silnik 1,4 16 V AUA
wiec tak...wywalało blędy:
17559 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1, bank 1- mieszanka uboga (below lean limit)
16785 Zawór EGR - wykryty mały przepływ
17961 Czujnik MAP, BARO - zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody - sporadycznie
myślę wyczyszcze zawór EGR
wyczyściłem i przy okazji przepustnicę...przepustnica zadaptowałem
problem:
po odpaleniu chwilę chodzi normalnie...za chwilę wyskakuje check epc ...pojawia się falowanie obrotow...dziwne dwięki, jakby stuki w wydechu...błędy vag:
17961 Czujnik MAP, BARO - zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody ale już na stałe
17912 System dolotu - nieszczelność
ale wypiełem wtyczkę z EGR i zrobiłem ponowną adaptację przepustnicy...silnik pracuje OK sa tylko kody będów z EGR ale przy odłączonej wtyczce to chyba normalne:
17848 Zawór recyrkulacji spalin EGR > otwarty obwód
17851 Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR - niski sygnał
inne błedy się nie pokazują...gdzie tkwi problem?...pomoże ktoś
PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 15, 2013 23:59 przez bodekmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Quo vadis abderyto?[color=#BF0000][b][/b][/color]
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
PROBLEM!!!
jeśli masz od kogo to podmień EGR od kogoś kto błędów nie ma i jak będzie hulać to masz winowajce. I zmień tytuł tego tematu bo nie dość że prefiksu nie ma to jeszcze tytuł z dupy... Zawsze jest problem jak ktoś zakłada temat, rzuć jakimś hasłem żeby było wiadomo o co chodzi
PROBLEM!!!
hymm...a myślisz, że tak gdzieś znajdę kogoś ze sprawnym EGR?...co do perfiksu dałem jako inny bo silnik w lupo
Quo vadis abderyto?[color=#BF0000][b][/b][/color]
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?
Jeśli koszt nieduży to możesz zaryzykować i wymienić skoro wszystko wskazuje na to że to właśnie EGR wariuje a silnik z wypiętą wtyczką chodzi
PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?
Zacznij może od wyczyszczenia EGR i jego adaptacji. Czasami tez problemem może być zaworek na pochłaniaczu par paliwa a dokładnie nieszczelnośc tego zaworka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości