O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Nie wiem czy juz to pisalem tutaj.Ma ktos moze namiar na kogos kto wykona kolektor pod takie gazniki do 1.8 8V(PF)?Moze ktos ma na sprzedaz?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Cześć
zainstalowałem gazniki z yamahy r1 do silnika 16v 1.8 kr
wszystko popodpinane elektryka ogarnieta pompa wymieniona na specjalna facet do gaźników i pojawił sie problem
auto nie odpala zaczynam krecic rozrusznikiem i nie chce odpalic efek taki ze takjakby juz lapal ale nie moze sie prełamac moze cos tam zawarczy ale sporadycznie i juz sie nie odzywa
ktos wie czego moze to byc przyczyna
mam aparat zaplonowy z kr
cały komplet gazniki i kolektor kupiłem od uzytkownika który miał to zainstalowane w takim samym silniku i wszystko mu chodziło bez problemów
zainstalowałem gazniki z yamahy r1 do silnika 16v 1.8 kr
wszystko popodpinane elektryka ogarnieta pompa wymieniona na specjalna facet do gaźników i pojawił sie problem
auto nie odpala zaczynam krecic rozrusznikiem i nie chce odpalic efek taki ze takjakby juz lapal ale nie moze sie prełamac moze cos tam zawarczy ale sporadycznie i juz sie nie odzywa
ktos wie czego moze to byc przyczyna
mam aparat zaplonowy z kr
cały komplet gazniki i kolektor kupiłem od uzytkownika który miał to zainstalowane w takim samym silniku i wszystko mu chodziło bez problemów
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
spróbuj wyczyścić gaźniki, sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza ale to by musiał na wszystkich garach ciągnąć lewiznę. Sprawdz iskre
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
witam
Poskładałem wszystko do kupy auto zaczęło odpalać natomiast pojawił się problem z jazdą.
Jesli auto nie jedzie wszystko chodzi bardzo plynnie i ladnie
Natomiast w czasie jazdy dusi sie szarpie ma całkowity brak mocy w porównaniu z orgi kr
Ma ktoś jakiś pomysł co może byc przyczyna takiego zachowania?
Nie pomaga zwiększenie dawki paliwa ani zmniejszenie ....
Poskładałem wszystko do kupy auto zaczęło odpalać natomiast pojawił się problem z jazdą.
Jesli auto nie jedzie wszystko chodzi bardzo plynnie i ladnie
Natomiast w czasie jazdy dusi sie szarpie ma całkowity brak mocy w porównaniu z orgi kr
Ma ktoś jakiś pomysł co może byc przyczyna takiego zachowania?
Nie pomaga zwiększenie dawki paliwa ani zmniejszenie ....
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
regulacja dawki wkręcając lub wykręcając dyszke wpływa tylko na dawkę wolnych obrotów, biegu jałowego (zamknięta przepustnica) a na otwartej przepustnicy paliwo podawane jest przez główną dyszę, może w ich wielkości tkwi problem? za mało paliwka? Nagraj filmik jak to wygląda. No i jak wygląda układ zapłonowy w twoim projekcie? Wg. mnie za mało paliwa : Powód albo za słaba pompka albo za małe dysze (raczej opcja 1), Chyba że masz źle ustawiony zapłon (za późny)
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
pompe mam Facet Silver Top do 200 km wiec nie powinno z nia byc problemu
problem najprawdopodobniej tkwi w zapłonie i to musze wyregulowac jesli nadal bedzie zle chodzil to zmienie dysze na wieksze bo takowe posiadam
uklad zaplonowy jest z orginalny z kr
problem najprawdopodobniej tkwi w zapłonie i to musze wyregulowac jesli nadal bedzie zle chodzil to zmienie dysze na wieksze bo takowe posiadam
uklad zaplonowy jest z orginalny z kr
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
a no to troche wyjasnia te uklad zaplonowy
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Mam pytanie, dwa węże w które jak podam ciśnienie to membranami podnoszą te plastikowe suwaki w gardzieli gdzie podłączyć? wpiąć w AIRBOX czy wyprowadzić wlot żeby chwytało pęd powietrza sprzed maski ?
czyli sterownik od KR daje za późne zapłony... jest możliwość w jakiś sposób wgrać mu mapę ? Żeby wycisnąć z gaźników jak najwięcej mocy, z zapłonu z wyprzedzeniem na podciśnienie planuję przejść na układ z komputerem, i nie wiem co użyć... Czy składać to na module EDIS-4 i jako sterownik użyć MegaSquirt'a (zaletą jest przyszłościowo przy jakimś TURBO czy elektronicznym ITB będę miał już sterownik) Czy jakiś inny układ sterowany elektronicznie użyć... do EDISa mam w zasadzie komplet części poza MS'em... a może układ ECS z gaźnikowych fordów ?
czyli sterownik od KR daje za późne zapłony... jest możliwość w jakiś sposób wgrać mu mapę ? Żeby wycisnąć z gaźników jak najwięcej mocy, z zapłonu z wyprzedzeniem na podciśnienie planuję przejść na układ z komputerem, i nie wiem co użyć... Czy składać to na module EDIS-4 i jako sterownik użyć MegaSquirt'a (zaletą jest przyszłościowo przy jakimś TURBO czy elektronicznym ITB będę miał już sterownik) Czy jakiś inny układ sterowany elektronicznie użyć... do EDISa mam w zasadzie komplet części poza MS'em... a może układ ECS z gaźnikowych fordów ?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
utknal ktos te gazniki do 2.0 2e ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
U mnie sprawa tez zakończona.
Pierwsze jazdy testowe już były. Jeszcze trzeba dopieścić i w drogę
Dzięki dla użytkownika "slawekwas" który naprowadził na temat i dał kilka rad.
Jakieś pytania to śmiało
Pierwsze jazdy testowe już były. Jeszcze trzeba dopieścić i w drogę
Dzięki dla użytkownika "slawekwas" który naprowadził na temat i dał kilka rad.
Jakieś pytania to śmiało
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
na ile stopni wyprzedzenia macie ustawiony zapłon? moja wydumka zimą chodziła a teraz świruje... raz strzela w dolot raz w wydech... nie chce się wkręcać, jutro jeszcze będę sprawdzać bo przelew z komór pływakowych aktualnie mam zablokowany może to być przyczyna? paliwo podane pompką (mimo zbiorniczka wyrównawczego) może mieć za duże cisnienie w komorach plywakowych i paliwo przez dysze wali jak z wtrysku i go zalewa?
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
nie wiem kolego jakie masz gaźniki ale u mnie w gaziorach z CBR 900 nie ma żadnych przelewów a to co wychodzi to jedynie odpowietrzenie komór pływakowych i wystarczy te górne trójniki skierować w dół i gotowe [ nie zaślepiać ] co do ciśnienia paliwka to też miałem nie mały problem kupiłem pompę niskociśnieniową do gaźnikowców podłączyłem przez zbiorniczek przelewowy z mk II 1,8 gaźnik i duuuuuupa po chwili działania pompy na postoju paliwko lało się przez dysze na przepustnice i teraz mam to pokombinowane inaczej i jest git
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
- Lokalizacja: Morąg/Łączno
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
Sam się zastanawiam nad montażem gaźników z szlifiery, tylko nie wiem jakej, ktoś mi poleci jake lub z czego wstawić gaźniki do silnika 1,6 ABU z golfa 3 z 93r??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości