Mk2 silnik 1V + mody - moje wrażenia i obawy !!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sie 18, 2006 23:23

vw_vandal pisze:adam16v, też nie jeżdziłem z tym tak długo by to zmieżyć. Mi zaczą kopcić i ustawiłem na 50% i teraz zobacze. Jutro zalewam na fulladera max 5 dni i ci powiem ile spalił.
Nice :grin:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 09:34

adam16v, z tego co zaobserwowałem to przy zmianie na pompę z "grzybkiem" wzrosło spalanie o ok. 1 litra. Ale może dlatego, że ze 120 km\h nie schodzę :chytry:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn sie 21, 2006 01:34

Witam
Od niedawna jestem szczęsliwym posiadaczem JR. Przedtem miałem NZ.
Takiego tematu właśnie szukałem :okej:
Powiedzcie mi czy tą śrubke przy turbinie znajde bez problemu i o ile ją dokręcić abym wyczuł róznice??
Co potrzebuje bym miał wskazania doładowania? Zegar i czujnik? Jakie to koszty?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 21, 2006 10:24

Egon PŃ pisze:Powiedzcie mi czy tą śrubke przy turbinie znajde bez problemu
najpierw sprawdz jaka masz turbine, bo moze sie zdarzyc, ze nie znajdziesz srubki nigdy ;) a moze byc taka, ze bedzie dobra regulacja
Egon PŃ pisze:i o ile ją dokręcić abym wyczuł róznice
zeby poczuc roznice musisz zwiekszyc ilosc paliwa, poczytaj inne tematy o dłubianiu td
Egon PŃ pisze:Co potrzebuje bym miał wskazania doładowania? Zegar i czujnik? Jakie to koszty?
sam zegar. najtansze na allegro mozna znalezc za okolo 50zl nowe. czasami nawet taniej. Podlacza sie banalnie prosto, wstawiasz trójnik (ktory tez powinienes dostac) w przewodzik idacy od kolektora do gruszki w pompie wtryskowej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn sie 21, 2006 12:57

Czyli nie ma co podnosić cisnienia doładowania jak nie zwieksze dawki paliwa??
Mam zwiekszyc dawke paliwa śrubką czy tylko doładowania w grzybku??
Turbine mam kkk. Czy są jeszcze jakies modele tej turbiny?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 21, 2006 15:16

Egon PŃ,
Egon PŃ pisze:Czyli nie ma co podnosić cisnienia doładowania jak nie zwieksze dawki paliwa??
tak. chyba ze teraz Ci dymi na czarno
Egon PŃ pisze:Mam zwiekszyc dawke paliwa śrubką czy tylko doładowania w grzybku??
Dawke zwiekszasz śrubą. W grzybku zwiekszasz tylko ilosc paliwa pod doladowaniem
Egon PŃ pisze:Turbine mam kkk. Czy są jeszcze jakies modele tej turbiny?
kkk: k14, k24 garrett: T2, T3


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » sob sie 26, 2006 20:35

Czy jak zwieksze dawke paliwa tylko o tyle by odczuc ze lepiej przespiesza to przy normalnej jezdzie bedzie palił duzo wiecej nic bez podkrecania??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 26, 2006 21:30

Egon PŃ, powinien palic anwet mniej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz sie 27, 2006 22:25

Egon PŃ pisze:Czy jak zwieksze dawke paliwa tylko o tyle by odczuc ze lepiej przespiesza to przy normalnej jezdzie bedzie palił duzo wiecej nic bez podkrecania??
Nie wiem ile w mieście mi teraz pali ale po modyfikacjach z grzybkiem na trasie przy średniej 90-100 wyszło 4,5l na setkę.

[ Dodano: 28 Sie 2006 14:17 ]
zaprzal pisze:Egon PŃ, powinien palic anwet mniej
Ale właściwe dlaczego mniej jeśli przez czały czas jest podawana większa dawka paliwa?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn sie 28, 2006 16:00

adam16v pisze:
zaprzal pisze:Egon PŃ, powinien palic anwet mniej
Ale właściwe dlaczego mniej jeśli przez czały czas jest podawana większa dawka paliwa?
No własnie

Na turbinie nie znalazłem k12 ani k24 ale w jakims nr znalazlem 5324..... czy to jest to ??
Znalazłem tez pod wlotem do turba srubke na takim grzybku. To nią sie reguluje??



PawełekPoniat

Post autor: PawełekPoniat » pn sie 24, 2009 00:08

Hej. Mam takie pytanie czy do mojego !v mogę założyć pompę od GTD tę z nadstawką, z 75 konnego golfa. Ostatnio miałem okazję zakupić taką pompę za niewielkie pieniądze, lecz odradzono mi ze ona nie pasuje do tego silnika ponieważ wałek ma inne kąty itp. szukam fachowej porady. a i proszę o wskazówki jak wyregulować zawór w turbie bo mam rozregulowany. muszę podnieść moc mojemu golfikowi bo suche diesle się ze mnie śmieją. :( Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sie 24, 2009 06:58

Zakładaj tą pompę i nie słuchaj bzdur.
Chcąc wyregulować zawór,musisz zamontować manometr,wskazujący ciśnienie doładowania.
W razie czego możesz looknąć do mojego tematu :dol:,albo tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 07:03 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pn sie 24, 2009 09:35

zaprzal pisze:Egon PŃ, powinien palic anwet mniej
no właśnie nie rozumie tego kiedy zmniejszyłem dawkę paliwa i spalanie wzrosło nie wiem dziwne. :kac:


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości