[mk2] RP zbyt bogata mieszanka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

[mk2] RP zbyt bogata mieszanka

Post autor: Kand » pt sie 25, 2006 19:37

Witam !
W sumie to jest sprawa taka że jak dodam do dechy i puszcze to jak zejdzie z obrotów to pojawia się czarny lekki dymek i bardzo czuć paliwem Co to może być nie mam kata Czy jest czym się martwić Oleju nie ubywa



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » pt sie 25, 2006 19:42

zobacz sonde - wypnij ja z kostki
i tak samo z czujnikiem temp
bo to chyba wina jednej z tych rzeczy

[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 19:44 ]
Kand pisze:Czy jest czym się martwić Oleju nie ubywa
oprocz przepalanej kasy chyba mozna z tym zyc



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob sie 26, 2006 00:45

Na początek proponuję zresetować kompa, a potem jak kolega wyżej pisał: szukać usterki sondy lub czujnika temp.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pewex.olek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
Kontakt:

Post autor: pewex.olek » sob sie 26, 2006 01:08

emgrala pisze:i tak samo z czujnikiem temp
jak dorze zapala przy rozgrzanym silniku to nie będzie czujnik temperatury


olek

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob sie 26, 2006 09:03

chodzi oczywiście o ten niebieski czujnik prawda?



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » sob sie 26, 2006 09:24

Kand pisze:chodzi oczywiście o ten niebieski czujnik prawda?
tak

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 09:26 ]
mozna go sprawdzic
opór: 2.000 - 3.000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » sob sie 26, 2006 22:50

Wszystko wsazuje na to , że to wina sondy ale narazie poczekam W Koszalinie koszt takiej sondy to 110zł Dodam że dymeczek pojawia się tylko przy schodzeniu z bardzo wysokich obrotów Czytałem że silniki pracujące na bogatej mieszance mają większą moc użyteczną Co o tym myślicie?



adi_37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 09, 2006 19:03
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: adi_37 » ndz sie 27, 2006 22:06

witam jeżeli masz problem z mk 2 nz to już ci mówie dwa tygodnie walczyłem z tym samym jeżeli masz go na pełnym wtrysku to poszedł ci czujnik sterowania wtryskiem weż go wymień tylko na orginalny bo te od prywaciarza mogą oszukiwać i odłącz na pare godzin akumulator żeby zresetować komputer jak chceszwiedzieć coś więcej daj znać życze powodzenia :okej:

[ Dodano: 27 Sie 2006 22:09 ]
przepraszam to czujnik ten niebieski


GOLFIK 2

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn sie 28, 2006 08:49

dziś pojadę chyba i kupię ten czujnik bo na ciepłym też zapala tak sobie to znaczy łapie na styk ale potem spada i znów powraca do swoich obrotów jak nie pomorze to wtedy zmienię sondę



Awatar użytkownika
pewex.olek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
Kontakt:

Post autor: pewex.olek » pn sie 28, 2006 12:35

Kand pisze:dziś pojadę chyba i kupię ten czujnik bo na ciepłym też zapala tak sobie to znaczy łapie na styk ale potem spada i znów powraca do swoich obrotów jak nie pomorze to wtedy zmienię sondę
a zamiast kupowac czesci metoda prob i bledow nie wolalbys podjechac gdzies do jakiegos mechanika zeby sprawdzic na komputerze? bo sam czujnik to jeszcze nie jest zle, ale sonda to juz troche wiekszy wydatek


olek

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn sie 28, 2006 13:14

Ale są tylko 2 możliwości jak nie czujnik to sonda a jak podłączy pok kompa to zawoła z 50 dych i powie że sonda to mnie wyniesie ona 160 a tak to 110 :bigok:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn sie 28, 2006 15:48

sonde sprawdz podlanczajac woltomierz pod nia.ma wskazywac od 0.2 do 1 wolta po nagrzaniu sie silnika.podlacz miernik jeden kabel do masy drugi do srodkowej zyly od sady wstaw miernik do srodka i na miasto.mi juz tak obroty nie schodza a tez tak mialem.poprostu przy schowanym do srodka silniku krokowym ustawilem przerwe 0.5 mm miedzy krokowcem a zderzakiem,i ustawilem na potencjometrze 0.27wolta(z prawej strony dwa styki od szyby)



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » pn sie 28, 2006 18:22

Kand pisze:Ale są tylko 2 możliwości jak nie czujnik to sonda
zmierz opornosc czujnkia niebieskiego jak jest ok to odepnij sonde jak to ona padla to powinno przestac smierdziec paliwem (wtedy komp bierze wartosci srednie dla sondy)
mozesz jeszcze sprobowac kodow blyskowych



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » wt sie 29, 2006 12:18

Wymieniłem czujnik narazie będe obserwował Dodam że przy zwykłej jeżdzie nie ma żadnych objawów dopiero przy prawie maksymalnych obrotach jak zejdzie do normalnych( jałowego) to widać bardzo delikatny deymek ale też przez dosłownie sekundę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości