Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » pn sie 26, 2013 15:18

Takie pytanie: czy po po przejsciu na nowy sterownik (ME 7.5) będą działały zegary z full FIS?



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » wt wrz 03, 2013 08:22

Witam, podpowie mi ktoś odnośnie wtysków?

silnik APP maiłem krótkie wtryski teraz kupiłem 380 długię i wszystko ładnie się mieści lecz wchodzą głębiej w kolektor ale tam też jest miejsce i są na środku tzn na srodku przekroju rury, może tak zostać?

będe wymieniał te podkładki plastikowe i myśle czy te z APX APY nie będą tak głebokie, bo od tego mam wtryski.

Pozdrawiam.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » czw wrz 05, 2013 11:47

zostaw tak jak jest.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » czw wrz 05, 2013 20:38

GregorzG60 pisze:zostaw tak jak jest.

ok. dziękuję za odpowiedz.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » ndz wrz 15, 2013 21:57

Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz wrz 15, 2013 22:06

porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz wrz 15, 2013 22:07

porozmawiaj z Pawłem(zaprzalem) może kogoś Ci poleci lub sam się podejmie.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: chosen » pn wrz 16, 2013 20:47

mam kolejne ciekawe pytanie do uzytkownikow przeplywek na 5 pinow. Czy do wszystkich 5-ciu pinow macie podciagniete kable czy tez nie? bo ja mam przed wtyczka uciety czarny kabel ....


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » wt wrz 17, 2013 10:48

Rc-men odezwij się do Radka z Ostrołęki na pw dam Ci numer ;) pzdr



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt wrz 17, 2013 18:15

rc-men pisze:Ktoś podpowie, gdzie najlepiej i w dobrych pieniądzach zrobią mi konwersję na ME 7.5 (graty moje) w Warszawie lub okolicach Łomży?
okolice klocka trzeba liczyc....


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » wt wrz 17, 2013 19:45

GregorzG60, co dokładnie potrzeba na zmiane sterownika ? Ogólnie opłacalny zabieg ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Robertoo » wt wrz 17, 2013 20:36

Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr wrz 18, 2013 14:15

robertoo - dziura w dolocie np....

jakubek - oplacalne to jest jezdzic rowerem :) za darmo i jak sie zepsuje to koszt naprawy znikomy. samochod to problemy :) , tuning jeszcze wieksze problemy, swapy duze turba problemy do kwadratu :)

Ciężko tu mówic o opłacalności.
Natomiast są plusy konwersji na me7.5
-stabilnosc mieszanki w calym zakresie obrotow
- latwiejsza i dokladniejsza diagnostyka
- latwe strojenie i wspolpraca z lpg
- mozliwe perfekcyjne dostrojenie programu i wyciagniecie kazdego ostatniego konia z danego setupu przy mniejszym nakladzie czasu
- i pare innych fantow

jesli ktos lubi inwestowac, lubi pchac kase w zabawki podnosic moc i tak dalej to z pewnoscia jest do spory krok na przod i w tym wypadku polecam
jesli natomiast ktos zaklada zeby zalozyc i celuje w moce w okolicy 200km to zupelnie nie ma to sensu.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tomek08 » czw wrz 19, 2013 13:30

Robertoo pisze:Co to może być panowie ? Jak moja machina jakoś powoli schodzi z obrotów .
Witam, w hondzie kolegi winę za to ponosiła zbyt duża przerwa na świecach, po ustawieniu odpowiedniej wszystko wróciło do normy i pojawiło się troszkę więcej mocy i NM, wiem, że honda to nie Vw, ale może warto to sprawdzić? :popcorn:
pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości