Na pierwszy rzut oka wszystko w porządku. Korek zaplombowany oryginalnie. Chociaż w rzeczywistości, to można go odkręcić nie zrywając plomb i nie wyciągając lejka
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Sprawa wygląda tak:
Mam poza tym, który kupiłem za 69 zł dwa oleje - również Mobil 10W40.
dokonałem porównania tych trzech olejów w przezroczystych pojemniczkach:
1) Olej za 69 zł z Allegro (kolor jasno żółty)
2) Olej trochę starszy ze sklepu (z listopada 2005) - ten sam kolor, ta sama gęstość i zapach.
3) Olej kupiony w sklepie w marcu. Ciemniejszy kolor, jakby gęstszy, lekko inaczej pachnie.
Kolor: ciemny pomarańcz.
Wszystkie kody kreskowe się zgadzają, obudowa taka sama. Data ważności dobra. Tylko etykietka po bokach lekko jakby odstawała (takie bąbelki dookoła) ale wygląda to jakby bańka stała gdzieś w wilgotnym miejscu (taki objaw). Raczej podejrzanych objawów nie zauważyłem.
Jeszcze nie zalałem oleju do auta, bo muszę filtr kupić jeszcze. Sądzę że na dniach, jak znajomy mechanik na wakacje nie pojechał to będę miał olej zalany, bo nie mam kanału :
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pozdrawiam