AGU. Problemy z przepływomierzem.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Cześć czołem
Wymieniałem filtr powietrza i zachciało mi się wyczyścić przepływkę oraz ten drugi czujnik co jest zamontowany w dolocie.
Niestety pózniej wywaliło mi błąd: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low. P0102 - 35-00 - -
Wkład mojej starej przepływki która działała przed czyszczeniem: Bosch 963 28 3 A 104.
Kupiłem przepływke o numerach: Bosch 869 24 1 A 104, ale na nie także wywala błąd.
Objawy: nie ma mocy, gaśnie na wolnych obrotach, ruszając z miejsca bez dodawania gazu gaśnie, obroty jałowe pływają 400-1200
Tu też moje pytania:
1. Czy taki wkład przepływomierza może być?
2. Może ktoś podpowiedzieć jakie napięcia powinny być na kostce podłączanej do przepływki?
3. Jak sprawdzić czy przez przypadek nie ma przerwy w instalacji? (które piny posprawdzać w ECU
Wszystkie inne pomysły mile widziane
PS. Samochód jest zawirusowany, nie hamowałem. Turbo ładuje 1.2-1.3
Wymieniałem filtr powietrza i zachciało mi się wyczyścić przepływkę oraz ten drugi czujnik co jest zamontowany w dolocie.
Niestety pózniej wywaliło mi błąd: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low. P0102 - 35-00 - -
Wkład mojej starej przepływki która działała przed czyszczeniem: Bosch 963 28 3 A 104.
Kupiłem przepływke o numerach: Bosch 869 24 1 A 104, ale na nie także wywala błąd.
Objawy: nie ma mocy, gaśnie na wolnych obrotach, ruszając z miejsca bez dodawania gazu gaśnie, obroty jałowe pływają 400-1200
Tu też moje pytania:
1. Czy taki wkład przepływomierza może być?
2. Może ktoś podpowiedzieć jakie napięcia powinny być na kostce podłączanej do przepływki?
3. Jak sprawdzić czy przez przypadek nie ma przerwy w instalacji? (które piny posprawdzać w ECU
Wszystkie inne pomysły mile widziane
PS. Samochód jest zawirusowany, nie hamowałem. Turbo ładuje 1.2-1.3
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
nie ma takiej przeplywki jak podałeś numer.
przeplywka ma miec numer 037 906 461C , lub 058 906 461C dla starszej wersji agu.
przeplywka ma miec numer 037 906 461C , lub 058 906 461C dla starszej wersji agu.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Sama przepływka to VW: 037 806 461C. Chodzi mi o sam wkład do którego jest podpięta wtyczka.
Cala obudowa wraz z wkladem ma taki numer.
Jednak co sadzisz o moim problemie?
Cala obudowa wraz z wkladem ma taki numer.
Jednak co sadzisz o moim problemie?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
za mało informacji ,
zrob logi dynamiczne na 3 biegu
bloki
3+13
2+25
2+7.
1500rpm-6500rpm
zrob logi dynamiczne na 3 biegu
bloki
3+13
2+25
2+7.
1500rpm-6500rpm
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi do pobrania tutaj, nazwane. Ktos pomoze?
Logi do pobrania tutaj, nazwane. Ktos pomoze?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
1.Auto jest w trybie awaryjnym.
2.Sprawdz cisnienie paliwa na listwie wtryskowej. Wyglada na to że padła Ci pompa paliwa.
Cisnienie na wolnych obrotach musi byc ok 2.4-2.5bara min. W czasie jazdy 3bary + doladowanie. Jesli na manometrze nie bedziesz mial tyle to znaczy ze pompa do wymiany.
2.Sprawdz cisnienie paliwa na listwie wtryskowej. Wyglada na to że padła Ci pompa paliwa.
Cisnienie na wolnych obrotach musi byc ok 2.4-2.5bara min. W czasie jazdy 3bary + doladowanie. Jesli na manometrze nie bedziesz mial tyle to znaczy ze pompa do wymiany.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
A co z przepływomierzem, wskazania z Logow nie sa za niskie dla niego?
W takim wypadku dlaczego wywala błąd przepływki skoro może być coś nie tak z ukladem paliwowym?
Mozesz podpowiedzieć w ktorym miejscu sprawdzac cisnienie?
W takim wypadku dlaczego wywala błąd przepływki skoro może być coś nie tak z ukladem paliwowym?
Mozesz podpowiedzieć w ktorym miejscu sprawdzac cisnienie?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
AGU. Problemy z przepływomierzem.
manometr na szyne sie wpina i juz masz cisnienie paliwa. Ja bym sprawdzil kabloteke od przeplywki do ECM czy jest przejscie i nie ma jakiejs zwary do masy. Oczewiscie czy tez dochodzi napiecie i jest masa po podpieciu ponownym tych kabli. Jesli jest w trybie awaryjnym to turbo raczej nie pompuje a jak nie pompuje to nie zasysa jak nie zasysa to wiadomo ze bedzie maly flow przez przeplywke i bedą niskie wskazania na maf. na benzynach sie slabo znam wiec tylko domniemam co i jak. ALe podstawa to paliwo i kabloteka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Logi były robione na LPG jeśli to pomoże.
Jutro sprawdzę wszystko z manometrem i dam znać jak poszło.
Jutro sprawdzę wszystko z manometrem i dam znać jak poszło.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
AGU. Problemy z przepływomierzem.
wesol dobrze prawi.
narazie sprawdz cisnienie paliwa tak jak opisywalem, mierzysz na listwie wtryskowej na zasilaniu. , wpinasz trojnik , manometr do auta i w droge. ma byc 3bary + doladowanie.
narazie sprawdz cisnienie paliwa tak jak opisywalem, mierzysz na listwie wtryskowej na zasilaniu. , wpinasz trojnik , manometr do auta i w droge. ma byc 3bary + doladowanie.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
AGU. Problemy z przepływomierzem.
jesli byś chcial sprawdzic instalacje do przeplywki bo to w sumie nic cie nie kosztuje- 5 minut zabawy z mierniczkiem to tak: w przpelywce lub wew wtyczce przeplwyki od strony kabloteki masz numeracje pinow kabli- tradycyjnie 1,2,3,4. Na pinie nr 1 ma byc masa stala czyli minus. Na pinie nr 3 ma byc plus czyli zasialanie ale po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Pozostale piny czyli 2 i 4 to kabelki idace do ECM silnika( komputera)- ida do wtyczki do do pinów przy ECM nr 12 i 13. Mierniczkiem łądnie sprawdzasz ciaglosc przewodow oraz czy czasem gdzies kabelek sie nie przetarl i nie masuje z karoseria. TO taka podstawowa zasada sprawdzania w zasadzie narzucana przez wsparcie ze strony porducenta i wszytskie programy wspierajace naprawy aut.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AGU. Problemy z przepływomierzem.
Problem rozwiązany: winowajcą była tylko i wyłącznie przepływka.
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
Re: AGU. Problemy z przepływomierzem.
jaką w końcu kupiłeś ?! mam podobnie i już tego nie ogarniam! kupilem nowa przeplywke BOSCHA o numerze 037 906 461CX i dalej to samo! po odpieciu przeplywomierza autko zbiera sie duzo lepiej - przynajmniej na 2/3 gazu bo jak depne w podloge to sie zamula - lepeij jak odpuszcze tak na 2/3przeziom pisze:Problem rozwiązany: winowajcą była tylko i wyłącznie przepływka.
nówke kupiłem z numerem 037 906 461CX a moje AGU można powiedzieć zę jest stare 98r...czy powinienem zaopatrzyć się w tę o numerze 058 906 461C ?!GregorzG60 pisze:nie ma takiej przeplywki jak podałeś numer.
przeplywka ma miec numer 037 906 461C , lub 058 906 461C dla starszej wersji agu.
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
AGU. Problemy z przepływomierzem.
X na końcu oznacza tylko to że część jest fabrycznie regenerowana, tzn. korpus jest stary a sam przepływomierz nowy.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości