Turbo ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Turbo ARL

Post autor: toffic » pt wrz 13, 2013 12:26

meibizza pisze:tylko ile na tym turbo ASZ 180ps pojeździ...
120kkm i licznik cały czas rośnie, sprawdzone w praktyce :bajer:



meibizza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1413
Rejestracja: czw sty 13, 2011 14:54
Lokalizacja: Zambrów/Warszawa

Turbo ARL

Post autor: meibizza » pt wrz 13, 2013 16:16

no jednemu z tego forum na turbo ASZ przy 170ps padło po miesiącu...Chyba ze lekko latasz:D


Obrazek
mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=557727" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=502105" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam szeroką stal serduszka 15" 4x100/ 7.5j i 8j

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Turbo ARL

Post autor: toffic » pt wrz 13, 2013 16:36

Pytanie jaki miało przebieg, bo ASZ +300tyś km to już niestety można powiedzieć codzienność, w większości do remontu mniejszego lub większego



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo ARL

Post autor: wesol » pt wrz 13, 2013 17:06

wszystko zalezy jak robiony soft. Ja mam w swoim sharanie robionym u Roberta w tune up i powiem wam ze przy mocy 161 koni mam doladowanie na poziomie 2407 mBar. A moj seryjny golf ASZ ma doladowanie na poziomie 2346 mBar. TO roznica ile wynosi?? 60 mBar czyli 0,06 bara. Jak widac niewiele trzeba podniesc powietrza by mocy uroslo co nie a przynajmniej nie zawsze. Oczeiwscie to doladowanie na tym poziomie jest do okolo 3800 obr bo pozniej nieco spada bo nie mozna tak forsowac turbiny do odcinki. Oczewiscie zdrowy ASZ tez zamiast 130 koni moze i zazwczja ma nieco wiecej i bywa ze jest 140 a nawet 144 konie ale to juz powiedzmy ze pomijam.
A sharanie 115 konnym mam suszare wlasnie od ASZ i soft byl robiony tak zeby autko chodzilo dlugo a to czy to bedzie 160 czy 170 koni to niewiele zmienia w odczuciach i na drodze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Turbo ARL

Post autor: Antonioo » sob wrz 14, 2013 14:32

No to może bezpieczniej wsadzić ARL i jeżdzić ze spokojem? niż sie martwić przy pałowaniu że zaraz wirnik wydechem wyleci. Turbo ma ponad 100 tyś nakulane nie daje oznaków zużycia, jeden tuner mi juz niechce podnieśc mocy bo mówi ze turbo sie skończy, a chcialem do tych 180 dobić obecnie mam 168km i 405 niuta. Jest opcja na turbo z ARL miałbym tylko słyszalem że ARL też lubi sie skończyć prawda to? czy to zależy jak kto dba?


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Turbo ARL

Post autor: zgredd » sob wrz 14, 2013 15:20

Zależy na jakiego trafisz ARL każdy ma już trochę km nalatane i nie jest pierwszej świeżości. Osobiście wolę dobrą używkę niż regeneracje. Jeśli by tuner się uparł i zrobił Ci zamiast 168km np 175km to mało to odczujesz bo liczy się też przebieg momentu a na tak małych sprężarkach ciężko go utrzymać na wysokim poziomie.



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Turbo ARL

Post autor: Antonioo » sob wrz 14, 2013 16:32

No tez wole ARL ori a nie dłubane regenerowane, wiem o co z tym chodzi. Te 180 km już by było fajnie czuć, no nic zobaczymy kto sie jeszcze wypowie co i jak wstępnie to szukam ARL'a gdyby ktoś miał info o dobrej suszarce to na pW :)


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Turbo ARL

Post autor: kot743 » czw gru 05, 2013 16:18

Jak ktoś ma na sprzedaż turbinę od ARL to chętny jestem


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo ARL

Post autor: wesol » czw gru 05, 2013 17:47

kiciuś to zapraszam na dzial giełdy jak czegos szukasz.

Pany a czesc goraca w turbo ARL i ASZ jest taka sama?? Chodzi mi o srednice kola sprezarki na czesci gorącej?? Oś wirnika to wiadomo ze jest grubsza w arlu tak jak kolo kompresji.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Turbo ARL

Post autor: kot743 » ndz gru 08, 2013 12:37

Niestety chyba mam za mało postów żeby wejść na giełdę :/

Może mi ktoś powiedzieć jaka jest średnica na wejściu do turbiny od strony filtra powietrza bo u siebie będę montował turbinę i chce robić nowy dolot z filtra do turbiny


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Turbo ARL

Post autor: Muszka.d » pt gru 13, 2013 00:07

wesol pisze:kiciuś to zapraszam na dzial giełdy jak czegos szukasz.

Pany a czesc goraca w turbo ARL i ASZ jest taka sama?? Chodzi mi o srednice kola sprezarki na czesci gorącej?? Oś wirnika to wiadomo ze jest grubsza w arlu tak jak kolo kompresji.


wałek łącznie z kołem jest większy... to jest jedna część, tylko koło kompresji to odrębna część

asz jest mniejszy
arl większy


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo ARL

Post autor: wesol » pt gru 13, 2013 10:21

Tak wiem ze jedna czesc. Tak wlasnie mnei tylko zastanawiala tylko ta czesc goraca turbiny czy jest roznica w srednicy bo czesci gorace w turbinach ASZ AJM ASV itp sa tej samej wielksoci i pasuja zamiennie.
Dzieki za info.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Turbo ARL

Post autor: Antonioo » wt gru 17, 2013 20:25

ah to wszystko pasi P&P jak załoze do ASZ turbo z ARL?


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

srubox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr lis 25, 2009 15:33
Lokalizacja: Tczew

Turbo ARL

Post autor: srubox » wt gru 17, 2013 20:47

turbo arl podchodzi do asz p&p.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości