1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: Michał_1977 » pn sie 05, 2013 22:15

mmagikk pisze:Odnośnie downpipa co tam wstawić ?
Kolanko 90* i plecionkę.Jakieś złącze elastyczne musi być.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » pt sie 09, 2013 16:52

Chłopaki dziwna sprawa . Z autem przez ostatnie pare dni nic nie robiłem jedynie coto leje ropę i to wszystko. Co zauważyłem. Auto zrobiło się bardzo dynamiczne . Turbawka k24 zaczęła ładować 1.1 bara przy 4 z pedałem gazu w podłodze .

dodaje że nie dłubałem w dawce kompletnie nic . może ktoś z was jest mi w stanie cos o tym powiedzieć : > ?


Dalej przy maxymalnym butowaniu nie widać dymka wiec uważam że jest dobrze


Pytanie czy wie ktoś jak zdiagnozować stukającą panewke lub wtryskiwać .

mam głuche tupotanie w miare zwiększających się obrotów i częstotliwośc tego odgłosu się zwiększa .

czekam na Odp



mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » pn sie 12, 2013 17:19

chłopaki ! po regulacjach dawki paliwa i innych takich efekt jest wciąż ten sam. turbo pompuje do 1 bara po czym wydaje mi się że WG odcina ciśnienie i spada do 0.5 do 0.6 .

jest tak na każdym biegu od 3 do 5 włącznie . co może być nie tak .. jeszcze ten zawór na kolektorze sprawdzę ale z tego co pamiętam to wszystko z nim OK .



mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » czw wrz 12, 2013 07:46

Witam.

Pobawiłem się trochę tym silniczkiem jeszcze podregulowałem niektóre rzeczy i sprawa ma sie następująco /

Autko zaczęło lepiej smigać puszcza nawet fajnego bączka ALE

Na 2 3 biegu ciśnienie dobija do 1.4 bara ( k24 może być mało ) < domyślam sie że turbo może być na wykończeniu bo wydaje dziwne odgłosy .

i przy bardzo wysokich obrotach czarny dym zmienia swoje zabarwienie na biały/siwy

zmieniłem kąt wtrysku i w autku nareszcie da sie odczuć " kopa " najbardziej odczuwalne jak na 3 z 50km/h dociśnie się go do 100

Co mnie zastanawiam to to że vmax jakie udało mi sie osiągnąć to 160 km/h do 110 rozpędza sie bardzo fajnie potem zaczyna sie straszna bieda . jak to u was wygląda/ wyglądało ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 15, 2013 07:12

mmagikk, jeszcze długa droga przed Tobą.
Poczytaj o zrobieniu timing-modu i gov-modu :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » czw wrz 19, 2013 13:53

Dzięki michał za podsunięte tematy jak będę miał chwile wolnego to biore się za robote.

Z nowośći moge dodać że wygrałem z turbo . Okazało się że Golf miał katalizator ( byłem pewien żę to tłumik środkowy )

Po zrobieniu kompletnego przelotu turbawa piszczy jak nowa . Dodatkowo manometr pokazał 2 bary :) więc jestem bardzo zadowolonyu

teraz czekam na intercooler aż przyjdzie i z mod silnika myślę że będzie to tyle :))



mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » pn wrz 23, 2013 15:57

Panowie ( głownie michale ) jakieś sugestie odnośnie motnowania IC do mk1 ?

Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi

Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest


Czekam na podpowiedzi

Pozdrawiam



mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

1.6 td Jr 70 km turbina K24 problem z ciśnieniem

Post autor: mmagikk » pn wrz 23, 2013 16:02

Panowie ( głownie michale ) jakieś sugestie odnośnie motnowania IC do mk1 ?

Ic nie mam pojęcia z jakiego auta jest mam pełne Orurowanie od Caddy tdi i Paska tdi

Muszę to jakoś wyprowadzić . jutro będę z tym walczył dzisiaj w robocie oczyszcze sobie tego Icka bo w środku zamorusany z oleju jest


Czekam na podpowiedzi

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości