Golf II GTD SB stracil moc po planowaniu glowicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II GTD SB stracil moc po planowaniu glowicy
Odebralem golfa gtd sb od mechanika, pomiar cisnienia 32atm, wymieniono uszczelke pod glowica i splanowano, wymieniono uszczelniacze, zostaly dotarte zawory. Mam wrazenie po pierwszej jezdzie ze samochod jezdzi inaczej, nie czuc gwaltownego zalaczania turbiny, jest tez wyraznie gorsze przyspieszenie w zakresie 2000-3000obr, auto bardziej ospale reaguje na pedal gazu i zaczelo lekko dymic w momencie mocnego wcisniecia gazu(czego wczesniej nie bylo). Pod maska zauwazylem miedzy wezem gumowym od intercoolera a turbina tak jakby z pod opaski wyciek oleju. Czy charaktersystyka silnika po lekkim planowaniu glowicy moze ulec tak drastycznej zmianie czy przyczyn szukac w turbo a moze gdzie indziej? Dodam tylko ze przed robota stan turba okreslany byl jako wzorowy oraz procz uszczelki zmieniono takze rozrzad.
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
źle ustawiony zapłon niestety po planowaniu głowicy ustawianie zapłonu na zegarze jest w sumie nie skuteczne i najlepiej ustawić na słuch u ciebie jest pewnie za późny zapłon i dlatego autko muli
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
Wlasnie zmierzylem przyspieszenie od 0 do 100km\h i czynnosc ta zajmuje golfowi 17 sekund, predkosc maksymalna to az 150km\h wiec osiagi porownywalne ze zwyklym JP. Aha przy kolanku prowadzacym z intercoolera do silnika zauwazylem taki krociak przez ktory wydmuchiwane jest powietrze. Czy jest to zawor upustowy? Z rurki dmucha caly czas a jak sie doda gazu to nawet bardzo intensywnie.
- damian24
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:22
- Lokalizacja: Częstochowa/Białystok/Hildesheim
- Kontakt:
Niw wiem o czy mowisz ale napewno nie moze dmuchac. Zatkaj to czyms i zobacz jak bedzie woz jezdził. Przez te rorke spiernicza ci całe cisnienie jakie pompuje turbo. Moze jest to zawor ale napewno niesprawny, albo był tam zawor tylko mechanory sie go pozbyły. Jednym słowem dzior w dolocie byc nie moze.
Problem rozwiazany, ten krociec mial byc polaczony z pompa paliwa(im wiecej szlo powietrza z turbo tym wiecej paliwa auto dostaje). Po usunieciu "usterki" auto chodzi masakrycznie, leciutko zwiekszona dawka paliwa, garret T3 narazie nie ruszany , idealna kompresja, splanowana glowica, wymienione uszczelniacze itp. daje golfowi niezlego kopa. Na mokrym zrobilem setke w 11,7 sek wiec podejrzewam ze na suchym jest duzo lepiej, jest na tyle dobrze ze przestalem myslec o kreceniu turbiny bo robi sie to niepotrzebne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości