zegarami to nic nie zmieniasz.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
largoclark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob lip 23, 2011 22:11
Lokalizacja: Września / Czerniejewo
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: largoclark » sob wrz 28, 2013 22:23

Sorry że może odkopie temat który już był... pada mi skrzynia w AGU i będę wymieniał... na jaką najlepiej żeby miał trochę krótsze biegi??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454668" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » ndz wrz 29, 2013 15:06

Polecam zmiane na 6biegowa (troche drozej wyjdzie). Same plusy, mniejsze spalanie, krótsze biegi, przyspieszenie lepsze.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz wrz 29, 2013 16:07

te trochę to z 2 albo 3 razy tyle co używana skrzynia 5 biegów.



Awatar użytkownika
largoclark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob lip 23, 2011 22:11
Lokalizacja: Września / Czerniejewo
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: largoclark » ndz wrz 29, 2013 16:22

Tylko że ja mam założony jednomas a 6 pod jednomas chyba nie podchodzą. ???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454668" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » pn wrz 30, 2013 00:39

Niestety nie. Jeśli planujesz robić większą moc to skrzynia 6B jest konieczna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości