[mk2] 1.6 GTD (SB) - szarpie podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

weis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr kwie 04, 2012 08:29
Lokalizacja: Wrocław

[mk2] 1.6 GTD (SB) - szarpie podczas jazdy

Post autor: weis » sob wrz 14, 2013 22:25

Witam,
Podobny temat był trzy lata temu, lecz nie zakończył się wpisem autora z którego mógłbym wywnioskować co pomogło dokładnie:)
viewtopic.php?f=35&t=360740&hilit=szarpanie+1.6td

Otóż auto w dolnym zakresie obrotów podczas jazdy strasznie szarpie. Na jedynce można jeszcze normalnie ruszać i jechać, natomiast wyższe biegi trzeba już wrzucać przy wyższych prędkościach obrotowych i posiłkować się półsprzęgłem, bo gdy wrzucimy bieg tak że po zmianie mamy między 2k a 3k obrotów to silnik chce wyskoczyć spod maski.
Wymienione ostatnio były wszystkie poduszki i sprzęgło kompletne.
Jutro wymienię filtr paliwa i powietrza. Jednak zmieniałem je jakieś 10kkm temu, więc obawiam się że nie tędy droga.

Co może być nie tak z układem paliwowym/pompą wtryskową (prawdopodobnie), że silnik trzeba trzymać na wysokich obrotach?

Pozdrawiam,
Weis



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

[mk2] 1.6 GTD (SB) - szarpie podczas jazdy

Post autor: arka10 » ndz wrz 15, 2013 01:22

Masz nieprawidłowo ustawiony kąt wtrysku ( pompy wtryskowej ) albo potrzebna regulacja dawki paliwa. Prawdopodobnie jedno i drugie. Jaki kolor mają spaliny ?.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] 1.6 GTD (SB) - szarpie podczas jazdy

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 15, 2013 06:53

weis pisze:obawiam się że nie tędy droga
Dokładnie...
Kręciłes dawką paliwa?
Tak czy siak,objawy wskazują na rozregulowany wydatek szczątkowy.
Poczytaj jak go ustawić viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
Śruba od wydatku,to ta pozioma z tyłu pompy,na której spoczywa koniec dźwigni gazu na biegu jałowym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

weis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr kwie 04, 2012 08:29
Lokalizacja: Wrocław

[mk2] 1.6 GTD (SB) - szarpie podczas jazdy

Post autor: weis » ndz wrz 15, 2013 15:26

Dziękuję za podpowiedzi, od jutra biorę się za sprawdzanie.

Pozdrawiam,
Weis



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości